Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger danquote:
volgende keer beterquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger dan
Ik heb in elk geval een leuke middag gehad en baalde boven mijn bord ChineesHad ook graag mee naar de Preuv gegaan, maar dat kon echt niet.
Laten we hopen dat ik het dan nog gezellig kan maken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger dan
Ik heb in elk geval een leuke middag gehad en baalde boven mijn bord ChineesHad ook graag mee naar de Preuv gegaan, maar dat kon echt niet.
Praatte je in smileys?quote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Die saus![]()
Ik wist niet dat ik zo FOK!kerig overkwam
schandaligquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Sorry mensen dat ik er niet bij was! Ik was het helemaal vergeten
his lossquote:
Ik snap 'm niet...quote:
Organiseer jij er éénquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet...
Jullie gaan me toch niet zeggen dat dit de enige meet was voor dit jaar? Met het mooie weer wat nog in aantocht is mag ik hopen op een vervolg, toch?
Jij houdt wel van lekker eten he Stereotomy?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Organiseer jij er één
Tip: http://www.socialdeal.nl stel wat voor
Ik ging er al vanuit dat we niet gingen doorzakken tot de morgenstondquote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Sjeen het volgende:
Niet per definitie bier, maar ik ben wel in voor een eetmeet met alcohol
Hahah, voor de sauna ga ik wel gewoon naar il fiore (niet dat ik ooit ga sporten)quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Elke 24 uur een nieuwe deal, soms Food, soms non-Food
Maar ik ga liever uit eten met jullie dan samen naar de sauna
Dagopvang voor kinderen met syndroom van down?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier is ook bijna niemand maar tis wel debiel druk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy klemt zich vast aan Sjeen en laat nooit meer los
Horeca gaat altijd doorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, is dr iets te doen dan?
Paasdagen lekker vrij![]()
Morgen gaan we een lange heuvelwandeling makenmet paaspicknick
Die zijn er zeer zeker. Bij de AH aan de Scharnerweg zitten ze vaker, maar ook op de Markt zie je ze geregeld lopen of een fiets verkopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb een vraag. Zijn er dezer dagen nog daklozen te vinden in Maastricht? En dan echt op de straten en bij de toonbeelden van Maastricht.
Voor een opdracht moet ik het leven vastleggen, en wil hierbij graag gebouwen etc. daarin meenemen.
Alvast bedankt.
Kijk hier heb ik wat aan. De markt, is dat vlakbij het Vrijthof?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die zijn er zeer zeker. Bij de AH aan de Scharnerweg zitten ze vaker, maar ook op de Markt zie je ze geregeld lopen of een fiets verkopen.
Het ligt er hemelsbreed denk ik 30m vandaan... Sowieso ligt alles in Maastricht dicht bij mekaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan. De markt, is dat vlakbij het Vrijthof?
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Na het stappen kwam ik nog weleens in gesprek met een dakloze. Een vrouw, die er van achter uitzag als een vent, zat op een van de stenen bankjes op de Markt haar feestverleden met me te delen. Welke bandjes ze allemaal had gezien in haar jonge jaren... Helaas had het feesten haar niet veel goeds gedaan.
Wel op plein 92 meestalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.
Maar ik zou graag wat gebouwen in mijn foto's willen hebben. Denk je dat ik kans maak bij de kade aan de Servaasbrug om daar wat daklozen aan te treffen?
De Kesselskade zit meestal vol met (drugs)toeristen en terrasvolk, maar zodra de avond valt kom je er misschien wel een paar tegen. De politie fietst daar geregeld, dus ik schat je kansen niet erg hoog in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.
Maar ik zou graag wat gebouwen in mijn foto's willen hebben. Denk je dat ik kans maak bij de kade aan de Servaasbrug om daar wat daklozen aan te treffen?
Daar zit ook heel veel hangjeugd... Daklozen zie ik er niet zo heel vaak, ik kom er dan ook niet geregeld.quote:
Geef je ze ook altijd wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er bijna dagelijks, en op de bankjes in het hoekje bij Beluga zit vaak een hele delegatie hoor
Zijn dat die trappen met dat rechthoekige stuk steen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er bijna dagelijks, en op de bankjes in het hoekje bij Beluga zit vaak een hele delegatie hoor
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leukquote:
Ja op Plein 92 zoals ik zeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn dat die trappen met dat rechthoekige stuk steen?
Dat is de andere brug, Beluga zit de andere kant op bij de hoge brug?
Oke allemaal bedankt, ik ben weg lekker twee uur treinen.quote:
Daarom zitten ze daar ook iedere keer, jij en je honden zijn waarschijnlijk het hoogtepunt van hun dag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leuk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Daarom zitten ze daar ook iedere keer, jij en je honden zijn waarschijnlijk het hoogtepunt van hun dag.
totdat je ze op hen afstuurd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leuk
Die Turk in de Mariastraat is goed en goedkoopquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog bekend met een goede kleermaker? Mijn broek heeft binnenkort een kruisreparatie nodig
Thanks, zal het onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Turk in de Mariastraat is goed en goedkoop
thuis in mn fatboy gezeten en netjes mn mond gehoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog iemand naar de dodenherdenking geweest? Het begint een beetje saai te worden, al dik 10 jaar hetzelfde programma.
Geen idee wat het was, maar in Hulsberg ook gehoord...quote:
Ook gehoord, ten noorden van het centrum kwam het vandaan geloof ik...quote:
Angry Birdsquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb echt iets gemist
Iemand nog tips om stagiaires bezig te houden?
Het kantoor is al spik en span en de admi is ook tot in de puntjes geregeld
Nee, geen spelletjes... zit er eentje non-stop op facebook.quote:
Laat ze bedrijfsuitjes bedenkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb echt iets gemist
Iemand nog tips om stagiaires bezig te houden?
Het kantoor is al spik en span en de admi is ook tot in de puntjes geregeld
Wil je meer dan 300 euro uit gaan geven aan een pak? Er zijn tal van kledingzaken waar je voor minder geld ook wat moois kunt uitzoeken.. Suit Supply kan je pak echter wel nog op maat maken mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
@Numero_Uno of anderen: hebben jullie ervaring met de Suit Supply hier in Maastricht? Ik wil een pak kopen en wil daar wellicht even langsgaan.
Ik ben deze zomer afgestudeerd, en wil dus 'een eerste pak' hebben voor sollicitaties. Mijn afmetingen zijn een beetje raar en vermoed ik dat er wel het een en ander versteld moet worden. Dus 300 EUR lijkt me geen gekke richtprijs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wil je meer dan 300 euro uit gaan geven aan een pak? Er zijn tal van kledingzaken waar je voor minder geld ook wat moois kunt uitzoeken.. Suit Supply kan je pak echter wel nog op maat maken mocht dat nodig zijn.
Je moet er ook rekening mee houden dat bij SS het pak alleen zo'n 300 euro kost. Dan moet je nog een hemd, stropdas, schoenen en kom je al gauw rond de 450 of nog hoger te zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer afgestudeerd, en wil dus 'een eerste pak' hebben voor sollicitaties. Mijn afmetingen zijn een beetje raar en vermoed ik dat er wel het een en ander versteld moet worden. Dus 300 EUR lijkt me geen gekke richtprijs.
Welke andere kledingzaken zou jij aanbevelen, die goedkoper zijn?
Ik wil ook voor een zwart pak gaan. Liefst een die getailleerd is. Ik ben zelf ook niet de grootste met m'n 1.75m en dan staat mooi slank toch het beste imoquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor je tipsStropdassen heb ik al, schoenen geloof ik ook wel en een overhemd... het is toch niet zo dat een passend overhemd uit een warenhuis van dusdanige lage kwaliteit is dat het je pak naar beneden haalt?
Ik denk dat ik maat 44 heb dwerg en dus niet een heel gangbare maat.
Spilstraat is hier om de hoek en ik zal Zara ook eens kijken... maar vind het aan de andere kant ook een beetje lastig om een pak van het rek te kopen als eerste pak... denk misschien dat je het de eerste keer dan goed moet doen.
Hou me op de hoogte van je verken actiesOver 3 weken heb ik een gala, en wil eigenlijk daarvoor het pak geregeld hebben.
Wat voor kleur denk je aan? Ik denk aan antraciet / donkergrijs of zelfs zwart.
Op kantoor vind ik het toch minder, maar dat is mijn smaak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef numero_uno het volgende:
Zwart pak, net wit hemd en de kleur van de das doet de rest...
Zwart kan altijd!
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Op kantoor vind ik het toch minder, maar dat is mijn smaak.
Zelf nog geen ervaring mee, maar overweeg ik ook een keer. Je kunt er al voor 200 euro slagen. Voor goede pakken kun je prima bij De Bijenkorf terecht. Van Gils of Strellson in de uitverkoop kan voor ongeveer 200 euro. Heel goede pakken. Ik draag diverse Van Gils-pakken al heel lang zonder dat ze echt verslijten. Heb elke dag een pak aan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
@Numero_Uno of anderen: hebben jullie ervaring met de Suit Supply hier in Maastricht? Ik wil een pak kopen en wil daar wellicht even langsgaan.
Zara zou ik niet doen. Plakpakken met polyester. Ga voor wol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat bij SS het pak alleen zo'n 300 euro kost. Dan moet je nog een hemd, stropdas, schoenen en kom je al gauw rond de 450 of nog hoger te zitten.
Op de hoek van de Spilstraat en Grote Staat zit een nieuwe kledingzaak waar je eens zou kunnen kijken of de Zara. De nieuwe collectie zit qua prijs iets gunstiger dan SS. Een pantalon is daar zo'n 80 euro en het colbert kost je ca. 140.
Ik moet zelf ook een nieuw pak kopen een dezer dagen, dus ik ben ook een beetje aan het verkennen
Toevallig vandaag ook zwart pak aan met wit shirt met blauwe streep. Staat prima. 100% wit zou ik bij zwart pak niet snel doen (ober-achtigquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Er wordt vaak begrafenispakkerig gesproken over een zwart pak, maar ik vind het erg krachtig en sjiek overkomen. Zéker bij wat kleinere personen geeft het net wat meer 'oempf' zonder dat je een karikatuur wordt... imho dan.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zara zou ik niet doen. Plakpakken met polyester. Ga voor wol.
Bedankt voor de tips Roelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelf nog geen ervaring mee, maar overweeg ik ook een keer. Je kunt er al voor 200 euro slagen. Voor goede pakken kun je prima bij De Bijenkorf terecht. Van Gils of Strellson in de uitverkoop kan voor ongeveer 200 euro. Heel goede pakken. Ik draag diverse Van Gils-pakken al heel lang zonder dat ze echt verslijten. Heb elke dag een pak aan.
ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lees op Twitter dat heel Maastricht de knal gehoord heeft
leuk hoor, ken alleen nog wat te weinig mensen om lekker een terrasje mee te pakken enzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey MM, hoe vind je Maastricht nu in de zomer?
ik zoek heel specifiek. dus bij mens/maatschappij en samenleving, en heb deze boeken gescoord:quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had eigenlijk geen tijd maar ben er toch naartoe geweest. Recordtempo, in anderhalf uur stond ik weer buiten. Dat is in het verleden wel eens anders geweest
zeg das heul niet waarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten eens een keer Fok!-cocktails gaan drinken met z'n allen bij Kiwi. Memo heb ik al onder de tafel gedronken daar.
mens/maatschappij/samenleving is ook een van mijn favoriete tafels.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zoek heel specifiek. dus bij mens/maatschappij en samenleving, en heb deze boeken gescoord:
[ afbeelding ][ afbeelding ] en bodies of evidence: forensic science and crime, totaal voor 12 euro
ik daag je uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten eens een keer Fok!-cocktails gaan drinken met z'n allen bij Kiwi. Memo heb ik al onder de tafel gedronken daar.
Mensen van jouw opleiding zijn uitgesloten van wedstrijddeelnamequote:
Numero_uno, hoor je dat... hij durft niet tegen onsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen van jouw opleiding zijn uitgesloten van wedstrijddeelname![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Numero_uno, hoor je dat... hij durft niet tegen ons
Klinkt zeer goed, wanneer issie klaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, paar honderd EUR lichter maar wel een pak rijker bij Suit Supply hier in Maastricht. Ging nogal rap: had maar 2 modellen om uit te kiezen vanwege mijn maat (), waarvan de ene aanmerkelijk beter zat en stond dan de andere. Had ook een custom made pak kunnen bestellen, maar dat zou minimaal 500 EUR kosten en een paar weken duren.
Werd geholpen door een -wat leek op een- kundige jonge vent, die op zich z'n tijd nam en dingen uitlegde. Mouwen, zitvlak en pijpen korter gemaakt. Volgende week zaterdag ophalen, ben echt benieuwd.
Is trouwens een hele donkere navy blue geworden, 2-knoops, 100% wol, italiaans model. Dacht eerst dat het zwart was, zo donker. Maar naast antraciet gehouden (welke lichter was) toch een klein tintje blauw weten te onderscheiden.
Suitmeetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt zeer goed, wanneer issie klaar?
Oftewel, is het alweer tijd voor OLVmeet?
Suit up!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Suitmeet
Komend weekend lekker naar Polen
Nxt Door...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vertrek in de eerste week van juli weer terug naar Brabant... dus als we dan nog een meet kunnen houden, dan graag
Beluga?
En nu weerquote:
Oh vandaag niet gehoordquote:
Eindhoven... Carrière- en vriendintechnisch handiger.. Maar qua stad natuurlijk...... andersquote:
Hoewel ik de Eindhoven qua mogelijkheden (sport/cultuur/winkelen) leuker vind is het volk daar wel een stuk minder mijn slagquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindhoven... Carrière- en vriendintechnisch handiger.. Maar qua stad natuurlijk...... anders.
Heugem en Heer hebben ook altijd relatief veel vrije kamers, maar is minder handig als je niet op de medische faculteit zit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar nog fatsoenlijke studentenkamers beschikbaar zijn in Maastricht? Ben nog druk op zoek nl.
Gek hequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Flew het volgende:
Nu wil ik toch wel heeeel graag de sleutel van ons huisje, hoor.![]()
Ben echt klaar met Heerlen.
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar nog fatsoenlijke studentenkamers beschikbaar zijn in Maastricht? Ben nog druk op zoek nl.
Oi... maar we moeten nog meetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf eind juni geen inwoner van Maastricht meer.
gewoon kamerburo? heb je echt niet veel inschrijftijd nodig, met 2 mnd had ik kamer met eigen keuken in de binnenstadquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja dat laatste is dus het probleem, in september begint de opleiding. Maar ik ga me zo inderdaad inschrijven bij kamerburo/kamernet e.d.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon kamerburo? heb je echt niet veel inschrijftijd nodig, met 2 mnd had ik kamer met eigen keuken in de binnenstaden genoeg kamers waar nu niemand op reageert, tenzij je pas de kamer in aug/sept wil, dan zal het wel druk zijn
Vanavond StayOK?quote:
Mijn huidige kamer (35 m^2, centrumquote:
Jezus betaal je je dan niet scheel? Ik betaal 320 voor 23m in de ziekenhuisbuurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanavond StayOK?
[..]
Mijn huidige kamer (35 m^2, centrum) heb ik via kamernet.nl met veeeeel mazzel gehad maar kamerburo heeft prima opties, zeker in de particuliere sector.
Wat de anderen zeggen, een paar honderd EUR meer uitgeven om een goede kamer iets eerder te huren loont zich dan te concurreren met de massa in juli/augustus.
Ik 50 EUR meer. Eigen keuken, badkamer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus betaal je je dan niet scheel? Ik betaal 320 voor 23m in de ziekenhuisbuurt.
Ah ok nice, maar studio is niks voor mij. Huisgenootjes zijn altijd interessante mensen en ik vind het ook niet fijn om continu op zo'n kleine ruimte te zitten. Nu heb ik echt het gevoel dat ik in een huis leef ipv een kamer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik 50 EUR meer. Eigen keuken, badkamer.
Superveel geluk, ben in onderhuur, huurder heeft huursubsidie.
Ik hou niet zo van mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah ok nice, maar studio is niks voor mij. Huisgenootjes zijn altijd interessante mensen en ik vind het ook niet fijn om continu op zo'n kleine ruimte te zitten. Nu heb ik echt het gevoel dat ik in een huis leef ipv een kamer.
Nee hoor, heerlijk je eigen stekkie!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen![]()
Thuis is thuis... als ik mensen wil spreken / zien dan ga ik uit huis. Maar ik ben hier wel raar in.
Helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen![]()
Thuis is thuis... als ik mensen wil spreken / zien dan ga ik uit huis. Maar ik ben hier wel raar in.
Ha, al 3 mensen die zo redeneren! er is dus niks vreemds aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoorMaar goed, ik heb dan wel de luxe van een 'echt' huis
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ha, al 3 mensen die zo redeneren! er is dus niks vreemds aan!
You're weeeeeirdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vind
Begrijp het ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vind
En anders aan de wilhelminabrug? Daar staan altijd veel scooters... In de parkeergarage mag nog niet geloof ik. Bij de Onze Lieve Vrouwe parkeergarage is ook een soort van scooterparkeerplaats waar volgens mij ook wel motors mogen staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
voor de AH bij de markt staan altijd scooters/motoren, misschien daar neerzetten?
vooral scooters dus
http://maps.google.nl/map(...)p=12,271.55,,0,12.14
Echt, lekkerste ijs dat ik ken, de honden krijgen altijd een bolletje bij die bij de Ruiterij van de baas van de toko als ie buiten zitquote:
http://www.heiligdomsvaar(...)gdomsvaart-2011.aspxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef numero_uno het volgende:
Wtf doen opeens al die doeken in de winkelstraten?
een of andere heilige jarig ofzo?
daarnaast las ik laatst in de telegraaf () dat ze Minckeleers zijn vlam willen ontnemen omdat de kosten te hoog zijn...
ik was net op tijd bij mosae forumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geschuild bij de fotozaak voor de brug , ik was op weg naar de markt maar dat werd m echt niet
Ah, ik twijfelde al even aan mezelfquote:
een van de weinige stukken die ze plat mogen gooien...quote:
de feesfabrik?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi!
Wat is eigenlijk de leukste avond om te stappen in Maastricht, en wat zijn de leukste kroegen voor een 18-jarige student?
Ben gisteren trouwens weer in Maastricht geweest (kamerjacht). Wat is het heerlijk om door deze mooi stad te lopen, zeker omdat ik weet dat ik daar vanaf september ook woon! Zelfs wanneer het regent is Maastricht prachtig. Een hoop mensen hier in de omgeving zijn ook jaloers op me en iedereen is laaiend enthousiast als ik zeg dat ik in Maastricht ga studeren.
niet om nuchter binnen te komen en te vermijden op zaterdagquote:
t lijkt mij juist echt iets voor 18 jarigen, ikzelf wil er niet dood gevonden worden hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef numero_uno het volgende:
[..]
niet om nuchter binnen te komen en te vermijden op zaterdag
ik zag je laatst voor de deur van je werkquote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef numero_uno het volgende:
Tevens; mooi weer dus de deuren open!
wel aan het werk
maar ik rook nietquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zag je laatst voor de deur van je werk
ik wist niet dat dat was toegestaan maar zal het voor n volgende keer onthoudenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
maar ik rook niet
Daarnaast langskomen voor een kop koffie / thee was teveel?
Ja is een de meeste steden wel studentenavond;)quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Studenten stappen op donderdag, toch? Tenminste, dat was in mijn tijd () zo...
Na de aanstaande culturele kaalslag een van de weinige plekken waar je nog van cultuur kunt genieten.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
een van de weinige stukken die ze plat mogen gooien...
Daarover valt te discussiërenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Na de aanstaande culturele kaalslag een van de weinige plekken waar je nog van cultuur kunt genieten.
Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:00 schreef Seam het volgende:
Die bij de medische faculteit vind ik het chillst, daar komen bij fitness weinig beachboys en veel mensen die echt verstand hebben van wat ze doen.
HBO kan inderdaad ook gewoon. Studentenkorting is aanwezig, als je de sportkaart haalt heb je op allerlei lessen korting. Studentenkaart kost volgens mij iets van 70 euro/jaar. Fitnesskaart is ook voor het hele jaar ongeveer 70 euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Maar ik heb nog een vraag, moet je aan de universiteit studeren voor die sportschool? Ik ga namelijk HBO doen! En krijg je studentenkorting daar?
Scharnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn trouwens echt de 'mindere' wijken van Maastricht? Dus daar waar het meeste gajes woont?
Ga je mond spoelen... je bedoelt het Vrouwenveld.quote:
Ja daarquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef numero_uno het volgende:
In Limmel kunnen ze niet eens schrijven
Vrouwenveld ken ik eigenlijk niet, is dat rond de Frankenstraat?
Visé en daarna Bressoux.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand toevallig wat het eerste station is waar de intericty Maastricht - Liege-Guillemins stopt? Ik kan het echt nergens vinden.
Maar als je eenmaal in die frustratie-modus zit zie je het gewoon nergens meer.quote:
Belgischquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Rottrein is dat, type boemel maar dan stoffiger en ouder
Bourgondischquote:
En bier te drinken op elk moment van de dagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Bourgondisch
Het excuus om een dikke pens te hebben!
Goeie!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En bier te drinken op elk moment van de dagWanneer doen we dat weer?
Zeker, tot de eerste week van september!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Goeie!
Volgende week op kamp met mensen met een beperking.. daarna Extrema, dan Zomerfeesten
Mijn 'beschikbaarheid'
Sowieso/ Sowiesoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]dat wordt augustus dus... Ben je op Preuvenemint/stand van MEP?
Dan zien we ons sowieso daar, ben er vrijdag, zaterdag HotelloTop en zondagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sowieso/ Sowieso
En op de vrijdag eerst op het Preuv en dan door naar de Intro van Amphitryoneven een nachtje doorhalen
Terug naar Eindhoven, daar studeer(de) ik, dit jaar hier onderzoek gedaan in Maastricht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ah waar ga je heen?
Ik woon hier alweer 11.5 jaar, en ik ben nog nooit op t preuvenement geweest
Zoals het er nu uitziet, doen we vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondag beginnen in de middag en kijken waar het schip strandquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik niet, stond bovenaan mijn AT
Gaan jullie nog Preuvemint doen?
Zelf verhuis ik helaas september weer uit Maastricht, na 11 topmaanden hier gewoond te hebben.
Mooie avatar Sjeenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:47 schreef Sjeen het volgende:
mooi oh-oh!
[..]
Zoals het er nu uitziet, doen we vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondag beginnen in de middag en kijken waar het schip strand
Vrachtwagens vol naïeve 18-jarigenquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ridderronde woensdag?
Goed dat je het zegt, daar blijf ik al jaren wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ridderronde woensdag?
Slenteren door het centrumquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik nou eens een weekendje naar Maastricht ga met mn vriendin, wat mogen we dan niet missen?
een hoop zuipers bij elkaar bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Een na-tour criterium. Ik hou van wielrennen maar ben niet zo'n liefhebber van een avondcriterium. Is meer show dan sport.
Ah fijn, was slecht dansen altijd in die smalle paadjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Horecazaak Kadans failliet http://bit.ly/oxiUQL
ik hoop het niet, zou jammer zijn van het pand als het lang leeg zou staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Smalle paadjes?
Beneden is toch gewoon een danszaal?
Nou best balen, zal wel weer lekker lang leeg gaan staan dan, ziet dr zo sneu uit op dat stukje.
Daar danstte ik nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Smalle paadjes?
Beneden is toch gewoon een danszaal?
Het terras zat iig altijd vol.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar danstte ik nooit
Wel gek, ik dacht dat de Kadans als een tierelier liep.
Het is hugequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het terras zat iig altijd vol.
Maar het is ook wel een kneitergroot pand.
's Avonds gaan ze vaak de bekende kroegen af. Clinique, C'est la Vie, Fees..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is leuk om bij de inkom te doen? Ik probeer wat harder door te werken nu zodat ik niet veel hoef te doen voor m'n onderzoek rond de inkom, ga ik meefeesten.![]()
Ik luister.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef numero_uno het volgende:
Iemand die nog een kamer moet hebben?
Belgische feestdag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het hoerig druk in de stad vandaag zeg
Ooooooohquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag, de winkels waren nog dicht![]()
[..]
OoooooohJezusmina zeg
Was er net even, met de stroom eerstejaars meegelopen en werd meteen beplakt met stickers van alle studentenverenigingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef numero_uno het volgende:
INKOM![]()
En natuurlijk begonnen met een kater...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |