Jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt een afgesloten wasmand nota bene. Bij ons is het gewoon zo'n rechthoekige bak (met een kop erop - ik loop achter).
quote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een wasmand in de badkamer dan
quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lol ja, zat ff te zoeken hoe ik dat moest doen, iets met een telefoonlijn, maar toen zag ik dat het ook via e-mail kon! Jeey!
Heb je nog fijn de hele middag voorquote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu ben ik dus idd moe.. even plat en dan nog steeds iets te eten bedenken voor vanaaf![]()
quote:
Ah joh. Zet je LieLie toch gewoon spaghetti voor? Dan hou je meer tijd overquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
heerlijk..
jammer dat het weer morgen minder zou zijn.. heb morgen meer tijd om lekker naar buiten te gaan met Sam..
Oh maar ga het mezelf ook makkelijk maken vandaag hoorquote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh. Zet je LieLie toch gewoon spaghetti voor? Dan hou je meer tijd over
Arme jijquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik realiseer me net dat we vanmiddag ook een werkoverleg hebben en dat loopt altijd flink uit. Geen zon meer voor mij vandaag
We hebben nog wel waterijsjes in de vriezerquote:
Is de zon zo fel dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, 20 minuten in de zon en ik ben rood en bijna krokant!
En het antwoord op een vraag duurt 10 minuten, waarin 3 x hetzelfde wordt gezegd? Komt me bekend voor.quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Onze teamleider vindt het geweldig om allerlei managementprojecten aan ons uit te leggen. Projecten waar we zelf geen inspraak in hebben; die niet relevant zijn tot ze worden uitgevoerd en waar we middels een emailtje ook wel van op de hoogte kunnen worden gesteld. De 'vergaderingen' worden zo 2 uur durende colleges in een vakgebied waar je nooit meer iets mee gaat doen
10 minuten? Dat is een utopie!quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef krakkemieke het volgende:
En het antwoord op een vraag duurt 10 minuten, waarin 3 x hetzelfde wordt gezegd? Komt me bekend voor.
Ah, dat wordt dan ook heel warm.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en op mijn balkon staat bijna geen wind.
Waarom ondergaan jullie dit in vredesnaam steeds weer dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Onze teamleider vindt het geweldig om allerlei managementprojecten aan ons uit te leggen. Projecten waar we zelf geen inspraak in hebben; die niet relevant zijn tot ze worden uitgevoerd en waar we middels een emailtje ook wel van op de hoogte kunnen worden gesteld. De 'vergaderingen' worden zo 2 uur durende colleges in een vakgebied waar je nooit meer iets mee gaat doen
En na die colleges is er geen tijd meer (en heeft niemand meer puf) om nog op de inhoudelijke aspecten van het werk in te gaan waardoor dat maandenlang blijft liggen![]()
Het is al zo vaak gezegd dat we er weinig aan hebben op deze manier. En hij is ook altijd zo enorm enthousiast over al die projecten en heeft dan allemaal powerpointpresentaties gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Waarom ondergaan jullie dit in vredesnaam steeds weer dan?
Wel sociaal van jullie dat jullie braaf publiek willen spelen voor zijn enthousiasmequote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gezegd dat we er weinig aan hebben op deze manier. En hij is ook altijd zo enorm enthousiast over al die projecten en heeft dan allemaal powerpointpresentaties gemaakt(vanmiddag 6 nieuwe projecten te bespreken, jeee!)
Klinkt heel bekendquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
En na die colleges is er geen tijd meer (en heeft niemand meer puf) om nog op de inhoudelijke aspecten van het werk in te gaan waardoor dat maandenlang blijft liggen![]()
Toch niet de baan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
En de reden is helaas niet voor posten geschikt
PM maar dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
En de reden is helaas niet voor posten geschikt
quote:
Niet mijn sollicitatiequote:
Akkefietje no. 2349783987 toch maar, Peequote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet mijn sollicitatieWel iets met mijn huidige baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |