SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
Fuuuu ik was de laatste.
[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 10-04-2011 18:23:54 (Zoooo plaatjes.) ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Dat verhaal is verzonnen door een Amerikaanse kinderboekenschrijfster, wist je dat?quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Je bent hilaaaries!
Ik moet opeens denken aan een scene uit Buffy waarin ze ontdekt dat dyke ook dam betekent. Daarvoor begreep ze nooit hoe het toch kwam dat Hansje ons land redde door 'putting a finger in a dyke'.
Waterwerken #341 - ??
Ja maar dat! Doe es uitweiden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef lezzer het volgende:
Wat voor iets in Frankfurt?
En, wat een verrassende wending?
Gewoon vragen, we zijn heel lief hoor, we willen het best uitleggen.quote:
Darn, dat is op dat andere blog he? Ik weet volgens mij de pass nog wel, maar de url niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef wonderer het volgende:
Just testing the waters.
Zie blog voor meer info.
Nee wist ik niet. Ik ken t verhaal verder niet eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verhaal is verzonnen door een Amerikaanse kinderboekenschrijfster, wist je dat?
Tnx.quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
Je hebt geen wachtwoord meer nodig. Ik DM even.
Maar da's naar de "algemene". Niet naar deze, toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
Linkje staat trouwens gewoon in mijn sig.
Ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Ik ken t verhaal verder niet eigenlijk.
Yeah, maar op die andere staat niks over Frankfurt en allesquote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Tnx.
[..]
Maar da's naar de "algemene". Niet naar deze, toch?
Weet ik niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |