hoe kom je daar nou ineens opquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG je zou maar 164 XX als borstmaat hebben![]()
Gfquote:
Crazyquote:
Neehoorquote:
Legoquote:
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/hadquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik begreep daar ook echt helemaal niks van!
maar goed.. het "officieel" terugbrengen is alleen maar goed..
13 weken.. zoveel vakantie dagen heb IK niet eens!
Ik kijk tvquote:
Tettenquote:
Van 25kg per stuk jaquote:
lelijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/had
[..]
Ik kijk tv![]()
[ afbeelding ]
25 kg per stuk
Enferquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
[..]
Crazy![]()
[..]
NeehoorXD Bah.
Coolquote:
Nee, zeg me niet dat je dat mooi vindtquote:
En sip..quote:
Ja, deze week bij LEGO Pirates gekregen. Juist die dingenz ijn allemaal zo tof. Alleen Totoro zelf gekocht natuurlijk. Daar is geen game vanquote:
PI en dan bedoel ik niet die mislukte luieractie.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zeg me niet dat je dat mooi vindt![]()
[..]
En sip..
Ja, die zag ik wel, maar ik dacht dat die misschien was omdat je teleurgesteld was in jezelfquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
PI en dan bedoel ik niet die mislukte luieractie.
Zulke manboobs heb ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zag ik wel, maar ik dacht dat die misschien was omdat je teleurgesteld was in jezelf
quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik vind 5 al veel voor de hoeveelheid vrije tijd die ik heb/had
[..]
Ik kijk tv![]()
[ afbeelding ]
25 kg per stuk
Jij hebt heul geen manboobsquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zulke manboobs heb ik nou ook weer niet.
Het is wel nep en ze doet rugoefeningenquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu al continue pijn in m'n nek en schouders als ik ongesteld ben!
of zouden ze van lucht zijn ofzo??
Nee, er moet wel iets vast te houden zijn, maar dat formaat is meer voor mensen met heule grote handen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen manboobsEn meer dat je het erg vond dat je het mooi vond
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaatquote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er moet wel iets vast te houden zijn, maar dat formaat is meer voor mensen met heule grote handen!
Wel als je ze laat vergroten tot dit soort proporties, daar heb je als vrouw alles over te zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaat![]()
Tuurlijk heeft een vrouw daar invloed op! Hallo meneer de plastisch chirurg.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een vrouw invloed heeft op d'r cupmaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |