Wat, nu? Beetje antwoorden Googlen, he?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit hertentamen te maken vandaag...
Koffie? Ik ben fijn uit lunchen met de vrouwquote:
Begon om 11 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat, nu? Beetje antwoorden Googlen, he?
I was just being positivequote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo warm is 't niet hier, hoor. 11 graden komt beter in de buurt.
Gaat idd weer wat warmer worden, mooi zo. 25 graden is wmb prima: niet te warm, niet te koud, iedereen tevreden. (zelf zit ik er niet mee als het meer als 30 graden is, majaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
I was just being positive
Maar volgens de verwachtingen is dat pas volgende week. Of je moet toevallig naar Spanje vertrekken, wat ik dolgraag zou willen.
quote:Als god had gewild dat jullie zijn woord zouden verspreiden, had hij jullie vast wel leren spellen...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef skunkasaur het volgende:
Hier ook niet... ik krijg een 403.
WEET JE? IK HEB 90 PAARDEN ONDER M'N KONT EN EEN STREEP OVER MIJN RUG
Heb 'm opgehaald, ben net weer thuis
quote:
nog een kwartiertje volhouden nu dus... en dan heb je je rustquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Kind voedenInmiddels voltooid, dus kan ik door naar het volgende taakje: kind entertainen. Als ik dat een half urtje oid heb gedaan, kan ze naar bed en kan ik andere dingen gaan doen.
Dan is een dubbele garage toch fijnerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Alleen is het lastig dat ik door het gebrek aan een auto in het verleden, nooit gekeken had of ik wel voor mijn huis mocht parkeren. Dat mag dus niet.
Nu staat mijn wagentje 300m verderop, op de allereerste parkeerplek buiten de betaalzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |