quote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh noem je je mannelijkheid tegenwoordig zo?
enferquote:
Goedeavond Enfquote:
T-Bone?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
Straks de andere helft van de zelfgebakken appeltaart met geklopte slagroom
oeh yumquote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
Straks de andere helft van de zelfgebakken appeltaart met geklopte slagroom
quote:
It's a dirty job, but someone has te eat it!quote:
Buuuuhhh, je vindt me niet lief he?quote:
delenquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone has te eat it!
Och arme, moet ik die vreselijk zware taak maar overnemen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil mezelf best opofferen hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Naar mij? Met een bak kebab?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Phehe mijn vriend stelde weer eens voor om voor eten te zorgen... 3x raden waar ie nu naartoe is
Subway of Mc? Of mobieltje zoeken voor een pizzabezorger?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Phehe mijn vriend stelde weer eens voor om voor eten te zorgen... 3x raden waar ie nu naartoe is
Nee, ze zei 3 keer radenquote:
friet halenquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
jawel maar om nou te zeggen altijdquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buuuuhhh, je vindt me niet lief he?
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Phehe mijn vriend stelde weer eens voor om voor eten te zorgen... 3x raden waar ie nu naartoe ischinees, friettent etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Nah, verbeter de wereld, begin bij mijzelf!quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och arme, moet ik die vreselijk zware taak maar overnemen?
Hihihi, ik viste naar een complimentje, valt het op?quote:
Vriendje is naar kut?quote:
dat is ie ook niet halenquote:
Nee, dat is het denk ik ook nietquote:
Dat weet je niet!quote:
Katholieke Universiteit Tilburgquote:
Damn... You tree hugging hippyquote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, verbeter de wereld, begin bij mijzelf!
Duh, ik rijd een Prius!quote:
daarom krijg je hem nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik viste naar een complimentje, valt het op?![]()
Lijkt me echt lastig voor jou en Symp als kind huilt omdat ze naar haar eigen huis moet. Vooral omdat jullie er weinig aan kunnen doen.quote:Oooohhh... vandaag weer een huilend meisje... Zo sip als kindjes niet naar hun eigen huis willen
Niet lang meerquote:
kinderen zijn gelukkig redelijk flexibel en passen zich snel aan aan nieuwe situatiesquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom krijg je hem niet
[..]
Lijkt me echt lastig voor jou en Symp als kind huilt omdat ze naar haar eigen huis moet. Vooral omdat jullie er weinig aan kunnen doen.
Hoop dat het snel goed gaat met de kinderen als de heks eenmaal verjaagd is.
Met stoelverwarmingquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet lang meerDan word je weer een lekkere milieuvervuiler, I like it
Zo heet ie niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Katholieke Universiteit Tilburg
quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom krijg je hem niet
[..]
Lijkt me echt lastig voor jou en Symp als kind huilt omdat ze naar haar eigen huis moet. Vooral omdat jullie er weinig aan kunnen doen.
Hoop dat het snel goed gaat met de kinderen als de heks eenmaal verjaagd is.
Tilburg.quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo heet ie niet meer
en het is nog altijd: Kom Uit Tilburg
Ja, natuurlijk wel, maar deze kindjes zijn een beetje getekend door van alles... Dus het duurt nog wel even voor alles weer normaal is...quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kinderen zijn gelukkig redelijk flexibel en passen zich snel aan aan nieuwe situatieskomt wel goed
Geen CityVille?quote:
met een mooie witte bankquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, knuffelen kunnen we... En nog heel eventjesEn dan hun huis weer hun huis maken
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |