Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestishquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde fetisj zeg
Echt?!quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn echt bizar veel plaatjes van draken die auto's neuken gemaakt, bazenfestish
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude wtf
Zelf getekend ofzo?
Ik moest even wat verzinnenquote:
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest even wat verzinnen
Maar ik heb nog geen nieuw wachtwoord ontvangen trouwens voor de nieuwe port, kunt u mij dat verschaffen?
Oja hij staat idd in ongewenstquote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens in je spambox want alles is echt verstuurd en die maillijst is er juist zodat niet iedereen mij dit gaat vragen.
Keur hem meteen goed, dan komt hij de volgende keer wel normaalquote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja hij staat idd in ongewenst
Maar dan krijg ik geen melding, dus dan kijk ik m'n mail niet
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Nee. Buiten dat is het offtopic.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Raak je soms niet opgewonden van auto neukende draken?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van die elektronische tyfusherrie.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziekquote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden geslotenquote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we weer kappen met de plaatjes. Punt is duidelijk.
Ik wil deze reeks graag open houden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
de server ging down bij smells like teen spirit. Het werd hem teveel...quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide toevallig gitaar-achtige muziek
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus je wil dat dit topic gesloten wordt?quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar alle draken die auto's neuken topics worden gesloten![]()
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil deze reeks graag open houden.
Het is rock, zeggen ze.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er draaide Pendulum, dat vind ik niet gitaar-achtig hoor
--> KPDquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon mensen introduceren aan dit prachtige fenomeen.
Verzuurd ex-modje kijk eens op het rooster. De middag was trance/deephouse etc. en de avond is soul/rock/mainstreamquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
ja pendulum was vroeger baas.quote:
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja ... toevallig .... net ..... en de rest van de zondag die misselijkmakende nepmuziek.
inddquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan luister je dan toch niet. Je kan op het rooster zien wanneer jouw genre voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |