Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestishquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde fetisj zeg
Echt?!quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestish
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude wtf
Zelf getekend ofzo?
Ik moest even wat verzinnenquote:
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest even wat verzinnen
Maar ik heb nog geen nieuw wachtwoord ontvangen trouwens voor de nieuwe port, kunt u mij dat verschaffen?
Oja hij staat idd in ongewenstquote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.
Keur hem meteen goed, dan komt hij de volgende keer wel normaalquote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja hij staat idd in ongewenst
Maar dan krijg ik geen melding, dus dan kijk ik m'n mail niet
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Nee. Buiten dat is het offtopic.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van die elektronische tyfusherrie.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziekquote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden geslotenquote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Ik wil deze reeks graag open houden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
de server ging down bij smells like teen spirit. Het werd hem teveel...quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziek
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus je wil dat dit topic gesloten wordt?quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil deze reeks graag open houden.
Het is rock, zeggen ze.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoor
--> KPDquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon mensen introduceren aan dit prachtige fenomeen.
Verzuurd ex-modje kijk eens op het rooster. De middag was trance/deephouse etc. en de avond is soul/rock/mainstreamquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
ja pendulum was vroeger baas.quote:
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
inddquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.
[offtopic]quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.
Ik kijk helemaal nergens.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzuurd ex-modje kijk eens op het rooster. De middag was trance/deephouse etc. en de avond is soul/rock/mainstream
Dat was de bedoeling, dat is dus expres gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[offtopic]
Epische UI heb je zeg!
Alleen jammer dat het speakertje ff stil komt te staan.
[/offtopic]
Zeur dan ook niet zo.quote:
Okay.quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, dat is dus expres gedaan.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Herinstallatie is klaar. Nu alles terug zetten
doe jij heelmaken van serverquote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Herinstallatie is klaar. Nu alles terug zetten
quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]bijna weer radio
![]()
Helaas wel sperzieboontoon met zijn gitaarmeuk![]()
Pilu.quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe jij heelmaken van server
ah geheel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pilu.
Sharr is bij Pilu.
PC aldaar is ingelogd op Sharrs account.
1+1=3
Allebei eigen computer, eigen bureau. Wel naast elkaarquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zitten jullie nou tegenover elkar achter de computer ofzo?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
Nou SWJ, geniet.
Ik ga andere dingen doen.
gekkiesquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allebei eigen computer, eigen bureau. Wel naast elkaar
Die past beter bij deze muziek!quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen smurf![]()
[ afbeelding ]
ik dacht meer aanquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen smurf![]()
[ afbeelding ]
Bohemian Rhapsody is een van de beste nummers ooitquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige op deze planeet die Queen niks aan vindt?
Vast niet, maar bij classic rock komt Queen wel vaker langsquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Te vaak gehoord, ze hebben nog meer toffe nummersquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is een van de beste nummers ooit
de rest:
veel nummers vind ik echt te klote, zoals we will rock youquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Te vaak gehoord, ze hebben nog meer toffe nummer
Je bent niet de enigequote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Popjes houden ook niet van Queen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast vind het geen muziek, maar Popje wel?
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerdquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer Rock in het algemeen
quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerd
Ah dus heeft ze in ieder geval nog wel IETS van smaak!quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet. Ze luistert wat ik ook luister, alleen bitpop wordt geloof ik wat minder gewaardeerd
quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wherever I may roam hoor ik trouwens wel iets te vaak laatste tijd..
Ik luister voor het grootste deel dance/house/deephouse/minimal/filterhouse dus zeg maar 120-130 en soms 140 bpm dance-achtige muziekquote:
Had beter geweest misschien, maar dan geen Sad But True, One, Nothing Else Matters of Enter Sandmanquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had ik toch een andere moeten kiezen
Omdat er iemand mee zat te kuttenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is de server nou eigenlijk doodgegaan
Dat lees je toch? ik hou niet van queenquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast vind het geen muziek, maar Popje wel?
10 x in en uitloggen zkeerquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat er iemand mee zat te kutten
Ooeeh!quote:Op zondag 10 april 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
BAM !!!
Straks zwoele LoLa door je speakers met some soulmusic![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooeeh!![]()
Volgensmij zijn er een aantal die dat niet wilden missen
Wij hebben ook zin in jouquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar ik heb er zin in
Vast nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Symphonic stuurde mij net een smsje dat hij wat later is
ongeveer 10 minuten heeft er iemand problemen mee dat ik dan iets langer doordraai?
Heb het ook even doorgegeven aan koelkast, als je wil mag je ook 5 minuutjes langer doorquote:
Nah, heb nog betere dingen te doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb het ook even doorgegeven aan koelkast, als je wil mag je ook 5 minuutjes langer door
ga je niet naar mij luisteren?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, heb nog betere dingen te doen
Maar toch bedankt
okequote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jawel
Maar moet ondertussen ook dingen voor school nog even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |