En je kansarme kinderen, lekker egoïstisch van je hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
waardeloos topic zonder plaatjes natuurlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Taartjeh het volgende:
De meeste negers willen niet eens iets met een blank meisje
Ik zie zelde een neger met een blank meisje .. Maar het zal wel aan mij liggen..quote:
Dat denk ik ja.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik zie zelde een neger met een blank meisje .. Maar het zal wel aan mij liggen..
Trollen OK, maar doe er dan wat meer moeite voor...quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Redbullchick het volgende:
Mijn vriendje en hun bro's lachen ze in hun gezicht uit!
Onbegrijpelijk. Als ik neger was zou ik het wel weten als ik kijk naar de gemiddelde negerinquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Taartjeh het volgende:
De meeste negers willen niet eens iets met een blank meisje
Als jij dat zo vindt is dat prima toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het veel voor komt. Misschien 5 procent
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komtquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als jij dat zo vindt is dat prima toch?
Neuh.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komt
Dan ben je echt niet goed op de hoogte! Komt juist steeds meer voor, kijk maar naar het straatbeeld!quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe wat ik er van vind. Feit is dat het gewoon niet veel voor komt
Ik ook: moet niet aan een negerin denkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb ook gewoon een blank meisje als vriendin hoor.
Ik vind negers juist niks je moet er van houden, alleen halfbloedjes kan ik soms nog waarderen maar puur negers neequote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed op de hoogte! Komt juist steeds meer voor, kijk maar naar het straatbeeld!
Negers zijn gewoon veeeeel lekkerder! En blijkbaar kunnen blanke jongens dat niet hebben.
Nee dat bedoel ik niet, al mijn bro's zeggen ook dat ik een negerin moet pakken maar doe ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook: moet niet aan een negerin denken
K..a..n.. n..i..e..t.. w..e.e...r..s.t...a.a...n. ....t..e...r.e...a..g.e.r..e..n..quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Redbullchick het volgende:
Ik heb al een tijdje een verhouding met een zwarte jongen. Zelf ben ik een blank meisje dus hier kunnen mooie kindertjes van komen hihihi ;-)
denken dat TS kinderen kan barenquote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
K..a..n.. n..i..e..t.. w..e.e...r..s.t...a.a...n. ....t..e...r.e...a..g.e.r..e..n..
Veel succes dan straks met je lichtgetinte kindje met gedragsproblemen op je bijstandsflatje 11 hoog omdat pa er vandoor is en weigert een cent alimentatie te betalen. Velen zijn je voorgegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |