Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja toch? Zo werkt dat nu eenmaal.
Tijdens mijn opleiding hield ik van een fotoreportage maximaal zeven, acht foto's over. Nu zou ik de neiging hebben om er aan een heel stel meer te gaan sleutelen.
Reden voor mij om de hele handel te verkopen en me niet meer met fotografie bezig te houden. Ik zou alles opnieuw moeten leren en het bewerken zou me te veel tijd kosten.
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorIk loop mijn foto's door, pik er max. 10 uit en haal die door PS heen. Dan ga ik echt geen hele collecties bewerken
Naderhand loop ik zo'n reportage nog een keer door, haal de tofste eruit en de rest laat ik lekker staan. Bewerken doe ik ze dan niet.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.
Ik heb soms het idee dat mensen daaaaaaaaaaaaagen bezig zijn bijvoorbeeld vakantiefoto's te bewerken. Ik heb collega's die zich daarop voorstaan. Daar zou ik dus echt geen zin an hebben.
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.quote:Op maandag 11 april 2011 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Trustah sistah.![]()
And do tha brotha ook een kissa.
Ja maar jij bent gewoon een halve prof Pee, vergeet dat niet!quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAlleen ben ik over het algemeen wel in een dagje klaar
Ik doe gewoon veel bij het fotograferen al goed
quote:Op maandag 11 april 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.
Masters bekeken. Even nog afkicken.
Krakquote:
Goh, zou het?quote:Op maandag 11 april 2011 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak
Misschien had ik toch eerder naar bed moeten gaan vannachtBen wat duffig
quote:Op maandag 11 april 2011 07:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh, zou het?![]()
Ik heb gister de vuilnisbak buiten gezet, omdat ik niet wist of ik op tijd wakker zou zijn.....
DEquote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
heb nu geen idee meer, maar werd vanmorgen vroeg 'wakker' omdat ik doorhad dat wat ik droomde raar was en ben toen meteen weer in slaap gekukeld. Dus nu geen idee meer.quote:
Werk ze!quote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ontbijt op. Kcal-tooltje bijgewerkt. Tijd om naar kantoor te verkassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |