Zelf nog geen ervaring mee, maar overweeg ik ook een keer. Je kunt er al voor 200 euro slagen. Voor goede pakken kun je prima bij De Bijenkorf terecht. Van Gils of Strellson in de uitverkoop kan voor ongeveer 200 euro. Heel goede pakken. Ik draag diverse Van Gils-pakken al heel lang zonder dat ze echt verslijten. Heb elke dag een pak aan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
@Numero_Uno of anderen: hebben jullie ervaring met de Suit Supply hier in Maastricht? Ik wil een pak kopen en wil daar wellicht even langsgaan.
Zara zou ik niet doen. Plakpakken met polyester. Ga voor wol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat bij SS het pak alleen zo'n 300 euro kost. Dan moet je nog een hemd, stropdas, schoenen en kom je al gauw rond de 450 of nog hoger te zitten.
Op de hoek van de Spilstraat en Grote Staat zit een nieuwe kledingzaak waar je eens zou kunnen kijken of de Zara. De nieuwe collectie zit qua prijs iets gunstiger dan SS. Een pantalon is daar zo'n 80 euro en het colbert kost je ca. 140.
Ik moet zelf ook een nieuw pak kopen een dezer dagen, dus ik ben ook een beetje aan het verkennen
Toevallig vandaag ook zwart pak aan met wit shirt met blauwe streep. Staat prima. 100% wit zou ik bij zwart pak niet snel doen (ober-achtigquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Er wordt vaak begrafenispakkerig gesproken over een zwart pak, maar ik vind het erg krachtig en sjiek overkomen. Zéker bij wat kleinere personen geeft het net wat meer 'oempf' zonder dat je een karikatuur wordt... imho dan.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zara zou ik niet doen. Plakpakken met polyester. Ga voor wol.
Bedankt voor de tips Roelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelf nog geen ervaring mee, maar overweeg ik ook een keer. Je kunt er al voor 200 euro slagen. Voor goede pakken kun je prima bij De Bijenkorf terecht. Van Gils of Strellson in de uitverkoop kan voor ongeveer 200 euro. Heel goede pakken. Ik draag diverse Van Gils-pakken al heel lang zonder dat ze echt verslijten. Heb elke dag een pak aan.
ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lees op Twitter dat heel Maastricht de knal gehoord heeft
leuk hoor, ken alleen nog wat te weinig mensen om lekker een terrasje mee te pakken enzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey MM, hoe vind je Maastricht nu in de zomer?
ik zoek heel specifiek. dus bij mens/maatschappij en samenleving, en heb deze boeken gescoord:quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had eigenlijk geen tijd maar ben er toch naartoe geweest. Recordtempo, in anderhalf uur stond ik weer buiten. Dat is in het verleden wel eens anders geweest
zeg das heul niet waarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten eens een keer Fok!-cocktails gaan drinken met z'n allen bij Kiwi. Memo heb ik al onder de tafel gedronken daar.
mens/maatschappij/samenleving is ook een van mijn favoriete tafels.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zoek heel specifiek. dus bij mens/maatschappij en samenleving, en heb deze boeken gescoord:
[ afbeelding ][ afbeelding ] en bodies of evidence: forensic science and crime, totaal voor 12 euro
ik daag je uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten eens een keer Fok!-cocktails gaan drinken met z'n allen bij Kiwi. Memo heb ik al onder de tafel gedronken daar.
Mensen van jouw opleiding zijn uitgesloten van wedstrijddeelnamequote:
Numero_uno, hoor je dat... hij durft niet tegen onsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen van jouw opleiding zijn uitgesloten van wedstrijddeelname![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |