Ah fijn, was slecht dansen altijd in die smalle paadjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Horecazaak Kadans failliet http://bit.ly/oxiUQL
ik hoop het niet, zou jammer zijn van het pand als het lang leeg zou staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Smalle paadjes?
Beneden is toch gewoon een danszaal?
Nou best balen, zal wel weer lekker lang leeg gaan staan dan, ziet dr zo sneu uit op dat stukje.
Daar danstte ik nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Smalle paadjes?
Beneden is toch gewoon een danszaal?
Het terras zat iig altijd vol.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar danstte ik nooit
Wel gek, ik dacht dat de Kadans als een tierelier liep.
Het is hugequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het terras zat iig altijd vol.
Maar het is ook wel een kneitergroot pand.
's Avonds gaan ze vaak de bekende kroegen af. Clinique, C'est la Vie, Fees..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is leuk om bij de inkom te doen? Ik probeer wat harder door te werken nu zodat ik niet veel hoef te doen voor m'n onderzoek rond de inkom, ga ik meefeesten.![]()
Ik luister.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef numero_uno het volgende:
Iemand die nog een kamer moet hebben?
Belgische feestdag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het hoerig druk in de stad vandaag zeg
Ooooooohquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag, de winkels waren nog dicht![]()
[..]
OoooooohJezusmina zeg
Was er net even, met de stroom eerstejaars meegelopen en werd meteen beplakt met stickers van alle studentenverenigingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef numero_uno het volgende:
INKOM![]()
En natuurlijk begonnen met een kater...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |