En je kansarme kinderen, lekker egoïstisch van je hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
waardeloos topic zonder plaatjes natuurlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Taartjeh het volgende:
De meeste negers willen niet eens iets met een blank meisje
Ik zie zelde een neger met een blank meisje .. Maar het zal wel aan mij liggen..quote:
Dat denk ik ja.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik zie zelde een neger met een blank meisje .. Maar het zal wel aan mij liggen..
Trollen OK, maar doe er dan wat meer moeite voor...quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Redbullchick het volgende:
Mijn vriendje en hun bro's lachen ze in hun gezicht uit!
Onbegrijpelijk. Als ik neger was zou ik het wel weten als ik kijk naar de gemiddelde negerinquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Taartjeh het volgende:
De meeste negers willen niet eens iets met een blank meisje
Als jij dat zo vindt is dat prima toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het veel voor komt. Misschien 5 procent
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komtquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als jij dat zo vindt is dat prima toch?
Neuh.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komt
Dan ben je echt niet goed op de hoogte! Komt juist steeds meer voor, kijk maar naar het straatbeeld!quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komt
Ik ook: moet niet aan een negerin denkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb ook gewoon een blank meisje als vriendin hoor.
Ik vind negers juist niks je moet er van houden, alleen halfbloedjes kan ik soms nog waarderen maar puur negers neequote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed op de hoogte! Komt juist steeds meer voor, kijk maar naar het straatbeeld!
Negers zijn gewoon veeeeel lekkerder! En blijkbaar kunnen blanke jongens dat niet hebben.
Nee dat bedoel ik niet, al mijn bro's zeggen ook dat ik een negerin moet pakken maar doe ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook: moet niet aan een negerin denken
K..a..n.. n..i..e..t.. w..e.e...r..s.t...a.a...n. ....t..e...r.e...a..g.e.r..e..n..quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Redbullchick het volgende:
Ik heb al een tijdje een verhouding met een zwarte jongen. Zelf ben ik een blank meisje dus hier kunnen mooie kindertjes van komen hihihi ;-)
denken dat TS kinderen kan barenquote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
K..a..n.. n..i..e..t.. w..e.e...r..s.t...a.a...n. ....t..e...r.e...a..g.e.r..e..n..
Veel succes dan straks met je lichtgetinte kindje met gedragsproblemen op je bijstandsflatje 11 hoog omdat pa er vandoor is en weigert een cent alimentatie te betalen. Velen zijn je voorgegaan!
Seksen is geen woord, sexen ook niet...quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Lithia het volgende:
Al die taalnazi's hier.Sinds wanneer is 'sexen' wel goed dan?
Sinds nooitquote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Lithia het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef showme het volgende:
[..]
Seksen is geen woord, sexen ook niet...
* Lithia slaat kont.quote:
100% disagreedquote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Seven. het volgende:
Laten we wel wezen: negers zijn 100x mooier dan white boyz en ze hebben ook nog relatief vaak een enorme leuter om je volledig mee door de vering te stoten. Seks met negers word ik 100x geiler van hoor.
Blanke mensen ontpoppen zich al gauw tot taalnazi's als blijkt dat negers beter presteren.quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Lithia het volgende:
hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blanke mensen ontpoppen zich al gauw tot taalnazi's als blijkt dat negers beter presteren.
Van die leuters is echter geen fabeltje. Dus daar kun je het wel mee oneens zijn maar dat is nu eenmaal wetenschappelijk bewezen. Dat jij een preutse tuttebel bent die van vanilla sex houdt, moet je lekker zelf weten.quote:
Blijkbaar past alleen maatje xxxxxl in jouw uitgerekte kutjequote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die leuters is echter geen fabeltje. Dus daar kun je het wel mee oneens zijn maar dat is nu eenmaal wetenschappelijk bewezen. Dat jij een preutse tuttebel bent die van vanilla sex houdt, moet je lekker zelf weten.
Wat zijn boyz?quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Seven. het volgende:
Laten we wel wezen: negers zijn 100x mooier dan white boyz en ze hebben ook nog relatief vaak een enorme leuter om je volledig mee door de vering te stoten. Seks met negers word ik 100x geiler van hoor.
haha lach er nog maar eens om hahaa, want wat je daarnet schreef is wel erg onzinnig, naief en dom.quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Redbullchick het volgende:
Blanken zijn gewoon jaloers op die langere pikken! Mijn vriendje zegt wel eens grappend dat het niet lang meer duurt voordat zij de macht hebben. Moet ik wel om lachen haha
Fell in love with an alienquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Taartjeh het volgende:
Bah wat een gros in dit topic het wordt tijd voor kwaliteit...
Deze jongen:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef showme het volgende:
[..]
Blijkbaar past alleen maatje xxxxxl in jouw uitgerekte kutje
quote:
Dus je valt op negers? Nou, prima toch. Vind ik niks mis mee.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me met hem missionaris wel voorstellen ja. Kijk je omhoog, geile kop. Laat je blik afdwalen, uitstekend lijf. Retegeil.
haha, wat denk je zelf.quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef Seven. het volgende:
[..]. Niks uitgerekt yo, die van mij is van elastiek. Die van jou.. van staal?
Ik ben Nederlands.quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef showme het volgende:
[..]
Dus je valt op negers? Nou, prima toch. Vind ik niks mis mee.
Maar wat ik me af vraag (dit moet je niet verkeerd opvatten) ben je zelf ook negerin? of halfbloedje? of gewoon Nederlands?
pardon weetje hoe mooooooi die mysterieuze blik vind ik helemaal geweldig...quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fell in love with an alien
Fell in love with his ...
. Wat een slapjanus van een ventje, hij heeft mij iets te vrouwelijke trekjes ook.
Negers hebben vaak beter gevoel voor humor. Daar val ik wel op. Maar OK, ik wil uiteindelijk een lieve papa en de meeste van deze figuren passen niet echt in dat plaatje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef showme het volgende:
ieder zn eigen smaak. Ik val overigens op de persoon, niet op de pik (voor alle neger lovers met hun penis-maat argument).
Oh mêêên, jij hebt wel een bizar slechte smaak.quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
pardon weetje hoe mooooooi die mysterieuze blik vind ik helemaal geweldig...
dat negers een beter gevoel voor humor zouden hebben kun je toch niet generaliseren?!quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Negers hebben vaak beter gevoel voor humor. Daar val ik wel op. Maar OK, ik wil uiteindelijk een lieve papa en de meeste van deze figuren passen niet echt in dat plaatje.
Ik heb echt wel een goede smaak wat vind je van valerio trouwens?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh mêêên, jij hebt wel een bizar slechte smaak.
Negers kunnen veel beter relativeren, zeiken niet over elk klein detail en ze stellen zelf ook weinig eisen. Uitermate goed fuckbuddy materiaal. Later als ik groot ben en ik mijn wilde haren kwijt ben, dan zoek ik wel een brave blanke jongen om mee oud te worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef showme het volgende:
[..]
dat negers een beter gevoel voor humor zouden hebben kun je toch niet generaliseren?!
Nah, ligt eraan. Er zijn negers die wél betrouwbaar genoeg zijn daarvoor.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Oh Seven wil zich alleen maar uit elkaar laten trekken door negers, ze wil geen mokka kindjes.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Negers kunnen veel beter relativeren, zeiken niet over elk klein detail en ze stellen zelf ook weinig eisen. Uitermate goed fuckbuddy materiaal. Later als ik groot ben en ik mijn wilde haren kwijt ben, dan zoek ik wel een brave blanke jongen om mee oud te worden.
Adem in, adem uit. Relax.quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Taartjeh het volgende:
Bah negers zoek het uit met jullie verotte negers ik ga er wel vandoor met mijn alien
Over het algemeen kun je dat wel stellen, ja. Ze zijn relaxt in de omgang, relaxter dan opgefokte blanke jochies die enorme bewijzingsdrang hebben en zo. Maar in de regel genomen dan.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef showme het volgende:
[..]
generalisatie, want tuurlijk, elke neger is hetzelfde qua persoonlijkheid.
Tja, op opgefokte blanke jochies val ik niet, op opgefokte negers ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je dat wel stellen, ja. Ze zijn relaxt in de omgang, relaxter dan opgefokte blanke jochies die enorme bewijzingsdrang hebben en zo. Maar in de regel genomen dan.
Mens, doe niet zo dom. Er staat toch 'in de regel genomen'?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef showme het volgende:
[..]
Tja, op opgefokte blanke jochies val ik niet, op opgefokte negers ook niet.
Denken dat alle negers stoer en relaxed zijn
Ik doe niet dom.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo dom. Er staat toch 'in de regel genomen'?
Mijn ex was helemaal geen relaxte neger, maar die had dan ook een kleine pik. Maar alle andere negers die ik ken zijn heel makkelijk, maken zich zelden druk, grote pik, lekker lijf etc. Perfect neukmateriaal dus.
Ben jij soms het zusje van Thijs Bosma??quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo dom. Er staat toch 'in de regel genomen'?
Mijn ex was helemaal geen relaxte neger, maar die had dan ook een kleine pik. Maar alle andere negers die ik ken zijn heel makkelijk, maken zich zelden druk, grote pik, lekker lijf etc. Perfect neukmateriaal dus.
Dat doe je wel, want je probeert me jouw eigen conclusies door mijn strot te douwen. Lezen is een kunst,quote:
Nee?quote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben jij soms het zusje van Thijs Bosma??
Hahaha klopt!quote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef ForumPimp het volgende:
Probleem is dat ze het kleurtje niet echt mee hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |