SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
Fuuuu ik was de laatste.
[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 10-04-2011 18:23:54 (Zoooo plaatjes.) ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Dat verhaal is verzonnen door een Amerikaanse kinderboekenschrijfster, wist je dat?quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Je bent hilaaaries!
Ik moet opeens denken aan een scene uit Buffy waarin ze ontdekt dat dyke ook dam betekent. Daarvoor begreep ze nooit hoe het toch kwam dat Hansje ons land redde door 'putting a finger in a dyke'.
Waterwerken #341 - ??
Ja maar dat! Doe es uitweiden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef lezzer het volgende:
Wat voor iets in Frankfurt?
En, wat een verrassende wending?
Gewoon vragen, we zijn heel lief hoor, we willen het best uitleggen.quote:
Darn, dat is op dat andere blog he? Ik weet volgens mij de pass nog wel, maar de url niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef wonderer het volgende:
Just testing the waters.
Zie blog voor meer info.
Nee wist ik niet. Ik ken t verhaal verder niet eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verhaal is verzonnen door een Amerikaanse kinderboekenschrijfster, wist je dat?
Tnx.quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
Je hebt geen wachtwoord meer nodig. Ik DM even.
Maar da's naar de "algemene". Niet naar deze, toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
Linkje staat trouwens gewoon in mijn sig.
Ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Ik ken t verhaal verder niet eigenlijk.
Yeah, maar op die andere staat niks over Frankfurt en allesquote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Tnx.
[..]
Maar da's naar de "algemene". Niet naar deze, toch?
Weet ik niet?quote:
Nou, voor mij wel een beetje. Had niet door dat het zo zat...quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef wonderer het volgende:
Valt wel mee hoor. Niet alsof het uit de lucht komt vallen.
Ditquote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef BlueMage het volgende:
Wat een gedoe allemaal idd. Vervelend ook dat je relatie op springen staat. (hoewel komt voor mij niet als een verrassing als ik heel eerlijk ben) Veel sterkte gewenst!
Moet je naar school ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 07:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben géén ochtendmens en er loopt een wél ochtendmens in 't huis continu tegen me aan te kakelen en grappig te zijn.Bovendien krijg ik mijn nieuw geknipte haar niet goed.
Ik had al zoiets van "wat doet zij hier op dit tijdstip"quote:Op maandag 11 april 2011 07:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, ik moet voor de verandering eens het huis verlaten.
Je moeder?quote:Op maandag 11 april 2011 07:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben géén ochtendmens en er loopt een wél ochtendmens in 't huis continu tegen me aan te kakelen en grappig te zijn.Bovendien krijg ik mijn nieuw geknipte haar niet goed.
Wat doet zij in leven op dit tijdstip!quote:Op maandag 11 april 2011 07:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had al zoiets van "wat doet zij hier op dit tijdstip"
Gelukkig voor jou moest ik naar kantoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Hou nou op met redelijkheid joh. Das heel niet gezellig
Tzijn mietjes, die mama's!
En mijn Dottir had zich voorbeeldig gedragen en ligt nu lekker uitgeput te pitten
Wieso?quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, óf hij moet afgesleten pedalen hebben, dan niet doen dus!
Hoe lelijk en stigmatiserend ze ook zijn, het zijn wel goeie wagens ja...quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef skunkasaur het volgende:
En ik denk er heus goed over na![]()
Auto moet in het najaar weer worden verkocht, waarschijnlijk, en de golf is natuurlijk mega verkoopbaar.
Nou ja, ik heb natuurlijk nooit zo ver vooruit gekeken, maar ik vind het wel een beetje raar gevoel ja. Soort van falen.quote:
Ik ook, maar het duurt even voor je dat aan jezelf durft toe te geven natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef lezzer het volgende:
Eerlijk gezegd had ik het een wonder gevonden als het wel geslaagd was in jouw situatie....
No offense maar ik had altijd het idee dat ie je ontzettend gebruikte als een soort van huissloofje...quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar het duurt even voor je dat aan jezelf durft toe te geven natuurlijk.
Overigens, als ie zou zeggen dat ie het nog wel wil proberen, zou ik het ook zo doen hoor. We kunnen nog steeds goed met elkaar overweg natuurlijk, het werkte juist zo goed omdat we twee kerels waren.
Ik ben ook ooit weg gegaan uit een langdurige relatie, ik ken het probleem.quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar het duurt even voor je dat aan jezelf durft toe te geven natuurlijk.
Nou, ik niet eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
No offense maar ik had altijd het idee dat ie je ontzettend gebruikte als een soort van huissloofje...
Nee hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
No offense maar ik had altijd het idee dat ie je ontzettend gebruikte als een soort van huissloofje...
Ja, dat is het "probleem" dus. Dat zou de enige manier zijn om het weer te laten werken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit weg gegaan uit een langdurige relatie, ik ken het probleem.
En, tenzij hij homo voor je wil worden, zou ik echt niet in zo'n relatie blijven.
Volkswagen!quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef skunkasaur het volgende:
Hahaha ik ben echt hopeloos. Zit nu bij de dealer en ben serieus van plan om NIET de Volvo, NIET de Suzuki, NIET de hyundai maar een vw golf te kopen.
Handig, kan ze er vast een regenboogsticker op plakkenquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Kusje op de Wonderer.
[..]
Volkswagen!
Moet je 'm in het najaar weer kwijt? Ik ga deze zomer waarschijnlijk lessen, dus misschien heb je dan al een potentiële klant.
Regenboogsticker?quote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Handig, kan ze er vast een regenboogsticker op plakken
quote:
Daar zou ik hier niet meer durven rondrijden, maar wel tofquote:
Oh mooi danquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoorHij heeft me geloof ik echt nog nooit gevraagd of ik kon afwassen of de was doen of zo. Zelfs neit als het een zootje was.
[..]
Ja, dat is het "probleem" dus. Dat zou de enige manier zijn om het weer te laten werken.
Of mijn geklaag verkeerd interpreteert. Geeft niks. Af en toe kon ik wel zeiken dat hij ook geen vinger uitstak soms, hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Oh mooi danzou goed kunnen dat ik een aantal verhalen door de war gooi.
quote:
Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!quote:
Oh ,toch wel?quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Oh jezus, met de regenboogauto van fiets wil ik dus mee.
Hier leek W ook geen huisslaaf.
Zeg dat dan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Oh jezus, met de regenboogauto van fiets wil ik dus mee.
Ik wilde inderdaad eerst dit plaatje postenquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!
GMTAquote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst dit plaatje posten
Ik mag dat van mijn lief als t nodig blijkt na de borstvoedingquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!
Nou ja, dat zou ook wel heel raar zijn he? Ik kan mezelf ook niet voorstellen als hetero eigenlijk... En volgens mij is het voor een man nog veel vreemder, voor zover ik dat in kan schatten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat is het "probleem" dus. Dat zou de enige manier zijn om het weer te laten werken.
Ja, logischquote:
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Ik vind het alleen wel jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef lezzer het volgende:
Met heel Lesbeau in die auto, en Fiets aan het stuur
[..]
Nou ja, dat zou ook wel heel raar zijn he? Ik kan mezelf ook niet voorstellen als hetero eigenlijk... En volgens mij is het voor een man nog veel vreemder, voor zover ik dat in kan schatten.
Ja, dat is begrijpelijk dat je dat jammer vindt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Ik vind het alleen wel jammer.
Ja, je kunt moeilijk boos worden op wie iemand is. Zou van hem ook niet pikken als ie het mij wel kwalijk zou nemen, maar hij snapt ook dat ik niet anders kan, en hij heeft me nooit tegengehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is begrijpelijk dat je dat jammer vindt.
Gelukkig neem je het hem niet kwalijk. Dat zou vooral voor je zelf heel zwaar zijn.
Neu.quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Is jouw gevoel voor hem ook veranderd door het hele proces? Buiten de gebruikelijke ontwikkeling?
Moeilijke vraag eigenlijk..
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mijquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Kusje op de Wonderer.
[..]
Volkswagen!
Moet je 'm in het najaar weer kwijt? Ik ga deze zomer waarschijnlijk lessen, dus misschien heb je dan al een potentiële klant.
Eerste auto?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mij
Ja, die heb ik dan alweer een poosje niet gehad IRL, dat vind ik wel jammerquote:
Awesome! Succes met je eerste bekeuringquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mij
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net nog gereden![]()
(maar okeeee de echte laatste keer was deze zomer)
[ afbeelding ]
Jep. Ik ben nu ook eigenaar van die deuk daar.
En ik reed nog wel een automaatquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik was ook heus nerveus.Ik had de hele dag al lopen denken "Koppeling zit links, toch?"
@lezzer: thanks, geficksed.
Da's vast niet per ongelukquote:
Thought so.. Made me lolquote:
quote:
Nawwwquote:
Hahahaha, ik heb er bewust een met deuken en krassen gekocht, maakt het niet zo veel meer uit waar ik allemaal tegenaan rijdquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik reed nog wel een automaatNu veel oefenen, he?
Vooral parkeren
Zo bekend waren ze volgens mij ook niet, maar achquote:
Vond je t wat? Ik vind t chille muziekquote:
Memorize the city is ook wel vetquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Nooit verder geluisterd, maar ik vond brother wel tof.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vind ik juist welquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het Wonderer. En het is moeilijk. En het kutte is, wanneer de kogel door de kerk is, is het niet ineens makkelijk(er).
Mja, dat had ik zonder testo ook al. Ben nu nog minder emotioneel, alsof die hormonen een soort buffer vormen of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Uiteraard ben je dat met je mannenemoties
Waarom zou ik?quote:
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef lezzer het volgende:
Ok
Als het je niet raakt heb je ook geen medeleven nodig denk ik.
ik vraag me dan af waarom je ooit naar de andere kant van de wereld bent gegaan voor een man, als je er niks bij voelt.
Dat klinkt als geen echte verliefdheid, maar meer als een 'met jou kan ik het goed vinden dus ach, laat ik dan maar de gok wagen'quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.
Dus je was niet waanzinnig verliefd toen je dat deed?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.
Ja, als je ongenuanceerd wil doen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat klinkt als geen echte verliefdheid, maar meer als een 'met jou kan ik het goed vinden dus ach, laat ik dan maar de gok wagen'
En ja ik tik het even cru en val gewoon met de deur in huis
Ok, succes er mee danquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het me niks doet. Ik zeg dat ik het rationeel benader, niet emotioneel. Dat is wat anders.
Dus blijkbaar mis je iets.
Ik ben al sinds april vorig jaar niet ongesteldquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is heel lesbeau ongesteld
(behalve ik dan, jongens wacht nou even op mij)
Niet dat je dat ten volle benut ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben al sinds april vorig jaar niet ongesteld
Dank je wel.quote:
quote:
het was zoals ik zei al vrij cru en uitspraak. Zoals het voor mij over kwam. Maar goed, dat kan ook door jouw emotionele manier van vertellen komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je ongenuanceerd wil doen...Dan klopt het wel ongeveer. We hadden ook al zes jaar een relatie voor ik de overstap maakte natuurlijk, dan is de verliefdheid ook wel weer weg.
Ik ben ook nog niet ongesteld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is heel lesbeau ongesteld
(behalve ik dan, jongens wacht nou even op mij)
Ben al klaar.. u_uquote:
Ik ga hem vandaag over laten zetten, woensdag hopelijk ophalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, eindelijk een zichtbare auto. Ik moet het ook zeggen hoor.
Die streep!
Heb je m al of wanneer mag je m ophalen?
we zijn al 225 posts aan het wachten op een leuke TTquote:
SUPER!!!quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde mijn naamtopic natuurlijk wel behouden.
OHHHH SHI-quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet kotsen! Dan waait het in je gezicht.
Ze zitten enorm om Nederlanders te springen daar, vandaar.quote:
Ja, het was geen 4,5 uur fietsenquote:
quote:
Wat, nu? Beetje antwoorden Googlen, he?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit hertentamen te maken vandaag...
Koffie? Ik ben fijn uit lunchen met de vrouwquote:
Begon om 11 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat, nu? Beetje antwoorden Googlen, he?
I was just being positivequote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo warm is 't niet hier, hoor. 11 graden komt beter in de buurt.
Gaat idd weer wat warmer worden, mooi zo. 25 graden is wmb prima: niet te warm, niet te koud, iedereen tevreden. (zelf zit ik er niet mee als het meer als 30 graden is, majaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
I was just being positive
Maar volgens de verwachtingen is dat pas volgende week. Of je moet toevallig naar Spanje vertrekken, wat ik dolgraag zou willen.
quote:Als god had gewild dat jullie zijn woord zouden verspreiden, had hij jullie vast wel leren spellen...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef skunkasaur het volgende:
Hier ook niet... ik krijg een 403.
WEET JE? IK HEB 90 PAARDEN ONDER M'N KONT EN EEN STREEP OVER MIJN RUG
Heb 'm opgehaald, ben net weer thuis
quote:
nog een kwartiertje volhouden nu dus... en dan heb je je rustquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Kind voedenInmiddels voltooid, dus kan ik door naar het volgende taakje: kind entertainen. Als ik dat een half urtje oid heb gedaan, kan ze naar bed en kan ik andere dingen gaan doen.
Dan is een dubbele garage toch fijnerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Alleen is het lastig dat ik door het gebrek aan een auto in het verleden, nooit gekeken had of ik wel voor mijn huis mocht parkeren. Dat mag dus niet.
Nu staat mijn wagentje 300m verderop, op de allereerste parkeerplek buiten de betaalzone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |