Wat heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met stoelverwarmingGeen idee waarom, maar het zit er in
Cityville heb ik net al gedaan, morgen weer mee verderquote:
Ja, en een jouquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
met een mooie witte bankWou je daar nog een Muck bij?
ja tuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel, maar deze kindjes zijn een beetje getekend door van alles... Dus het duurt nog wel even voor alles weer normaal is...
speel ik via FBquote:
Warme billenquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk kom in jouw auto wonen als het winter is
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja tuurlijkdat is ook helemaal niet gek. maar zodra je ze weer in n veilige stabiele situatie zet gaat het heel snel weer zn gangetje en wennen ze zo aan de nieuwe situatie
En rugquote:
quote:
komt vast goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ookEn daar gaan we wel ons best voor doen
quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speelde ik vorig jaar.Mijn farmpje ligt er lekker strak bij, jewaits.
Jaquote:
Het zegt me weinigquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
buren worden
ik heb op het moment al 5 farms op FB![]()
quote:
Wil je ze slaan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me weinig
Deze maand wel genoeg gespeeld. Nu nog drie reviews schrijven en twee previews ook nog ergens eind deze maand. Met interviews. Het houd je van de straatWoensdag naar Microsoft, even hoi zeggen
Dat zijn de bestenquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik ben profi opvoeder, zonder eigen kinderen
Nah, dit is niet de OS-kantquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendjes worden ook al doe ik geen spelletjes?
als je een tijd niet bent geweest zekerquote:
Paar maanden zeker niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een tijd niet bent geweest zeker
Oh dan is het leukquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dit is niet de OS-kantGezellige PR-dame hoi zeggen.
Ehm, zal ik je mijn volledige naam even dmen?quote:
Ah jij kijkt de herhalingquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Water is gewichtloos. Hou op, ik bescheur het :")
Vast, daarmee is het nog steeds belachelijk achterlijkquote:
of ter bevestiging dat ze echt zo dom zijnquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, daarmee is het nog steeds belachelijk achterlijk
Welke wil je? Op dit moment is het zo rustigquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Pheno,
Doe weer is een goede Adventure game reviewen
of maakis een top 10 van adventrue games
oeh gezellig 4 volwassenen en 2 pubers in 1 huisquote:
nope, soul is sowieso niet mijn stijlquote:
das nu juist het probleemquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke wil je? Op dit moment is het zo rustigAl komt er een nieuwe van die makers van Runaway, van een paar jaar terug.
okequote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, soul is sowieso niet mijn stijl
ben aan het werk, en dit lijdt al genoeg afquote:
Ik zat me over hetzelfde te verbazen van de weekquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, daarmee is het nog steeds belachelijk achterlijk
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeh gezellig 4 volwassenen en 2 pubers in 1 huis
Er komen er vast nog wel, maar liz was meer van de adventures.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das nu juist het probleem![]()
Komen er zo weinig uit, dacht jij misschien al wel een kijkje op iets wat er binnen kort komt of pas net uit is
Ah, daarom zijn er geen krokodillenquote:
Wat?quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, daarom zijn er geen krokodillen
o ok.quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komen er vast nog wel, maar liz was meer van de adventures.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje laat jah.. maar vooruit..
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Barretje80 het volgende:
even eenvoor dit kabinet ..
Voor zover ik weet heb ik maar recht op 5 weken vakantie per jaar, waar halen ze die 13 vandaan? Verschilt dat misschien per gemeente? Daarbij gaat de gemiddelde bijstandsgerechtigde echt niet zo lang naar het buitenland hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje laat jah.. maar vooruit..
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
neuh.. ik begreep daar ook echt helemaal niks van!quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik maar recht op 5 weken vakantie per jaar, waar halen ze die 13 vandaan? Verschilt dat misschien per gemeente? Daarbij gaat de gemiddelde bijstandsgerechtigde echt niet zo lang naar het buitenland hoor
hoe kom je daar nou ineens opquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG je zou maar 164 XX als borstmaat hebben![]()
Gfquote:
Crazyquote:
Neehoorquote:
Legoquote:
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/hadquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik begreep daar ook echt helemaal niks van!
maar goed.. het "officieel" terugbrengen is alleen maar goed..
13 weken.. zoveel vakantie dagen heb IK niet eens!
Ik kijk tvquote:
Tettenquote:
Van 25kg per stuk jaquote:
lelijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/had
[..]
Ik kijk tv![]()
[ afbeelding ]
25 kg per stuk
Enferquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
[..]
Crazy![]()
[..]
NeehoorXD Bah.
Coolquote:
Nee, zeg me niet dat je dat mooi vindtquote:
En sip..quote:
Ja, deze week bij LEGO Pirates gekregen. Juist die dingenz ijn allemaal zo tof. Alleen Totoro zelf gekocht natuurlijk. Daar is geen game vanquote:
PI en dan bedoel ik niet die mislukte luieractie.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zeg me niet dat je dat mooi vindt![]()
[..]
En sip..
Ja, die zag ik wel, maar ik dacht dat die misschien was omdat je teleurgesteld was in jezelfquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
PI en dan bedoel ik niet die mislukte luieractie.
Zulke manboobs heb ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zag ik wel, maar ik dacht dat die misschien was omdat je teleurgesteld was in jezelf
quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/had
[..]
Ik kijk tv![]()
[ afbeelding ]
25 kg per stuk
Jij hebt heul geen manboobsquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zulke manboobs heb ik nou ook weer niet.
Het is wel nep en ze doet rugoefeningenquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu al continue pijn in m'n nek en schouders als ik ongesteld ben!
of zouden ze van lucht zijn ofzo??
Nee, er moet wel iets vast te houden zijn, maar dat formaat is meer voor mensen met heule grote handen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen manboobsEn meer dat je het erg vond dat je het mooi vond
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaatquote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er moet wel iets vast te houden zijn, maar dat formaat is meer voor mensen met heule grote handen!
Wel als je ze laat vergroten tot dit soort proporties, daar heb je als vrouw alles over te zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaat![]()
Tuurlijk heeft een vrouw daar invloed op! Hallo meneer de plastisch chirurg.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaat![]()
Ja, al was dit iets experimenteels en bleven haar borsten groeienquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je ze laat vergroten tot dit soort proporties, daar heb je als vrouw alles over te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
De familie was trouwens blij om me te zien:Dierentuin EmmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinguins
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
De familie was trouwens blij om me te zien:Toevalling in Arnhem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
De familie was trouwens blij om me te zien:ze staan allemaal met hun rug naar je toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nah, jaarkaart Bush gekocht, na een half jaartje geen abonnee te zijn geweestquote:
Dat bedoel ik, van je familie moet je het hebben! Nou ja, ik heb me ook een half jaar niet laten zien!quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze staan allemaal met hun rug naar je toe
Ik wist het.quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, jaarkaart Bush gekocht, na een half jaartje geen abonnee te zijn geweest
Oh bijnaquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, jaarkaart Bush gekocht, na een half jaartje geen abonnee te zijn geweest
Nee, niet toevallig.quote:
Was het gewoon familiebezoek of had het een speciale reden?quote:
quote:
Zoiets (in het wild in NZ):quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bijnaMaar in Emmen mag je dichtbij ze komen
Mooi weer!quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het gewoon familiebezoek of had het een speciale reden?
Nee, die echt grotenquote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets (in het wild in NZ):
[ afbeelding ]
Dan moet ik even naar mijn dierentuin Emmen foto's. Maar die staan op een kapotte NASquote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die echt grotenMaar cool dat je in het wild zo dichtbij bent geweest
Als je me nou volgende week zaterdag langs brengt, dan kun je meteen bij mij komenquote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ik even naar mijn dierentuin Emmen foto's. Maar die staan op een kapotte NASMorgen even naar die eikels in Raalte bellen voor dat Samsungcrap.
Bedankt voor de tipquote:
ja leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |