Terug naar Eindhoven, daar studeer(de) ik, dit jaar hier onderzoek gedaan in Maastricht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ah waar ga je heen?
Ik woon hier alweer 11.5 jaar, en ik ben nog nooit op t preuvenement geweest
Zoals het er nu uitziet, doen we vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondag beginnen in de middag en kijken waar het schip strandquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik niet, stond bovenaan mijn AT
Gaan jullie nog Preuvemint doen?
Zelf verhuis ik helaas september weer uit Maastricht, na 11 topmaanden hier gewoond te hebben.
Mooie avatar Sjeenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:47 schreef Sjeen het volgende:
mooi oh-oh!
[..]
Zoals het er nu uitziet, doen we vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondag beginnen in de middag en kijken waar het schip strand
Vrachtwagens vol naïeve 18-jarigenquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ridderronde woensdag?
Goed dat je het zegt, daar blijf ik al jaren wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ridderronde woensdag?
Slenteren door het centrumquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik nou eens een weekendje naar Maastricht ga met mn vriendin, wat mogen we dan niet missen?
een hoop zuipers bij elkaar bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Een na-tour criterium. Ik hou van wielrennen maar ben niet zo'n liefhebber van een avondcriterium. Is meer show dan sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |