Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestishquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde fetisj zeg
Echt?!quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestish
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude wtf
Zelf getekend ofzo?
Ik moest even wat verzinnenquote:
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest even wat verzinnen
Maar ik heb nog geen nieuw wachtwoord ontvangen trouwens voor de nieuwe port, kunt u mij dat verschaffen?
Oja hij staat idd in ongewenstquote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.
Keur hem meteen goed, dan komt hij de volgende keer wel normaalquote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja hij staat idd in ongewenst
Maar dan krijg ik geen melding, dus dan kijk ik m'n mail niet
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Nee. Buiten dat is het offtopic.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van die elektronische tyfusherrie.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziekquote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden geslotenquote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Ik wil deze reeks graag open houden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
de server ging down bij smells like teen spirit. Het werd hem teveel...quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziek
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus je wil dat dit topic gesloten wordt?quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil deze reeks graag open houden.
Het is rock, zeggen ze.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoor
--> KPDquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon mensen introduceren aan dit prachtige fenomeen.
Verzuurd ex-modje kijk eens op het rooster. De middag was trance/deephouse etc. en de avond is soul/rock/mainstreamquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
ja pendulum was vroeger baas.quote:
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
inddquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.
[offtopic]quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.
Ik kijk helemaal nergens.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzuurd ex-modje kijk eens op het rooster. De middag was trance/deephouse etc. en de avond is soul/rock/mainstream
Dat was de bedoeling, dat is dus expres gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[offtopic]
Epische UI heb je zeg!
Alleen jammer dat het speakertje ff stil komt te staan.
[/offtopic]
Zeur dan ook niet zo.quote:
Okay.quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, dat is dus expres gedaan.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Herinstallatie is klaar. Nu alles terug zetten
doe jij heelmaken van serverquote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Herinstallatie is klaar. Nu alles terug zetten
quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]bijna weer radio
![]()
Helaas wel sperzieboontoon met zijn gitaarmeuk![]()
Pilu.quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe jij heelmaken van server
ah geheel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pilu.
Sharr is bij Pilu.
PC aldaar is ingelogd op Sharrs account.
1+1=3
Allebei eigen computer, eigen bureau. Wel naast elkaarquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zitten jullie nou tegenover elkar achter de computer ofzo?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
Nou SWJ, geniet.
Ik ga andere dingen doen.
gekkiesquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allebei eigen computer, eigen bureau. Wel naast elkaar
Die past beter bij deze muziek!quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen smurf![]()
[ afbeelding ]
ik dacht meer aanquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen smurf![]()
[ afbeelding ]
Bohemian Rhapsody is een van de beste nummers ooitquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige op deze planeet die Queen niks aan vindt?
Vast niet, maar bij classic rock komt Queen wel vaker langsquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Te vaak gehoord, ze hebben nog meer toffe nummersquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is een van de beste nummers ooit
de rest:
veel nummers vind ik echt te klote, zoals we will rock youquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Te vaak gehoord, ze hebben nog meer toffe nummer
Je bent niet de enigequote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Popjes houden ook niet van Queen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast vind het geen muziek, maar Popje wel?
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerdquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer Rock in het algemeen
quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerd
Ah dus heeft ze in ieder geval nog wel IETS van smaak!quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerd
quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wherever I may roam hoor ik trouwens wel iets te vaak laatste tijd..
Ik luister voor het grootste deel dance/house/deephouse/minimal/filterhouse dus zeg maar 120-130 en soms 140 bpm dance-achtige muziekquote:
Had beter geweest misschien, maar dan geen Sad But True, One, Nothing Else Matters of Enter Sandmanquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had ik toch een andere moeten kiezen
Omdat er iemand mee zat te kuttenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is de server nou eigenlijk doodgegaan
Dat lees je toch? ik hou niet van queenquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast vind het geen muziek, maar Popje wel?
10 x in en uitloggen zkeerquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat er iemand mee zat te kutten
Ooeeh!quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
BAM !!!
Straks zwoele LoLa door je speakers met some soulmusic![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooeeh!![]()
Volgensmij zijn er een aantal die dat niet wilden missen
Wij hebben ook zin in jouquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar ik heb er zin in
Vast nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Symphonic stuurde mij net een smsje dat hij wat later is
ongeveer 10 minuten heeft er iemand problemen mee dat ik dan iets langer doordraai?
Heb het ook even doorgegeven aan koelkast, als je wil mag je ook 5 minuutjes langer doorquote:
Nah, heb nog betere dingen te doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb het ook even doorgegeven aan koelkast, als je wil mag je ook 5 minuutjes langer door
ga je niet naar mij luisteren?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, heb nog betere dingen te doen
Maar toch bedankt
okequote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jawel
Maar moet ondertussen ook dingen voor school nog even doen
bij mij stop 'ie soms gewoon uit het niksquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, daarom stopte het nummer even
uit op zondag tussen nu en 22:00quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niets aan te doen![]()
Carooltje en Knetter zijn uit, die zijn niet voor 22:00 terug
Probeer sinds 3 uur vanmiddag eens hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uit op zondag tussen nu en 22:00
sinds zaterdagmiddagquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer sinds 3 uur vanmiddag eens haha
Hij doet het al een uur weer hoorquote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
DOET IE HET WEER? HIJ DOET HET WEER!?!?!
Gefeliciteerd!quote:
Nee, dat is 31 December en 1 Januari pas.quote:
das mijn verjaardagquote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is 31 December en 1 Januari pas.
Dan wordt je dus oud.quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das mijn verjaardag
31 dec dan
Als je op 1 Januari jarig was, werd je nieuw....quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je weet mijn geb dat toch niet
ik vind dit zeikerig eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu zullen we het weer eens over de muziek hebben.
Ach zeikerig..... ik probeer het gewoon ontopic te houden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind dit zeikerig eigenlijk
Zool?quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Er waren mensen die zich wel verheugden op wat soul
huhquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach zeikerig..... ik probeer het gewoon ontopic te houden.
stomme genrenaam eigenlijk 'ziel'quote:
Zeg dat dan!quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh
ik vind de muziek zeikerig
chillquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef mr-green het volgende:
ala Temptations, Earth wind & Fire en Four Tops
quote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stomme genrenaam eigenlijk 'ziel'
klinkt als iets christenlijks... is vast ook wel de root
Soul is oorspronkelijk de naam voor een muziekstijl, ontstaan uit rhythm-and-blues en gospelmuziek, die opkwam onder de Afro-Amerikaanse bevolking in het zuiden van de Verenigde Staten in de jaren 50 en 60.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef mr-green het volgende:
[..]dat is een goede vraag voor de DJ: waar komt de naam van het genre ''Soul'' vandaan?
ja, ze kan het nu opzoekenquote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef mr-green het volgende:
[..]dat is een goede vraag voor de DJ: waar komt de naam van het genre ''Soul'' vandaan?
Hoooo voor de DJquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Soul is oorspronkelijk de naam voor een muziekstijl, ontstaan uit rhythm-and-blues en gospelmuziek, die opkwam onder de Afro-Amerikaanse bevolking in het zuiden van de Verenigde Staten in de jaren 50 en 60.
Waarom niet gewoon op je kamer dan? Mag de rest niet weten wat je uitvoert?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb de tekst niet gelezen
LL mag het zo zeggen
het verhaal achter het ontstaan van de soul, en waarom het soul heet, en het percentage negers in soulquote:
Volgens mij was eerst motown en toen kwam rythm and bluess en soulquote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het verhaal achter het ontstaan van de soul, en waarom het soul heet, en het percentage negers in soul
leg zo maar uit!quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij was eerst motown en toen kwam rythm and bluess en soul
maar waarom heeft het de naam ''soul''quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat er een gevoel in zit, een ziel, het is niet zomaar muziek maar meerquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar waarom heeft het de naam ''soul''
Soul wordt ook wel 'de vader van R&B' genoemd.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar waarom heeft het de naam ''soul''
ja lul dat lees ik net ook op wikiquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Soul wordt ook wel 'de vader van R&B' genoemd.
duh bij elke muziek zo'n beetjequote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
omdat er een gevoel in zit, een ziel, het is niet zomaar muziek maar meer
Lul?quote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lul dat lees ik net ook op wiki
mja iedereen kan copy pasten..quote:
hou es op met zeiken zegquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind die oude muziek veel leuker allemaal
quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Na LoLa m'n bed maar in duiken, de muziek raakt me een beetje
Morgen een nieuwe LoLa Jingle verzinnen/maken dan maarquote:
oh god nou ik klik dit scherm wel even weg en doe gewoon mijn dingquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja jezus sorry hoor ik dacht dat we hier op een DISCUSSIEFORUM zaten
Artiesten als Alicia Keys zijn juist helden. Die lukt het om de soul over te brengen naar de hedendaagse muziekquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind die oude muziek veel leuker allemaal
Maar die kun je toch niet vergelijken met aretha franklynquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Artiesten als Alicia Keys zijn juist helden. Die lukt het om de soul over te brengen naar de hedendaagse muziek
indd, weet je hoeveel gezeik ik op mijn muziek krijg. vooral vanavondquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
lola, muziek is er om erover te zeiken of om het überprachtig te vinden. Dat is nou eenmaal zo. Het is erger (en ik heb daar ervaring mee) als men zeikt over je DJ kwaliteiten of je stem...
Niks aan toe te voegen. Behalve dan dat ze dat bij jou doen omdat je eigenlijk gewoon bazen muziek draait en sommige dat niet durven toe te gevenquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
lola, muziek is er om erover te zeiken of om het überprachtig te vinden. Dat is nou eenmaal zo. Het is erger (en ik heb daar ervaring mee) als men zeikt over je DJ kwaliteiten of je stem...
Wat ga je draaien dan?quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
indd, weet je hoeveel gezeik ik op mijn muziek krijg. vooral vanavond
Vind ik best wel. Als je kijkt naar hoe muzikaal en creatief zij isquote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar die kun je toch niet vergelijken met aretha franklyn
Mmm..... zou dat wel eens willen horen. Maar moet morgen weer vroeg op, dus moet het helaas missen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
obscure muziek, onbekende genres, vergeten herrie, idote fusionmuziek enz
ahja ik heb dat soul gevoel sowieso niet I guessquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vind ik best wel. Als je kijkt naar hoe muzikaal en creatief zij is. En Alicia Keys is een artiest die het ''soul gevoel'' kan brengen in haar nummers
De koelkast om het te halen waarschijnlijk.quote:
Dat wordt niet vanavond meer dan helaas, beetje verquote:
sun-ra, gg allin, ACID EATER, tedje en de flikkers, the gegorigegegequote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... zou dat wel eens willen horen. Maar moet morgen weer vroeg op, dus moet het helaas missen.![]()
Kun je me wat artiesten influisteren?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahja ik heb dat soul gevoel sowieso niet I guess![]()
ookal is aretha wel
maar misschien komt dat ook door the blues brothers 00z kijkwn
Tedje en de Flikkers?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sun-ra, gg allin, ACID EATER, tedje en de flikkers, the gegorigegege
om maar wat te noemen
Dat is met alle muzieksoorten zoquote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef mr-green het volgende:
[..]die muziek moet je niet horen die moet je voelen
dat zeg ik ook altijd over tekno en hardcorequote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef mr-green het volgende:
[..]die muziek moet je niet horen die moet je voelen
ik heb het hele album maar binnengehaaltquote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bazen obscure Hollandse punk![]()
Tedje en de flikkers niet kennen_!
Dat is Dutch Gay Punk.....quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bazen obscure Hollandse punk![]()
Tedje en de flikkers niet kennen_!
Goeie live optredensquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef mr-green het volgende:
Boris. Eerst vond ik hem maar niks, maar eigenlijk heeft hij de soul ook wel in zich
Wat erg, ik luister eigenlijk weinig soul, en toch de cover herkennen omdat je het origineel blijkbaar kentquote:
ik ben niet zo van de grapjesquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
LoLa maakte een grapjeMag je vaker doen
Het lijkt wel alsof je gewend begint te raken met uitzendenquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de grapjes
meer van de inkoppertjes
Pas als jij klaar bent ga ik slapenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Vallen jullie al in slaap
[ afbeelding ]
Trouwe luisteraarquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas als jij klaar bent ga ik slapen
Zul je zien dat ik straks alsnog wakker gebeld of gesmst wordt waar ik ben
Nee.... althans niet zo.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Vallen jullie al in slaap
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |