Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger danquote:
volgende keer beterquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger dan
Ik heb in elk geval een leuke middag gehad en baalde boven mijn bord ChineesHad ook graag mee naar de Preuv gegaan, maar dat kon echt niet.
Laten we hopen dat ik het dan nog gezellig kan maken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wordt de volgende keer nog wel gezelliger dan
Ik heb in elk geval een leuke middag gehad en baalde boven mijn bord ChineesHad ook graag mee naar de Preuv gegaan, maar dat kon echt niet.
Praatte je in smileys?quote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Die saus![]()
Ik wist niet dat ik zo FOK!kerig overkwam
schandaligquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Sorry mensen dat ik er niet bij was! Ik was het helemaal vergeten
his lossquote:
Ik snap 'm niet...quote:
Organiseer jij er éénquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet...
Jullie gaan me toch niet zeggen dat dit de enige meet was voor dit jaar? Met het mooie weer wat nog in aantocht is mag ik hopen op een vervolg, toch?
Jij houdt wel van lekker eten he Stereotomy?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Organiseer jij er één
Tip: http://www.socialdeal.nl stel wat voor
Ik ging er al vanuit dat we niet gingen doorzakken tot de morgenstondquote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Sjeen het volgende:
Niet per definitie bier, maar ik ben wel in voor een eetmeet met alcohol
Hahah, voor de sauna ga ik wel gewoon naar il fiore (niet dat ik ooit ga sporten)quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Elke 24 uur een nieuwe deal, soms Food, soms non-Food
Maar ik ga liever uit eten met jullie dan samen naar de sauna
Dagopvang voor kinderen met syndroom van down?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier is ook bijna niemand maar tis wel debiel druk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy klemt zich vast aan Sjeen en laat nooit meer los
Horeca gaat altijd doorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, is dr iets te doen dan?
Paasdagen lekker vrij![]()
Morgen gaan we een lange heuvelwandeling makenmet paaspicknick
Die zijn er zeer zeker. Bij de AH aan de Scharnerweg zitten ze vaker, maar ook op de Markt zie je ze geregeld lopen of een fiets verkopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb een vraag. Zijn er dezer dagen nog daklozen te vinden in Maastricht? En dan echt op de straten en bij de toonbeelden van Maastricht.
Voor een opdracht moet ik het leven vastleggen, en wil hierbij graag gebouwen etc. daarin meenemen.
Alvast bedankt.
Kijk hier heb ik wat aan. De markt, is dat vlakbij het Vrijthof?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die zijn er zeer zeker. Bij de AH aan de Scharnerweg zitten ze vaker, maar ook op de Markt zie je ze geregeld lopen of een fiets verkopen.
Het ligt er hemelsbreed denk ik 30m vandaan... Sowieso ligt alles in Maastricht dicht bij mekaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan. De markt, is dat vlakbij het Vrijthof?
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Na het stappen kwam ik nog weleens in gesprek met een dakloze. Een vrouw, die er van achter uitzag als een vent, zat op een van de stenen bankjes op de Markt haar feestverleden met me te delen. Welke bandjes ze allemaal had gezien in haar jonge jaren... Helaas had het feesten haar niet veel goeds gedaan.
Wel op plein 92 meestalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.
Maar ik zou graag wat gebouwen in mijn foto's willen hebben. Denk je dat ik kans maak bij de kade aan de Servaasbrug om daar wat daklozen aan te treffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |