Ja, dat was de bedoeling, maar het was een drukke tijd kennelijk. De heenweg was tweedeklas en dat was echt prima. De terugreis was derde klasse. Maar gelukkig lagen we prima zo bij elkaar in zo'n compartiment. En ik vond het ook wel weer een hele belevenis, moet ik zeggen. (Achteraf!quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat jij eerste- of tweedeklas zou reizen!
Anyway, ik ben ook niet zo dol op sushi met roomkaasVanavond overigens weer zalig sushi gegeten bij onze favo tent hier in de stad
Nigiri met botervis, dweil me op, zo lekker en zacht
Nee tochquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke Chinees!
Dat is alsof je babi pangang met gesmolten brie eet!
Ik vind hem afschuwelijk met rijst/soja/wasabi.quote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch
De combi roomkaas / zalm komt wel vaker voor... o.a. met bagels...
Jij denkt ook alleen maar aan etenquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar een bagel met zalm en roomkaas gaat er wel in natuurlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nog uitgebreid gepicknickt op het strand Pee. En kleurendropjes gegeten en toen een berg sushi waar je u tegen zegt.
Echt, volgens mij heb ik best een prima metabolisme
Nu?quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog ff 140 foto's wegwerkenDat ligt alweer veel te lang
Dus jouw studenten ruiken naar bloemetjesquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
De Hermitage is natuurlijk indrukwekkend. Mijn bek viel open. Wat een niet te bevatten rijkdom.
Petersburg zelf vond ik prachtig, maar ik zou er niet snel zelf een weekend naartoe gaan (afgezien van een wat langer bezoek een de Hermitage). Dan trekt Moskou me meer, hoewel dat een haat-liefde-verhouding is.
De nachttrein was een belevenis.Op de terugweg lagen we in de vee-wagens, zeg maar. Gelukkig had ik mijn studenten om me heen, maar er waren compartimenten waar de stank van urine, zweet, kots en alcohol echt verstikkend was.
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben helemaal rozig van strand, wijn en sushi. Bedtijd
Ja. 't Is ff doorwerken maar ik gok max. een uurtjequote:
Inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt me nou het minst leuke van fotografie. Dat bewerken
Het foto's maken is leuk, en plaatjes kijken ook, maar die názorg
Valt allemaal wel mee johquote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt me nou het minst leuke van fotografie. Dat bewerken
Het foto's maken is leuk, en plaatjes kijken ook, maar die názorg
Dit is hetzelfde principe hequote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Vroegah prutste je wat in de doka en dan was het basta.
Denk je ja? Misschien wel. Beetje doordrukken, beetje uitsnijden.quote:
Normaal gesproken doe ik dat nog steedsquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk je ja? Misschien wel. Beetje doordrukken, beetje uitsnijden.
Verschil was misschien wel dat je niet de neiging had het met veertig foto's te doen, want zo lang wil je niet in een doka zijn. Dus maakte je een zeer kritische selectie.
Ja toch? Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik dat nog steedsMaar ik geef toe...met digitaal heb je al snel grotere collecties.
Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja toch? Zo werkt dat nu eenmaal.
Tijdens mijn opleiding hield ik van een fotoreportage maximaal zeven, acht foto's over. Nu zou ik de neiging hebben om er aan een heel stel meer te gaan sleutelen.
Reden voor mij om de hele handel te verkopen en me niet meer met fotografie bezig te houden. Ik zou alles opnieuw moeten leren en het bewerken zou me te veel tijd kosten.
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorIk loop mijn foto's door, pik er max. 10 uit en haal die door PS heen. Dan ga ik echt geen hele collecties bewerken
Naderhand loop ik zo'n reportage nog een keer door, haal de tofste eruit en de rest laat ik lekker staan. Bewerken doe ik ze dan niet.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.
Ik heb soms het idee dat mensen daaaaaaaaaaaaagen bezig zijn bijvoorbeeld vakantiefoto's te bewerken. Ik heb collega's die zich daarop voorstaan. Daar zou ik dus echt geen zin an hebben.
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.quote:Op maandag 11 april 2011 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Trustah sistah.![]()
And do tha brotha ook een kissa.
Ja maar jij bent gewoon een halve prof Pee, vergeet dat niet!quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAlleen ben ik over het algemeen wel in een dagje klaar
Ik doe gewoon veel bij het fotograferen al goed
quote:Op maandag 11 april 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.
Masters bekeken. Even nog afkicken.
Krakquote:
Goh, zou het?quote:Op maandag 11 april 2011 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak
Misschien had ik toch eerder naar bed moeten gaan vannachtBen wat duffig
quote:Op maandag 11 april 2011 07:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh, zou het?![]()
Ik heb gister de vuilnisbak buiten gezet, omdat ik niet wist of ik op tijd wakker zou zijn.....
DEquote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
heb nu geen idee meer, maar werd vanmorgen vroeg 'wakker' omdat ik doorhad dat wat ik droomde raar was en ben toen meteen weer in slaap gekukeld. Dus nu geen idee meer.quote:
Werk ze!quote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ontbijt op. Kcal-tooltje bijgewerkt. Tijd om naar kantoor te verkassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |