En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja, ik ben tijdens m'n basisschoolperiode geconditioneerd om mezelf dik (en andersoortig lelijk) te vinden. Bij het wegvallen van m'n pesters ben ik dat zelf gaan doorzetten, ookal ben ik sindsdien nogal afgevallen. Slechts kort geleden ben ik door gaan krijgen dat er soms met me geflirt wordt, dus ik begin langzamerhand m'n achterstand in te halen. Echter, mijn zelfbeeld is (vooral qua fysieke zaken) te laag om me voor te kunnen stellen dat ik nog wat... 'actie' ga krijgen.
Yup. Voor sommigen is het alleen de vraag hóe ze dat moeten doen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.quote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanIk heb eergisteren m'n derde blauwtje ooit opgelopen, en deze stelde wél wat voor.
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het wordenquote:Op zondag 10 april 2011 16:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.
Òke. Ik denk dat het bij iedereen ooit wel zo is geweest, maar je komt vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt en waarbij je je helemaal niet zenuwachtig voelt enzovoort.quote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het worden
Het blauwtje zelf is een lang verhaal. M'n punt is alleen dat het allemaal nog abracadabra voor me is; flirten, scharrelen, relaties, seks... Tot voor kort waren zelfs vriendschappelijke knuffels not-done voor mij.
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Bekruipt jullie ook niet af en toe het gevoel dat je op de verkeerde weg zit. Lijsjes met gewenste eigenschappen maken, zoals mooi, intelligent, sociaaal vaardig etc. En dan bang worden dat je niet voldoet, Dus aan jezelf gaan werken. Daar wordt je knap onzeker van. Dus moet je vervolgens weer aan je onzekerheid gaan werken enz enz.
Het lijkt op Michiael Jackson en plastische chirurgie. Door jezelf te blijven verbeteren, verander je jezelf in een gedrocht. Als je BDD wat ruimer definieert, is het net alsof iedereen tegenwoordig BDD heeft.
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.
FTFY. En inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe richard_prf met bdd om moet gaan ??
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
FTFY. En inderdaad.
Waar ligt overigens de grens voor 'latere leeftijd'?
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe iemand met bdd om moet gaan ??
Dat vind ik echt niet. Sorry haha, kan ook wel voor jonger.quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.
Zal wel. Kan je even antwoordne trouwens..quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.
[..]
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.
Wie is Klinkerbotsing?quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik ooit ga meeten met iemand, ga ik dat sowieso doen met Klinkerbotsing
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef Crutch het volgende:
Nee, 21. Daaronder ben je gewoon nog een broekie.
Kansloze strategie.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik meld me hier ook maar![]()
29 jaar en nooit actief versierster geweest. Dus daar moet ik wat aan veranderen, maar hoe? Ik ben zeker niet iemand van het uitgaan dus dan moet het bij de supermarkt en van die plaatsen gebeuren
Die begint dan pas, hoor. En pas tegen je dertigste wordt het duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.
Probeer PUA.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Nou, ik ben wel uitgegaan en ik snap er nog steeds niets van. Ik was wel bij een Fatsoenlijk/ Hip/ Lichtelijk Alternatief ( jezus hoe heet zoiets) Iets uitgegaan en daar lopen ook vooral best Fatsoenlijke mensen rond, maar dan zijn ze eigenlijk niet zo. Ofzo. Volgens mij is dat dus ook niet bedoeld voor echt een Relatie, maar meer voor andere Zaken en Handelingen. Versieren hoef je niet te doen hoor. Als je daar een beetje staat met een Dansmaatje, komt een Man je naam vragen en dan neemt Hij je mee naar een andere ruimte. Ook als je een seconde alleen staat, komen ze vragen of Alles Goed gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik meld me hier ook maar![]()
29 jaar en nooit actief versierster geweest. Dus daar moet ik wat aan veranderen, maar hoe? Ik ben zeker niet iemand van het uitgaan dus dan moet het bij de supermarkt en van die plaatsen gebeuren
Je wilt in een situatie belanden waar er mensen zijn die bereid zijn versierd te worden (of je te versieren). Ik kan me goed voorstellen dat (vooral mannen) in een supermarkt juist meer doelgericht te werk gaan en pas bij de kassa uit verveling misschien open staan voor flirten.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
1. De beste manier is mensen ontmoeten binnen en sociale context (dus actief zijn met interessen en hobby's waar je ook vaak mensen ontmoet) en er open voor staan.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Ik wil wel met je afspreken?quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Ik vind het een buitengewoon slecht idee.quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef lipper het volgende:
Waarom doe Richard niet mee met take me out
Knappen we hem eerst op met wat kleding, praat strawberry hem nog wat moet in hem gooien we hem op dat podium.
Ik vind het een buitengewoon goed idee
Je gaat jezelf toch niet laten keuren als je daar al problemen mee hebt en je jezelf daar slecht bij voelt.quote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef lipper het volgende:
Ja en soms ook niet net als in de echte wereld. En hij word eerst op zijn uiterlijk beoordeeld.
De wereld draait door. Ik zat in het publiek met mijn klas. Ik zat achter Matthijs (daar werd ik neergeplaatst helaas) dus ik zat pal in beeld (vooral in het begin). Ik vond het verschrikkelijk, gelukkig was het niet echt aan me te zienquote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar? Ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Erg leuk ja, iemand die zwaar depressief en suicidaal is op zo'n manier nog verder de grond in te trappen, hilarisch.quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, als ik het me voorstel moet ik lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even zoeken.
Ah fuck dat vind ik dus nooit.
Ricard zit er echt mee in zijn maag. Al kan hij vaak goed tegen kritiek lijkt het (en die krijgt hij ook veel).quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, als ik het me voorstel moet ik lachen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg leuk ja, iemand die zwaar depressief en suicidaal is op zo'n manier nog verder de grond in te trappen, hilarisch.Jij weet de datum toch niet mevrouwtje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 18:19 schreef lipper het volgende:
Het is toch niet de grond in trappen.
Het is gewoon een grappig voorbeeld wat ie kan doen.
En die gedachte is leuk
Zo vreemd vind ik dat niet, je weet dat alles wat je doet wordt vastgelegd...quote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik zo terugkijk, is mijn houding opzich wel ''onzeker''. En ik praat ook vaak tegen het meisje naast me (uit m'n klas) als de camera op me/ons wordt gericht. Van die kut camera's werd ik gewoon zenuwachtig haha.
Idd. Maar weetje wat het daar is, je hebt daar tegenover waar ik zat een soort van balkon, daar wordt niet gefilmd. Ik wou dat ik daar kon zitten (veel van mijn klas zaten daar wel), maar nee.. ik heb altijd ongelukquote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet, je weet dat alles wat je doet wordt vastgelegd...
Ik vind het stoer. Wanneer was dat ook al weer?quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Idd. Maar weetje wat het daar is, je hebt daar tegenover waar ik zat een soort van balkon, daar wordt niet gefilmd. Ik wou dat ik daar kon zitten (veel van mijn klas zaten daar wel), maar nee.. ik heb altijd ongelukIk heb nu wel mezelf kunnen zien op TV, best apart.
Ik had geen keuzequote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik vind het stoer. Wanneer was dat ook al weer?
Grijze shirt met wit ondershirt geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zou het die gele of die paarse zijn?
Haal blok er nou eens af? aubquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grijze shirt met wit ondershirt geloof ik.
quote:
Nee, ik vind het trouwens echt grappig dat jullie allemaal kijken hahaha.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zou het die gele of die paarse zijn?
Screencap?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Meisje op 07:52 zit ook bij mij in de klas. Nogal ongemakkelijk vond ze het
Mijn schuld, sorryquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Re het volgende:
gaat weer richting SC he... dat was niet de afspraak
Ik heb daar een CD van gewonnen via FOK!. Vond het niet héél nuttig.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Crutch het volgende:
Het lijkt me trouwens wel tof om ter lering ende vermaeck hier eens aan mee te doen:
http://www.masterflirt.nl(...)rflirt-basisworkshop
DIT IS ONTOPIC HOOR!
Ik heb die cd ook.quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb daar een CD van gewonnen via FOK!. Vond het niet héél nuttig.
Wss omdat je al een meester(es) in het versieren bentquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb daar een CD van gewonnen via FOK!. Vond het niet héél nuttig.
Nope, jij niet. Jij moet wel wijzer worden. Een jongen krijgen gaat je makkelijk lukken. Maar je moet wel beseffen dat je niet alle soort jongens zal willen hebben.quote:
Studeren op WO-niveau maakt iemand een intelligente jongen of iemand die goed kan leren, maar intelligente jongens kunnen ook gevaarlijk zijn. Sommige seriemoordenaars zijn heel intelligent. Iedereen kan geestelijk niet helemaal in orde zijn. Sadisten en psychopaten vind je in alle lagen van de samenleving.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Studeren op WO-niveau maakt iemand een veilige jongen. Aanwezigheid van een boekenkast, kunst, muziekinstrumenten versterkt dat.
Dat is de meest achterlijke ding die ik ooit hebt gelezen. Serieus. Wist je dat een groot deel van psychopaten hun WO afmaken en vervolgens een hoge managersfunctie krijgen? Succesvolle psychopaten, noemen ze dat.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Studeren op WO-niveau maakt iemand een veilige jongen. Aanwezigheid van een boekenkast, kunst, muziekinstrumenten versterkt dat.
Dat zijn enkelingen. Ik blijf het WO-principe hanteren. Een ander niveau sluit ik niet uit hoor, maar bij het horen van WO kun je wel meteen zo doen: "ooooooooooooooooooooooh...".quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studeren op WO-niveau maakt iemand een intelligente jongen of iemand die goed kan leren, maar intelligente jongens kunnen ook gevaarlijk zijn. Sommige seriemoordenaars zijn heel intelligent. Iedereen kan geestelijk niet helemaal in orde zijn. Sadisten en psychopaten vind je in alle lagen van de samenleving.
Dus wie heeft jou wijsgemaakt dat iemand met WO per definitie veilig is?
...quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat zijn enkelingen. Ik blijf het WO-principe hanteren. Een ander niveau sluit ik niet uit hoor, maar bij het horen van WO kun je wel meteen zo doen: "ooooooooooooooooooooooh...".
Misschien kan je beter mensenkennis ontwikkelen, dat je aan iemand merkt wanneer die persoon slechte intenties met je heeft..quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat zijn enkelingen. Ik blijf het WO-principe hanteren. Een ander niveau sluit ik niet uit hoor, maar bij het horen van WO kun je wel meteen zo doen: "ooooooooooooooooooooooh...".
Och, ik heb ook wel iets wantrouwends in me hoor. Ik heb bijvoorbeeld de achternaam en het paspoort gevraagd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je beter mensenkennis ontwikkelen, dat je aan iemand merkt wanneer die persoon slechte intenties met je heeft..
Maar op welke intenties doel je dan precies? Zo'n geleerd iemand zal na het tonen van een paspoort niet snel gaan verkrachten of vermoorden.quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
lanterfanteraar ik denk dat je soms heel erg op moet letten. Je komt soms zo wereldvreemd over dat je niet altijd doorhebt wanneer iemand slechte intenties heeft.
Een opleiding zegt helemaal niets, soms kunnen hele rijke opgeleide kerels redelijk fucked up zijn.
Oh my god.. nu zal ik niet ontkennen dat ik erg veilig ben in een relatie, en ik heb die boekenkast en muziekinstrumenten (de kunst wat minderquote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, maar ze zullen je wel een beetje dwingen om dingen te doen die jij liever niet had willen doen, maar waar je niet kan zeggen dat het een verkrachting wasquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar op welke intenties doel je dan precies? Zo'n geleerd iemand zal na het tonen van een paspoort niet snel gaan verkrachten of vermoorden.
Je bedoelt dat iemand met meerdere vrouwen handelingen verricht? Maar dat is toch niet per se onveilig?quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh my god.. nu zal ik niet ontkennen dat ik erg veilig ben in een relatie, en ik heb die boekenkast en muziekinstrumenten (de kunst wat minder), maar het zegt helemaal niks.
Sommige mensen waarvan ik zeker weet dat ze aan jouw verwachtingen voldoen, zijn de grootste players die ik ooit heb ontmoet. Niks veilig
Johan Stellingwerfquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar op welke intenties doel je dan precies? Zo'n geleerd iemand zal na het tonen van een paspoort niet snel gaan verkrachten of vermoorden.
Onveilig als in: het kan ze geen reet schelen hoe jij je voelt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand met meerdere vrouwen handelingen verricht? Maar dat is toch niet per se onveilig?
Vermoord of verkracht worden is niet het enige waar je bang voor moet zijn. En het gebeurt vaak genoeg dat mensen van de WO het doen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand met meerdere vrouwen handelingen verricht? Maar dat is toch niet per se onveilig?
En als men na afloop met 'xxx' vraagt hoe iemand zich voelt? D.m.v. moderne communicatiemiddelen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Onveilig als in: het kan ze geen reet schelen hoe jij je voelt.
En hoeveel wijzer ben je daarvan geworden? Wat zegt een naam en paspoort jou? Dat iemand geen moordenaar/verkrachter/slecht mens kan zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel iets wantrouwends in me hoor. Ik heb bijvoorbeeld de achternaam en het paspoort gevraagd.
Is erg onpersoonlijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En als men na afloop met 'xxx' vraagt hoe iemand zich voelt? D.m.v. moderne communicatiemiddelen.
Betekent niks.quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En als men na afloop met 'xxx' vraagt hoe iemand zich voelt? D.m.v. moderne communicatiemiddelen.
Leugenaars en bedriegers zijn ook niet bepaald veilig.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Misschien is die gast wel veilig, hoor. Ik ken hem niet en weet niet hoe het is gegaan. Maar toch, kijk uit.quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Want? Als je dood bent maakt het niet uit dat je zijn naam en paspoort hebt gezien.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, en hoe slimmer ze zijn hoe groter het probleem. Wat dat betreft vertrouw ik simpelere mensen eerder dan iemand die heel intelligent is.quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leugenaars en bedriegers zijn ook niet bepaald veilig.
Ja, iemand die dom is heb je sneller door. Die kan je eerder 'aan'.quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee, en hoe slimmer ze zijn hoe groter het probleem. Wat dat betreft vertrouw ik simpelere mensen eerder dan iemand die heel intelligent is.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik iets haat in het leven.. is het wachten..
Wil je een relatie? Ja dan is het vreemd. Wil je een one night stand? Niet vreemd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh en als men tijdens het uitgaan tussen de benen gaat wrijven en vraagt hoe je dat ervaart wanneer je diegene vijf minuten kent, is dat vreemd? En tussendoor stelt hij dan wel zakelijke vragen ( studie, Hobbies).
Op straw haar DM (is er nu al). Rich zit trouwens in de bus..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar wacht je op?
Ik ben ook heel ongeduldig in dat opzicht.
Lanterfanteraar, dat is heel vreemd, ja. Dat moet je niet toelaten. Nooit.quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh en als men tijdens het uitgaan tussen de benen gaat wrijven en vraagt hoe je dat ervaart wanneer je diegene vijf minuten kent, is dat vreemd? En tussendoor stelt hij dan wel zakelijke vragen ( studie, Hobbies).
Oh dat is wel een goed woord.quote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je een relatie? Ja dan is het vreemd.
Wil je een one night stand? Niet vreemd.
Naja eigenlijk vind ik het sowieso wel vreemd dat iemand zo brutaal is dat na 5 min te doen.
Dat moet je nonverbaal moeten kunnen inschatten. Geen woorden, maar daden. Hij moet met daden bewijzen dat hij betrouwbaar is. Iedereen kan praten.quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed woord.
Oh nog iets. Stel je hebt zo iemand die wel een beetje in jullie beeld van "mwah, uitkijken" past en juist wel in mijn veilige beeld ( studie ed). En hij zegt dat je het hebt getroffen met hem, omdat er veel foute Lui zijn. Dat hij wel Net is.
Dan is hij toch Goed? Hij wijst dan de mensen op zulke zaken.
Je bedoelt dat hij te vertrouwen is omdat hij wijst op mensen die niet te vertrouwen zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nog iets. Stel je hebt zo iemand die wel een beetje in jullie beeld van "mwah, uitkijken" past en juist wel in mijn veilige beeld ( studie ed). En hij zegt dat je het hebt getroffen met hem, omdat er veel foute Lui zijn. Dat hij wel Net is.
Dit is de eerste keer dat jij een handeling echt Afwijst. Deze handeling leek mij eigenlijk niet zo boeiend. Maar het is niet echt op de zone zelf hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Lanterfanteraar, dat is heel vreemd, ja. Dat moet je niet toelaten. Nooit.
Heb je een lichte vorm van autisme of iets anders? (serieuze vraag)
Nee , juist voor dat soort mensen moet je heel erg oppassen, iemand die echt net is hoeft het niet te bewijzen dat merk je door het gedrag, iemand die heel erg zegt dat die te vertrouwen is en net is moet je juist extra voor uitkijken want die probeert je heel erg wat duidelijk wat wijs te maken om juist iets van je gedaan te krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Was het echt tussen je dijbenen? Dicht bij je kut? Binnen vijf minuten? Laat een man dat nooit met je doen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat jij een handeling echt Afwijst. Deze handeling leek mij eigenlijk niet zo boeiend. Maar het is niet echt op de zone zelf hoor.
Ik vind mensen raar die zulke dingen over zichzelf zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , juist voor dat soort mensen moet je heel erg oppassen, iemand die echt net is hoeft het niet te bewijzen dat merk je door het gedrag, iemand die heel erg zegt dat die te vertrouwen is en net is moet je juist extra voor uitkijken want die probeert je heel erg wat duidelijk wat wijs te maken om juist iets van je gedaan te krijgen.
Maar lanterfanteraar. Waarom weet jij dit soort dingen niet?quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, ik ben geen troll en niet pagina's lang over die beschuldiging door gaan zeuren a.u.b. Ik ben nu namelijk juist zeer concreet met vragen en dergelijke. Misschien lever ik nu technisch gezien de beste posts af voor een forum.
Ben bang dat je niet kan 'leren' welke personen te vertrouwen zijn en niet. Dat moet je een beetje aanvoelen en ik vind het raar dat jij zoveel dingen niet aanvoelt, intuitief.quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, ik ben geen troll en niet pagina's lang over die beschuldiging door gaan zeuren a.u.b. Ik ben nu namelijk juist zeer concreet met vragen en dergelijke. Misschien lever ik nu technisch gezien de beste posts af voor een forum.
Nounou, wat direct.quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Was het echt tussen je dijbenen? Dicht bij je kut? Binnen vijf minuten? Laat een man dat nooit met je doen.
Zelfs als je alleen maar seks wilt, moet je het niet toelaten dat een man zonder toestemming met zijn handen tussen je benen gaat zitten binnen vijf minuten.
Eenmalig wodka betekent niks, zover ik weet. Hoog uit dat hij jouw aangeschoten wilt hebben. In ieder geval, laat jongens dat soort dingen niet zomaar met je doenquote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nounou, wat direct.
Oh hah ik wist niet of men 'Lekker' ofzo moest zeggen. Goh, dat die handeling zo fout is. En wanneer iemand eenmalig Wodka serveert?
Ik mis de complete relevantie van deze vraag in de context van aanrakingen op redelijk intieme plekkenquote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nounou, wat direct.
Oh hah ik wist niet of men 'Lekker' ofzo moest zeggen. Goh, dat die handeling zo fout is. En wanneer iemand eenmalig Wodka serveert?
Ik snap het wel.quote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben bang dat je niet kan 'leren' welke personen te vertrouwen zijn en niet. Dat moet je een beetje aanvoelen en ik vind het raar dat jij zoveel dingen niet aanvoelt, intuitief.
Voor mij een teken van een autistische stoornis, net als de post over "hij wijst mensen op foute Lui, dus hij is Goed": handelingen en lichaamstaal lijken haar compleet vreemd, maar formele informatie (geschreven en gesproken woord) interpreteert ze heel direct en nogal naïef.quote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dát vind je direct maar een hand tussen je benen geen probleem?
Maar zelfs als je dat contact niet hebt gehad, kan je toch een beetje logisch nadenken?quote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Ik ben niet ervaren met mannen op het gebied van toenadering en contact. Mijn enige vorm van aandacht en contact tot zo'n maand geleden is het naar mijn hoofd geslingerd krijgen van 'spange chick', het voelen aan de derrière door een oudere heer en die ene br33zah MBO'er met een uitnodiging om te blowen. Dat soort dingen.
Deze gang van zaken leek mij dan vrij normaal, goed en beschaafd.
Zou me niets verbazen, maar dat wetende lost nog niets op voor haar natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef WinterBreeze het volgende:
Lanterfanteraar, heb jij een vorm van autisme?
Jajaja, niet met gasten mee naar huis gaan, niet roken ( ahum), oppassen voor loverboys, niet midden in de nacht op straat fietsen. Zo is mijn mama wel. Al is het op mij natuurlijk weinig van toepassing, ik ben een Braaf wezen. Dat moet zij ook wel zien.quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is het ook een stukje opvoeding want juist ook ouders taken is toch wel degelijk om meiden voor dat soort dingen voor te bereiden, niet angstig maken maar ook gewoon juist tips geven wat ze beste kunnen doen als iemand je ongewenst aanraakt.
Want brave mensen kunnen niet vallen voor de smooth talk van een loverboy?quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jajaja, niet met gasten mee naar huis gaan, niet roken ( ahum), oppassen voor loverboys, niet midden in de nacht op straat fietsen. Zo is mijn mama wel. Al is het op mij natuurlijk weinig van toepassing, ik ben een Braaf wezen. Dat moet zij ook wel zien.
Dan moet je helemaal uitkijkenquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
En wanneer men een Hoog Libido heeft, is men dan niet juist aangewezen op de "mwah-moet-je-voor-uitkijken"-personen?
Ook dat is een misvatting. Ik ken ten minste één 'nice guy' met een hoog libidoquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
En wanneer men een Hoog Libido heeft, is men dan niet juist aangewezen op de "mwah-moet-je-voor-uitkijken"-personen?
Iemand met een hoog libido is toch niet per definitie onveilig of brutaal?quote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
En dat is waar het om gaat. Je eigen gevoel van niet voldoen. Niet goed genoeg te zijn. Maar is dat niet een beetje raar? Je vult daarmee de eisenlijst van de andere persoon in. Je gaat ervan uit dat als jij er niet uitziet als jezelf maar als iemand anders, je daarmee wel aan het eisenlijstje van die ander voldoet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Bekruipt jullie ook niet af en toe het gevoel dat je op de verkeerde weg zit. Lijsjes met gewenste eigenschappen maken, zoals mooi, intelligent, sociaaal vaardig etc. En dan bang worden dat je niet voldoet, Dus aan jezelf gaan werken. Daar wordt je knap onzeker van. Dus moet je vervolgens weer aan je onzekerheid gaan werken. Ondertussen nemen, door al het getob, je sociale vaardigheden af. enz enz.
Dat vergroot het risico aanzienlijk. Je moet niet blind achter je libido aanlopen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat doen de foute types ook om goed te lijken.quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Richard hier vanuit de UK. Nou nou lantefante, er is alle ruimte voor jou om te posten want ik ga niet meer zovaak posten. Ik twijfel namelijk of ik we'll BDD heb. Mensen met BDD hebben vrijwel altijd relaties of deze achter de rug. Meestal ook vrij kort omdat zij zichzelf lelijk vinden.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee nee ik wil niet zoals Richard gaan typen en posten. Oh nee, alsjeblieft niet. Excuses als ik zo overkom. Oh vreselijk dit. Ook al die foute dubbelposts hierboven.
Ik ga mezelf trouwens wel slechter voelen door jullie reacties.
Kom maar gewoon halverwege meedoen of zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 06:06 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil zo graag meedoen aan deze topiques, maar ik ben nog maar bij deel zeven en ik moet van mezelf altijd bijlezen. In ieder geval hoop ik dat jullie er tot nu toe iets aan hebben, maar ik denk het wek met users als -Strawberry-. Zolang jullie actie ondernemen is het goed.
IDD ik herken het gevoel. Ben niet zo vaak hier aanwezig en dan mis je net teveel om nuttig aan de slag te kunnen. Werk he.....quote:Op maandag 11 april 2011 06:06 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil zo graag meedoen aan deze topiques, maar ik ben nog maar bij deel zeven en ik moet van mezelf altijd bijlezen. In ieder geval hoop ik dat jullie er tot nu toe iets aan hebben, maar ik denk het wek met users als -Strawberry-. Zolang jullie actie ondernemen is het goed.
Dat is ook niet zo raar. je reageert zo ontzettend naief dat het lachwekkend is.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee nee ik wil niet zoals Richard gaan typen en posten. Oh nee, alsjeblieft niet. Excuses als ik zo overkom. Oh vreselijk dit. Ook al die foute dubbelposts hierboven.
Ik ga mezelf trouwens wel slechter voelen door jullie reacties.
Hee zeg, dat heb ik helemaal niet gedaan ??quote:Op maandag 11 april 2011 03:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doen de foute types ook om goed te lijken.
Ken je het onderscheidt tussen 'echt' en 'doen alsof' niet?
De discussie gaat over het feit dat je met iemand in zee gaat die je nog niet irl kent en bij ontmoeting na 5 min handtastelijk wordt. Je heb dus via het internet een seksdate geregeld. Maar dat doen vrouwen zelden of nooit.
Oke. Ik schijn wel vaker onbewust lachwekkend te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar. je reageert zo ontzettend naief dat het lachwekkend is.Je bent iig wel positief en dat is een stap verder dan Richard.
Maar hoe komt het dat je weinig contact hebt met mannen? Niet zo zeer op relatie niveau, maar meer vriendschappelijk.
Heb ik ook al eens beantwoord. Ik geloof niet in die classificering. Iedereen heeft wel wat kenmerkjes van het een of ander. Omdat ik er op het forum zo vaak van beschuldigd word, ga ik er wel bijna in geloven ja.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ontwijkt Lanterfanteraar alle vragen over of ze autistisch is?
Oke.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens beantwoord. Ik geloof niet in die classificering. Iedereen heeft wel wat kenmerkjes van het een of ander. Omdat ik er op het forum zo vaak van beschuldigd word, ga ik er wel bijna in geloven ja.
Mensen die jouw reacties en vragen lezen zoeken naar een verklaring voor je (wereld)vreemdheid. Het is geen beschuldiging.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens beantwoord. Ik geloof niet in die classificering. Iedereen heeft wel wat kenmerkjes van het een of ander. Omdat ik er op het forum zo vaak van beschuldigd word, ga ik er wel bijna in geloven ja.
Het niet begrijpen van sociale cues, lichaamstaal en welke grenzen de meeste mensen hebben lijkt me zowel een sterke aanwijzing voor autisme als een obstakel voor het deelnemen aan sociale interactie. Vanwege het laatste lijkt het me dus wel relevant.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou dat was midden in zo'n Uitgaansgelegenheid, wel het niet-dans-gedeelte. Ik kende hem niet echt, dus natuurlijk vond ik het niet Lekker of Leuk. Maar ik voelde mij ook niet geschaad worden, het was ongemakkelijk. Gewoon iets waarvan je denkt: "Oh, dat is nieuw. Oh, dat is zeker de gang van zaken".quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke.
Maar hey, je moet ons niet vragen hoe je over bepaalde dingen voelt. Als je het bijvoorbeeld leuk vond dat die jongen met zijn handen tussen je benen zat, moet je gewoon doorgaan met wat je mee bezig bent.
Oke.quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou dat was midden in zo'n Uitgaansgelegenheid, wel het niet-dans-gedeelte. Ik kende hem niet echt, dus natuurlijk vond ik het niet Lekker of Leuk. Maar ik voelde mij ook niet geschaad worden, het was ongemakkelijk. Gewoon iets waarvan je denkt: "Oh, dat is nieuw. Oh, dat is zeker de gang van zaken".
Het is niet 'oh, dat is zeker de gang van zaken' maar: 'vent, houd je handen thuis!'quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou dat was midden in zo'n Uitgaansgelegenheid, wel het niet-dans-gedeelte. Ik kende hem niet echt, dus natuurlijk vond ik het niet Lekker of Leuk. Maar ik voelde mij ook niet geschaad worden, het was ongemakkelijk. Gewoon iets waarvan je denkt: "Oh, dat is nieuw. Oh, dat is zeker de gang van zaken".
Nja, ik snap niet dat je dat werkelijk oprecht kunt denken? Lijkt me meer iets dat je jezelf hebt wijsgemaakt. Zo overdreven pittig. Het doet geen pijn, het is enkel ongemakkelijk. Ik kan niet geloven dat jij oprecht zo zou reageren.quote:Op maandag 11 april 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet 'oh, dat is zeker de gang van zaken' maar: 'vent, houd je handen thuis!'
Ik vind het heel raar dat je in dit soort dingen je eigen grenzen niet kent. En dat maakt je erg kwetsbaar. Ik snap de bezorgdheid van mensen in dit topic erg goed.
Dat bevestigt dan alleen jouw wereldvreemdheid! Pijn is geen criterium. Iemand die al na vijf minuten zijn hand tussen je benen laat glijden, heeft geen respect voor je.quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nja, ik snap niet dat je dat werkelijk oprecht kunt denken? Lijkt me meer iets dat je jezelf hebt wijsgemaakt. Zo overdreven pittig. Het doet geen pijn, het is enkel ongemakkelijk. Ik kan niet geloven dat jij oprecht zo zou reageren.
En met haar 95% van de rest van de vrouwen. In onze samenleving is het niet gebruikelijk en meestal ongewenst om (ongevraagd) betast te worden op zulke plekken, zeker als vrouw. Het is inderdaad een ongemakkelijk gevoel, maar waarom zou je toestaan dat iemand jou dat gevoel geeft?quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nja, ik snap niet dat je dat werkelijk oprecht kunt denken? Lijkt me meer iets dat je jezelf hebt wijsgemaakt. Zo overdreven pittig. Het doet geen pijn, het is enkel ongemakkelijk. Ik kan niet geloven dat jij oprecht zo zou reageren.
Alleen als je het zelf wil. Met drank moet je dan ook weer oppassen, want dan ga je ook weer sneller over je grenzen heen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar Tongen? Is dat dan weer niet fout? Dat gebeurt toch al snel, ook zo voor de lol, met een beetje drank.
Wederom is het waar je grenzen liggen. Als je het zelf fijn vindt: ga je gang. Als je je er ook maar een beetje ongemakkelijk bij voelt: duw 'm weg.quote:Op maandag 11 april 2011 11:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar Tongen? Is dat dan weer niet fout? Dat gebeurt toch al snel, ook zo voor de lol, met een beetje drank.
Ja, teringlijersquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Lipper, is die brief voor je ouders?
Ja echt waarom weet ik niet,quote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze willen je helemaal niet meer spreken? Uit schaamte of voor een ander reden?
denk jij meer aan mondeling toestemming geven ofzoiets?quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef formerjellybean het volgende:
ok , even dit Richard , ik ga je nu op de block gooien omdat ik geen pm's wens van jou met de constante vragen die je al in dit topic doet.
Je hebt zelf een probleem, maar val anderen er niet steeds mee lastig. Als ik niet op je reageer in dit topic op je wat ik al eerder zei , dan wens ik ook geen pm van je .
Verder ontopic
Lantefanteraar , hiermee moet je je heel erg oppassen en echt wel wat van zeggen, het is namelijk zo dat soort gasten die heel handtastelijk doen, het ook makkelijk doorspelen aan anderen van hoe makkelijk die is en voor je het weet heb je meer van dat soort gasten.
Dus de eerst volgende keer als een jongen je aanraakt zonder dat jij er toestemming voor geeft duidelijk maken dat je er niet van gediend bent.
Dit soort geintjes kunnen namelijk uit de hand lopen.
"there's no cure for autism"... dus er is toch niets aan te doen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ontwijkt Lanterfanteraar alle vragen over of ze autistisch is?
Denk je werkelijk dat lanterfanteraar controle heeft over haar lichaamstaal, als ze het al niet kan interpreteren? De lichaamstaal is niet alleen onderbewust, het is onbedoeld.quote:denk jij meer aan mondeling toestemming geven ofzoiets?
Fout. Er is wel degelijk iets aan te doen, het is alleen een stuk lastiger voor autisten om de neurotypische manier van non-verbaal communiceren te doorgronden. Hetzelfde geldt voor de grenzen die 'normale' mensen hebben. Wat kan helpen is veel oefening (en wat begeleiding door vrienden).quote:"there's no cure for autism"... dus er is toch niets aan te doen.
maar de lichaamstaal van haar toen was niet fout, want de signalen die ze gaf was wel hoe ze zich echt voelde.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat lanterfanteraar controle heeft over haar lichaamstaal, als ze het al niet kan interpreteren? De lichaamstaal is niet alleen onderbewust, het is onbedoeld.
sorry hoor, maar:quote:Fout. Er is wel degelijk iets aan te doen, het is alleen een stuk lastiger voor autisten om de neurotypische manier van non-verbaal communiceren te doorgronden. Hetzelfde geldt voor de grenzen die 'normale' mensen hebben.
Dat betwijfel ik, het kan best zijn dat ze de lichaamstaal niet alleen slecht verstaat, maar ook slecht spreekt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar de lichaamstaal van haar toen was niet fout, want de signalen die ze gaf was wel hoe ze zich echt voelde.
die gast zag dat, en wilde het verder escaleren door haar in haar kruis te pakken omdat ze er wel zo uitzag dat ze het leuk zou gaan vinden ofzoiets
Je zei dat er niks aan te doen is. Dat is een sterkere uitspraak dan dat er geen manier is om het te genezen. Goed (na)lezen is ook een kunst.quote:[..]
[..]
sorry hoor, maar:
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=310e6a56e739a5fd
zo dan? : "there is no simple, real, good, cure for autism "
als een meid mij zomaar zou gaan betasten zou ik ook wel half shocked zijn, en best wel opgelaten worden.quote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik meer bedoelde dat iemand die je niet kent , niet zomaar je laat betasten op plaatsen die niet gewenst zijn, een vreemde iemand die ik net 5 minuten ken laat ik me niet op intieme plaatsen betasten.
Ikzelf ken waar ik wel intiem mee ben die vraagt het ook aan mij of ik het wil en eerlijk gezegd vind ik dat wel prettig.
Dat is een teken dat die rekening met mij houd.
Je hoeft niet altijd iemand toestemming te geven maar wel vind ik dat iemand je aanraakt en dat je dat niet wil dat je altijd nee moet zeggen en duidelijk maken dat je er niet van gediend ben.
dus die onbewuste lichaamstaal klopt wel denk ik hoor(en waarschijnllijk ook in lanterfanteraars geval)quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, het kan best zijn dat ze de lichaamstaal niet alleen slecht verstaat, maar ook slecht spreekt.
Geweldig. Nu vraag ik me af of MLiG ook autistische trekjes heeft. Gelijktrekken van ieders denken en handelen is namelijk een bekend kenmerk.quote:maar hoe iemand zich voelt, en wat iemand wilt ,en dan onbewust doet qua lichaamstaal klopt over het algemeen altijd wel lijkt mij
Uh, het leek me wel een sympathieke, leuke jongen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, het kan best zijn dat ze de lichaamstaal niet alleen slecht verstaat, maar ook slecht spreekt.
Lanterfanteraar, hoe 'voelde' je je vóórdat hij z'n hand tussen je benen werkte?
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd, behalve je voor je eigen welzijn 1) misschien beter bewust moet zijn van je eigen lichaamstaal en 2) vooral hardere grenzen durven stellen, ookal klinkt het soms te hard.quote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Uh, het leek me wel een sympathieke, leuke jongen.
Ik denk wel dat ik Lichaamstaal zeer goed kan verstaan, trouwens.
dat is inderdaad best wel nodig in deze harde wereld voor lanterfanteraar.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd, behalve je voor je eigen welzijn 1) misschien beter bewust moet zijn van je eigen lichaamstaal en 2) vooral hardere grenzen durven stellen, ookal klinkt het soms te hard.
Amen.quote:Op maandag 11 april 2011 05:53 schreef iwannabehigh het volgende:
En in before een ban van een maand of langer, graag. Hebben we ook geen last meer van zijn zieke geest die constant aandacht wilt en dat op de meest zieke manieren probeert te halen. Er zijn grenzen met je kut innerlijk.
Succes met je dikke bek en een fijne dag verder
Haha, succes. Het is een heleboel van hetzelfde.quote:Op maandag 11 april 2011 06:06 schreef Grunge. het volgende:
Wat kenmerkjes hebben van het een of ander betekent niet dat je het ook hébt. Elke introverte persoon heeft wel wat autistische kenmerken, maar geen autisme. Het maakt ook niet uit, als je maar wel doorhebt dat jouw kijk op de wereld niet overeenkomt met de realiteit.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die jouw reacties en vragen lezen zoeken naar een verklaring voor je (wereld)vreemdheid. Het is geen beschuldiging.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat bevestigt dan alleen jouw wereldvreemdheid! Pijn is geen criterium. Iemand die al na vijf minuten zijn hand tussen je benen laat glijden, heeft geen respect voor je.
En terecht dat je boos bent als ik het zo lees. Kut man, als je zulke ouders hebt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef lipper het volgende:
Ik heb maar weer een brief geschreven.
Zal wel niks opleveren maar ik ben boos.
-knip-
True, maar je kan jezelf wel beter leren begrijpen als je het weet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
"there's no cure for autism"... dus er is toch niets aan te doen.
Ben je het met me eens dat, als je lang in afzondering hebt geleefd qua gevoel en je misschien dus compleet minderwaardig voelt naar vrouwen toe, dat je nerveus van ze wordt, dat het dan een goed idee is om eerst wat vrouwelijke vriendschappen op te bouwen ipv gelijk een relatie?quote:
Absoluut. Enkele jaren geleden toen ik net begonnen was met aan m'n gevoelskant werken zei een goede bekende al zoiets: "ik zou een date voor je kunnen regelen met een leuke vrouw die ik ken, maar ... zij is nogal touchy en zo'n date heeft geen enkele zin als jij bij haar eerste aanraking een meter van je stoel omhoog komt" en zo is het. Je moet eerst gewend raken aan vrouwen in je buurt, dan moet je wennen aan niet-seksueel bedoelde aanrakingen, daarna komt zoenen, en dan pas verder.quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:Ben je het met me eens dat, als je lang in afzondering hebt geleefd qua gevoel en je misschien dus compleet minderwaardig voelt naar vrouwen toe, dat je nerveus van ze wordt, dat het dan een goed idee is om eerst wat vrouwelijke vriendschappen op te bouwen ipv gelijk een relatie?
Met andere woorden, dat zelfs als je gefriendzoned wordt, dat zoiets een positieve leerervaring voor je kan zijn om met vrouwen leren om te gaan.
Hihi, dat geldt zo ongeveer voor de gehele Mensheid.quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Het maakt ook niet uit, als je maar wel doorhebt dat jouw kijk op de wereld niet overeenkomt met de realiteit.
_
Een leuke, sympathieke jongen betast je niet zomaar. :/quote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Uh, het leek me wel een sympathieke, leuke jongen.
Ik denk wel dat ik Lichaamstaal zeer goed kan verstaan, trouwens.
Dus je bent zo iemand die in een relatie ook niet echt gelukkig bent omdat je er te romantische ideeen bij hebt die nooit uitkomen? Dan ben je een godsgeschenk aangezien er wat users rondlopen hier met het waanidee dat ''alles wel goed zal komen, al mijn dromen komen uit'' zodra ze een vriendin hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef lipper het volgende:
Kan iemand me het topic nog eens uitleggen?
Gaat het over eenzaamheid of het gemis van een relatie.
Ik kan wel een vriendin krijgen, maar via die datingsite's wil ik niet meer. Ik heb met alle meisjes gehad met wie ik heb afgesproken. Dat waren er 4.
Maar dan kom ik bij het punt van supersoep.
Als je te lang alleen bent ga je in alles wat zien. Je probeert romantische momenten te creeeren. Alles om dat knusse van een relatie te hebben.
Maar ik ben ook altijd de gene die het uitmaakt omdat ik nooit het gevoel heb dat mijn vriendin hetzelfde om me geeft als dat ik dat doe.
En dat is best lastig soms. Omdat je heel graag wil.
Iedereen op WO is veilig zegt ze. Maar ze denkt enkel aan moordenaars en verkrachters. Toegepast op die categorieen is zo'n denkwijze ook nog bijzonder naief, maar ze lijkt te vergeten dat er nog een derde categorie is: ''klootzak"quote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Devion het volgende:
[..]
Een leuke, sympathieke jongen betast je niet zomaar. :/
Zei jij niet in een eerder topic dat je naar Gent was gegaan? Daar zit ik nu, dus we kunnen eens samen vrouwen gaan stalken ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef lipper het volgende:
Nee ik weet heel goed dat ik eerst me problemen moet oplossen.
Maar ik ben helemaal alleen. Mijn enige sociale contacten zijn met jullie.
Maar net als nu heb ik gewoon behoefte aan iemand. Het menselijk contact is helemaal weg.
Jaaaaa stalken, alleen zit ik niet in Gent.quote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zei jij niet in een eerder topic dat je naar Gent was gegaan? Daar zit ik nu, dus we kunnen eens samen vrouwen gaan stalken ofzo.
Dat lijkt me niet. Dan heeft ze bij het aanleren van Nederlands toch op moeten pikken dat je dat in deze taal niet doet. Ik loop ook geen Chinese woordvolgorde te gebruiken in m'n Nederlandse zinnen, of vice versa.quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Inconcordia het volgende:
Hey y'all. Ik volg dit topic al een tijdje vanuit lurkerland en het werd tijd om eens een reactie te posten. Een paar mensen hier vragen zich af Lanterfanter een autist is met al die willekeurig geplaatste hoofdletters in d'r posts. Maar komt Lanterfanter niet gewoon uit Duitsland? Ik zie namelijk vooral hoofdletters bij zelfstandige naamwoorden.
Als iemand net begonnen is met het leren van Nederlands zijn dat soort fouten wel gangbaar. Ik ken ook wel wat Spaanstaligen die in het begin zeiden 'het huis groot' i.v.p. 'het grote huis', maar dan is echt tijdens het allereerste begin. Dat lijkt me op Lanterfanteraar niet van toepassing.quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Dan heeft ze bij het aanleren van Nederlands toch op moeten pikken dat je dat in deze taal niet doet. Ik loop ook geen Chinese woordvolgorde te gebruiken in m'n Nederlandse zinnen, of vice versa.
Ik ook man. Opleidingsniveau is niet alles, ik begin er eigenlijk steeds minder om te geven.quote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef lipper het volgende:
Jullie hebben allemaal gestudeerd hè?
Jullie kunnen zo lekker zwetsen.
Ik ben cum laude geslaagd alleen wel op het vmbo dus niemand geeft erom
Het zegt vaak wel iets.quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook man. Opleidingsniveau is niet alles, ik begin er eigenlijk steeds minder om te geven.
Nou ik wil er nog wel wat aan doen, is nog een van me doelenquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[/quote
Ik ook man. Opleidingsniveau is niet alles, ik begin er eigenlijk steeds minder om te geven.
Niet veel, in de context van hoe lantfant denkt.quote:
Vandaar dat ik zeg dat het iets zegt. Je moet echter niet alleen naar opleiding kijken. Als ik me bv. niet vergis had de ontvoerder en moordenaar van Heyn ook een behoorlijke intelligentie en dito opleiding.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet veel, in de context van hoe lantfant denkt.
Er zijn hoogwaarschijnlijk meer laag opgeleide moordenaars en verkrachters in Nederland.
Maar ze is nog lang niet veilig omdat een jongen op de uni zit.
Ik zat ooit eens in jouw situatie, soortgelijk dan. VMBO diploma op zak, niets kunnen doen, kutbaantjes via uitzendbureaus. Ik moet zeggen dat dat laatste toch echt is wat me heeft weten te motiveren om op m'n 21e een universitaire studie te beginnen. Plus dat m'n vriendin toen ook hoog opgeleid was. Ik wou me dus niet neerleggen bij een laag niveau als ik me daar totaal niet thuis voel.quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef lipper het volgende:
[..]
Nou ik wil er nog wel wat aan doen, is nog een van me doelen
een havo diploma ofzo. Maar dat is nu een beetje het probleem. Ik kan me moeilijk motiveren om de stappen te nemen.
Maar ik werk al sinds januari 80 uur per week.
Ik denk dat je enkel hoofdletters zet bij dingen die je heel intens vindt. Zoals de eerste Kus, of de meest recente Aanraking.quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind jullie anaalliezus van mijn typstijl wel vermakelijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, ik zie dan voor me hoe zo'n jongen zich buigt over ingewikkelde teksten. Hoe hij zijn boekenkastje zorgvuldig vult met "Moeilijke" boeken. Iedere dag op weg naar college. Omringd door Hoogleraren, allerlei grote namen, zo met ir. en drs. Ja, wel onschuldig en onder toezicht van de Invloedrijken des lands gaat iemand niet zo snel buitensporige dingetjes doen.
Denk je werkelijk dat het er zo aan toegaat? Vraag me maar of het er zo aan toegaat.quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, ik zie dan voor me hoe zo'n jongen zich buigt over ingewikkelde teksten. Hoe hij zijn boekenkastje zorgvuldig vult met "Moeilijke" boeken. Iedere dag op weg naar college. Omringd door Hoogleraren, allerlei grote namen, zo met ir. en drs. Ja, wel onschuldig en onder toezicht van de Invloedrijken des lands gaat iemand niet zo snel buitensporige dingetjes doen.
Ja maar dat is het dus, ik kan niet stoppen met werken want dan heb ik geen geld. Ik ben vaak ver van huis en ben rond 7 uur thuis. Ik wil het wel maar op die manier is het niet vol te houden denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in jouw situatie, soortgelijk dan. VMBO diploma op zak, niets kunnen doen, kutbaantjes via uitzendbureaus. Ik moet zeggen dat dat laatste toch echt is wat me heeft weten te
motiveren om op m'n 21e een universitaire studie te beginnen. Plus dat m'n vriendin toen ook hoog opgeleid was. Ik wou me
dus niet neerleggen bij een laag niveau als ik me daar totaal
niet thuis voel.
Moeilijk is het niet, maar lui moet je niet
worden bij een tijd-intensieve studie.
Maak dus maar die stap als je dat wil, als je
denkt dat je het kan. Motivatie vind je meestal wel rond deze
periode van het jaar, de zon begint weer te schijnen.
Nee nee nee. Ik zit op de uni, heel veel mensen hier waarschijnlijk ook, en dit is zo fout gewoon. Echt fout.quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik heb een tijd lang gewerkt en had dus wat geld opgespaard om dit allemaal te doen. Door wat privésituaties ben ik dat wel allemaal kwijtgeraakt een maand voor ik uit huis ging, dus al heb je ''niks'', dan is er de onderstaande oplossing.quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, ik kan niet stoppen met werken want dan heb ik geen geld. Ik ben vaak ver van huis en ben rond 7 uur thuis. Ik wil het wel maar op die manier is het niet vol te houden denk ik.
Maar wat je zegt over het weer klopt, word altijd enthousiast van dit weer.
Dat is wel juist, zo over die Onbekende en Hoogwaardige dingen. Maar dat geldt niet altijd hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je enkel hoofdletters zet bij dingen die je heel intens vindt. Zoals de eerste Kus, of de meest recente Aanraking.
Wat bedoel je jongen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef lipper het volgende:
Nou volgens mij heb je gelijk lantefantje.
Ik zat op het vmbo en krijg moord neiging als ik aan me moeder denk.
Je hebt gewoon gelijk!
Zo heb ik het ervaren. Ik verzoop in de Zakelijkheid en de Huisje-Boompje-Beestje-mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat het er zo aan toegaat? Vraag me maar of het er zo aan toegaat.
Zag je er iets leuks tussen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is wel juist, zo over die Onbekende en Hoogwaardige dingen. Maar dat geldt niet altijd hoor.
[..]
Wat bedoel je jongen?
[..]
Zo heb ik het ervaren. Ik verzoop in de Zakelijkheid en de Huisje-Boompje-Beestje-mensen.
Ik wou net zeggen..de grootste players die ik ken zijn allemaal van die corpsballen. Helaas ook ervaring mee hahaquote:Op maandag 11 april 2011 19:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen op WO is veilig zegt ze. Maar ze denkt enkel aan moordenaars en verkrachters. Toegepast op die categorieen is zo'n denkwijze ook nog bijzonder naief, maar ze lijkt te vergeten dat er nog een derde categorie is: ''klootzak"
Ik kan niet zeggen hoeveel puberale idioten er op mijn uni soms rondlopen, vooral in studentenverenigingen. Dat je denkt dat die enkel geinteresseerd zijn in een ''goed gesprek vooraleer er iets gebeurt'', tjah.
Ow ja stuk of 3 per werkgroep fysiek sowieso wel. En sommigen vond ik na conversaties en verloop van tijd aantrekkelijk, hoewel ik ze op het eerste gezicht niets zou vinden.quote:
Ehh, nee in dit geval niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hihi, dat geldt zo ongeveer voor de gehele Mensheid.
Die cijfers zou ik wel eens willen weten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet veel, in de context van hoe lantfant denkt.
Er zijn hoogwaarschijnlijk meer laag opgeleide moordenaars en verkrachters in Nederland.
Maar ze is nog lang niet veilig omdat een jongen op de uni zit.
Nuff said.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Joran van der Sloot is volgens mij best intelligent. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
Zoek hem eens op, vind ie leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Joran van der Sloot is volgens mij best intelligent. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
Dit meen je toch niet.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Doe normaal, écht.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jij staat dan dus écht niet in de realiteit. Nou is hij nog niet veroordeeld, maar toch.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb veel over hem gefantaseerd. Voor mij is Joran zoals in hij in mijn fantasieën was. Ik ging hem dan helpen en zo.
Dat vond dat ene meisje ook, en nu is ze doodquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo heb ik het ervaren. Ik verzoop in de Zakelijkheid en de Huisje-Boompje-Beestje-mensen.
Je hebt een hekel aan Huisje-Boompje-Beestje-mensen en fantaseert veel. Dat is een logische combinatie. Ik voel wel met je mee.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb veel over hem gefantaseerd. Voor mij is Joran zoals in hij in mijn fantasieën was. Ik ging hem dan helpen en zo.
Mensen in nette, neutrale kleren met een verzorgd en blij uiterlijk die elke dag vrolijk naar school of werk gaan, om dan 's avonds met vol genot het avondmaal te nuttigen terwijl de TV op RTL 4 staat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Inconcordia het volgende:
Wat zijn huisje-boompje-beestje-mensen precies?
Mensen die zijn zoals iedereen. Samen een huisje kopen, gezin stichten, 1x per jaar op vakantie etc.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Inconcordia het volgende:
mensen die heel erg gezinnetje willen, gewone mensen dus eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Inconcordia het volgende:
Hele eenvoudige praktische mensen, die vooral bezig zijn met hun huis te verbeteren, de tuin bij te houden en zich niet druk maken over wat er buiten het tuinhek gebeurd. Ze leven volledig in het alledaagse en al het andere vinden ze raar, onbegrijpelijk of oninteressant.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Inconcordia het volgende:
Het wordt vaak geassocieerd met 'saai' en 'sleur', vooral sleur, maar dat hoeft niet natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Inconcordia het volgende:
Maar heel veel mensen in dit topic zouden dit toch heel graag willen hebben? Een gelukkige relatie, waarmee ze samenwonen? Toch wordt hier gedaan alsof dat het meest verschrikkelijke is wat je kunt overkomen.
Insectenquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook wel. Maar geen boom, dat trekt insecten aan.
Ik heb geen boom. Wel mieren in huis.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook wel. Maar geen boom, dat trekt insecten aan.
Hoezo? Huisje-boompje-beestje is gewoon on-topic vind ik zelf. Als dat het doel is van mensen hier, maar blijken ze het eigenlijk niet te willen, dan zullen ze hun doelen moeten bijstellen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Supersoep het volgende:
Straks krijgen we weer een opruimslotje.
Nee dat wel, maar als het opnieuw over Lant zal gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Huisje-boompje-beestje is gewoon on-topic vind ik zelf. Als dat het doel is van mensen hier, maar blijken ze het eigenlijk niet te willen, dan zullen ze hun doelen moeten bijstellen.
Ik denk dat mensen graag een relatie willen, maar wellicht liever een onstuimge passievolle dynamische relatie dan elke avond doodmoe op de bank tegen elkaar aan hangen en als zomervakantie een midweekje naar Center Parcs. Maar hoe dat loopt heb je natuurlijk zelf in de hand.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Huisje-boompje-beestje is gewoon on-topic vind ik zelf. Als dat het doel is van mensen hier, maar blijken ze het eigenlijk niet te willen, dan zullen ze hun doelen moeten bijstellen.
Een relatie = huisje-boompje-beestje?quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Voor velen hier zal een relatie al zo spannend zijn dat je niet bang hoeft te zijn voor een sleur. Eerder misschien dat het té spannend is. Misschien dat daarom sommigen ook op de verkeerde plek aan het zoeken zijn naar die relatie. En op de verkeerde manier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het wordt vaak geassocieerd met 'saai' en 'sleur', vooral sleur, maar dat hoeft niet natuurlijk.
Zo raar is dat niet hoor , je praat wel over iemand die aardig wat dingen op zijn kerfstok heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik roep iets en er wordt meteen zo'n wending aan gegeven.
Nu is het net alsof ik met een Psychopaat wil samenwonen en dat we dan samen huizen in de fik gaan steken om onze relatie spannend te houden.
Vanavond ook weer. Ik zit de hele avond jankerig op de bank. Ik kan er niet meer tegen. Zoen-/liefdes-/seksscènes op tv. Ik wil ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag. Maar er stapt niemand op mij af. Ik durf zelf niet op iemand af te stappen. Want ik ben te lelijk en dan word ik afgewezen. Zou er iemand op mij ingaan, o wonder, dan haakt ie toch wel af omdat hij inziet dat ik weinig te bieden heb. nou ja... ik ben wel lief, ik weet veel, hou van muziek, van dansen, kan meepraten over allerhande dingen die in het nieuws geweest zijn. Dat is het dan wel. Blijkbaar is dat niet genoeg om een man aan me te binden. Ik word er krankjorum van. mmmm... misschien ben ik dat al wel....quote:Dan zou ik die info ook wel op prijs stellen.
Ik twijfel of ik hier op de juiste plaats zit, maar ik heb in ieder geval dat ik als eind-twintiger geen idee heb van versieren. Ben er bijzonder slecht in. Nooit goed in geweest. Altijd problematisch, nooit spontaan. Altijd verhalen over nummers die gevraagd worden, leuke gesprekjes met mannen, geen idee, ik heb ze nooit.
Even voorstellen, alsnog: zit in deeltijddagbehandeling, werk er nog wat naast, af en toe afspreken met vrienden, vaste club. Kom weinig mannen tegen, als ik ze al tegenkom vind ik ze niet leuk, degenen die me wel leuk lijken, komen alleen in aanmerking omdat ik ze knap vind (op inhoudelijk niveau contact maken, nee joh, doe niet zo gek, hoe doe je dat eigenlijk?). Zelden spreekt iemand mij aan.
Nu ook weer op het werk een situatie. Loopt iemand rond die uiterlijk best wel okee is, is dan wel een leidinggevende, da's een complicerende factor. Ik weet helemaal niets van hem behalve dat het ook een muziekfanaat is en een borreltype. En ik ga weer voor de bijl. Waarom? Geen idee!
Ik ben er zat van. Ik ben alweer 3 jaar single (hoe ik ooit van single naar niet-single ben gegaan, Joost mag het weten, godswonder). Ik wil ook weer op zondagochtend tegen mijn kerel aankruipen en lekker het hele weekend met elkaar doorbrengen, leuke dingen samen doen, de seks, het plezier, alles. Ik ben er compleet klaar mee.
Dus, mensen, versieren voor volwassenen, hoe doe ik dat?
Misschien ben ik ook wel te lelijk. Type PLORK. Alhoewel, uit frustratie en natuurlijk die psychische problematiek heb ik me volgevreten en heb ik nu net niet overgewicht. Volgens mij is er alleen nog ORK over.
Voor het gros van de mensen draait een relatie daarop uit.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een relatie = huisje-boompje-beestje?
Oh dat boeit me niet, als het goed voelt dan voelt het goed.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
Tegen welke leeftijd wil jij jezelf gesettled zien?
Wat ik het meest onaantrekkelijke van jou vind, puur gebaseerd op deze post, is je onzekerheid. Je bent lelijk en je hebt niets te bieden, zeg je. Als dat is hoe je jezelf neerzet IRL, kan ik me voorstellen dat mannen niet op je afstappen. Zou je niet eerst aan jezelf werken eer je aan een relatie wil beginnen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
Jongens jongens wat gaat deze reeks weer snel. Ik houd het niet meer bij. Mag ik nog aansluiten? Zal even mijn eerdere post uit #32 citeren:
[..]
Vanavond ook weer. Ik zit de hele avond jankerig op de bank. Ik kan er niet meer tegen. Zoen-/liefdes-/seksscènes op tv. Ik wil ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag. Maar er stapt niemand op mij af. Ik durf zelf niet op iemand af te stappen. Want ik ben te lelijk en dan word ik afgewezen. Zou er iemand op mij ingaan, o wonder, dan haakt ie toch wel af omdat hij inziet dat ik weinig te bieden heb. nou ja... ik ben wel lief, ik weet veel, hou van muziek, van dansen, kan meepraten over allerhande dingen die in het nieuws geweest zijn. Dat is het dan wel. Blijkbaar is dat niet genoeg om een man aan me te binden. Ik word er krankjorum van. mmmm... misschien ben ik dat al wel....
Hoe versier ik in deze situatie?
Mylifeisgrey wil je wel redden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
Jongens jongens wat gaat deze reeks weer snel. Ik houd het niet meer bij. Mag ik nog aansluiten? Zal even mijn eerdere post uit #32 citeren:
[..]
Vanavond ook weer. Ik zit de hele avond jankerig op de bank. Ik kan er niet meer tegen. Zoen-/liefdes-/seksscènes op tv. Ik wil ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag. Maar er stapt niemand op mij af. Ik durf zelf niet op iemand af te stappen. Want ik ben te lelijk en dan word ik afgewezen. Zou er iemand op mij ingaan, o wonder, dan haakt ie toch wel af omdat hij inziet dat ik weinig te bieden heb. nou ja... ik ben wel lief, ik weet veel, hou van muziek, van dansen, kan meepraten over allerhande dingen die in het nieuws geweest zijn. Dat is het dan wel. Blijkbaar is dat niet genoeg om een man aan me te binden. Ik word er krankjorum van. mmmm... misschien ben ik dat al wel....
Hoef niet eens perse, maar vaak wanneer je ouder wordt, wil je dat wel hebben. Ik ben nu 22, maar ik zie nu al dat ik later gewoon een leuke huis wil waar ik later mijn de vrouw van mijn leven wilt genieten. En dan kinderen en een hond erbij. Het liefs op Curacao.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor het gros van de mensen draait een relatie daarop uit.
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Jij lijkt me sowieso wel een levensgenieter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoef niet eens perse, maar vaak wanneer je ouder wordt, wil je dat wel hebben. Ik ben nu 22, maar ik zie nu al dat ik later gewoon een leuke huis wil waar ik later mijn de vrouw van mijn leven wilt genieten. En dan kinderen en een hond erbij. Het liefs op Curacao.
Maar als je geen kinderen wilt, kan je ook gewoon in een appartement wonen en regelmatig reizen. Lijkt me ook leuk.
Maar ik heb genoeg avonturen in mijn leven gehad, dus ik zie liever dat ik een rustige en stabiele toekomst heb. Ik kan snappen dat andere mensen met andere levenservaring iets anders zoeken.
Vertel eens, hoe zie je eruit en wat vind je lelijk dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waar staat PLORK voor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
Romantisch wegdromen en niets doen is tegenwoordig helemaal uit. Je moet aan jezelf gaan werken ander gebeurd er nooit meer wat. Zelf vind ik je onzekerheid en hopeloosheid wel heel menselijk. Hoe lelijk ben je dan?quote:Vanavond ook weer. Ik zit de hele avond jankerig op de bank. Ik kan er niet meer tegen. Zoen-/liefdes-/seksscènes op tv. Ik wil ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag. Maar er stapt niemand op mij af. Ik durf zelf niet op iemand af te stappen. Want ik ben te lelijk en dan word ik afgewezen. Zou er iemand op mij ingaan, o wonder, dan haakt ie toch wel af omdat hij inziet dat ik weinig te bieden heb.
Voor Huisje-boompje-beestje heb je alles in huis. Bieden je hobbies muziek en dans geen goede ingang tot mannen? Bedoel je met dansen Stijldansen?quote:nou ja... ik ben wel lief, ik weet veel, hou van muziek, van dansen, kan meepraten over allerhande dingen die in het nieuws geweest zijn. Dat is het dan wel. Blijkbaar is dat niet genoeg om een man aan me te binden. Ik word er krankjorum van. mmmm... misschien ben ik dat al wel....
Mogen mannen dat alsjeblieft zelf weten? Hoe kan jij nou voor anderen invullen wat zij van jou moeten vinden? Jij vindt dat alleen van jezelf. En dat is onzin omdat je nu eenmaal geen relatie met jezelf wilt maar met iemand anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
Want ik ben te lelijk en dan word ik afgewezen.
Waarom denk je dat? Omdat penisbaard lelijk is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk dat Minnemin=noordelicht=penisbaard.
Dat is een band.quote:
noordelicht zei telkens "ik ga in je kont plassen" of zoiets, en daar kwam penisbaard mee, geloof ik. En minnemin heeft weinig posts en zit ook overdreven te trollen met een verhaal die een beetje op die van Richard lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Omdat penisbaard lelijk is?
Prachtig lichaam, ongelooflijke rot kop.quote:
Plork / pork / varkentje / dikzakquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een band.
http://www.plorkendeaannemers.nl/?pagina=home
Maar in dit verband zou ik zeggen:
plork
Een persoon die de indruk geeft ver van de werkelijkheid te staan.
Ja. Mannen genoeg hier. Hoe oud ben je Minnemin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mylifeisgrey wil je wel redden.Of andere users in het topic.
Misschien kan je naar de meet komen als die doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Nou ken ik Richard niet, dus dat kan ik niet vergelijken. Ik ken dit topic pas sinds gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
noordelicht zei telkens "ik ga in je kont plassen" of zoiets, en daar kwam penisbaard mee, geloof ik. En minnemin heeft weinig posts en zit ook overdreven te trollen met een verhaal die een beetje op die van Richard lijkt.
Na de puberteit. Maar pubers die moeite hebben met versieren komen hier ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ken ik Richard niet, dus dat kan ik niet vergelijken. Ik ken dit topic pas sinds gisteren
Wat is "een latere leeftijd" trouwens?
Je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ken ik Richard niet, dus dat kan ik niet vergelijken. Ik ken dit topic pas sinds gisteren
Wat is "een latere leeftijd" trouwens?
Duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prachtig lichaam, ongelooflijke rot kop.
Vandaar dat het bij haar nu ORK is, omdat door het volvreten PL niet meer van toepassing is.
Ja. Je hebt gelijk. Maar ik trek het zo slecht. Zoals ik al zei. Ik ben in dagbehandeling.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
Wat ik het meest onaantrekkelijke van jou vind, puur gebaseerd op deze post, is je onzekerheid. Je bent lelijk en je hebt niets te bieden, zeg je. Als dat is hoe je jezelf neerzet IRL, kan ik me voorstellen dat mannen niet op je afstappen. Zou je niet eerst aan jezelf werken eer je aan een relatie wil beginnen?
Halflang pluizig bruin haar met slag, kleine ogen, bleek, pukkelig, een pens. Wat gelige tanden. Lach mijn tandvlees bloot. Spitse neus. Harde trekken in gezicht. Slanke taille, opzich wel een zandloperfiguur.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:14 schreef Crutch het volgende:
Vertel eens, hoe zie je eruit en wat vind je lelijk dan?
Prachtig Lijf Ontzettende Rotkopquote:
Jaaaa nou ja er zijn heus lelijker mensen maar ik leg het absoluut af tegen de meeste vrouwen als het gaat om de mannen die ik leuk/knap vind. Ik ga er nooit mee vandoor, en de ander wel. Ooooooo Calimero.quote:Romantisch wegdromen en niets doen is tegenwoordig helemaal uit. Je moet aan jezelf gaan werken ander gebeurd er nooit meer wat. Zelf vind ik je onzekerheid en hopeloosheid wel heel menselijk. Hoe lelijk ben je dan?
Bij concerten kom ik niet echt in contact met mannen. Als ik met iemand anders ga, praat je toch alleen met diegene, en dat is dan een vriend die ik al jaren ken. Ga ik in mijn eentje is dat toch ook wat... 'weird' en sta ik wanhopig oogcontact te maken in de trant van 'zie mij'. Werkt niet. Dansen is op allerlei vlakken. Heb lang aan stijldansen gedaan, maar ik ga heel graag uit in de stad. Mijn favoriete kroeg is helaas failliet (aargh leuk rock-/indie-danscafé). Maar dan ben ik zo druk met om me heen kijken en dwangmatig oogcontact maken dat ook niemand op me afstapt. Ik schrik ze juist af. Ik ben alleen maar bezig met hoe ik overkom.quote:Voor Huisje-boompje-beestje heb je alles in huis. Bieden je hobbies muziek en dans geen goede ingang tot mannen? Bedoel je met dansen Stijldansen?
Ik weet het ook niet! Ik kan er gewoon niet meer tegen dat niemand even tegen me zegt dat ik lief of mooi ben of dat ik er mag zijn. Ja, true, ik kan het moeiiljk tegen mezelf zeggen, maar dan kan iemand anders die moeite toch wel op zich nemen? Dat deed ik ook vaak bij mijn tevens onzekere ex-vriendje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mogen mannen dat alsjeblieft zelf weten? Hoe kan jij nou voor anderen invullen wat zij van jou moeten vinden? Jij vindt dat alleen van jezelf. En dat is onzin omdat je nu eenmaal geen relatie met jezelf wilt maar met iemand anders.
Ook als het uit infotainment of reallifesoaps komt?quote:O en wat je op TV ziet is fake en gespeeld. Dat moet je nooit als maatstaf nemen.
De bekende vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zo makkelijk is dat niet als je je kut voelt.
Als je een prachtig lichaam hebt, kan seks niet onmogelijk zijn. Accentueer je je goede eigenschappen met kleding of verberg je het zodat ze eigenlijk enkel op je gezicht af moeten gaan?quote:
Dan krijg je natte vingers lol XDquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zo makkelijk is dat niet als je je kut voelt.
Om te beginnen kan je je tanden laten bleken om ze witter te laten worden. Kan je tandarts voor je regelen. Daarnaast kan je overgewicht tegengaan door gezond te eten en te bewegen. En vooral door geen emotionele vreter te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan krijg je natte vingers lol XD
OT: Er zijn altijd mensen die je kunnen helpen met het veranderen van je uiterlijk als je denkt dat het écht nodig is.
Nou ja het punt is, met een flinke portie geluk kan ik misschien wel seks krijgen. Ik ben alleen heel makkelijk, want een keertje seks is natuurlijk de kans van mijn leven, want verder gebeurt het natuurlijk nooit of te nimmer meer. Dat weet een aantal mannen waardoor ze mij geen blik meer waardig keuren. Ik ben zo dankbaar als iemand seks met mij wil (ik heb ook een heul foute man om wie ik heen hang, die zelf ook makkelijk is, hij heeft me klote behandeld maar als hij morgen zegt dat hij met me me naar bed wil zal het me de grootste moeite kosten om nee te zeggen). Dat is geen versieren, ik wil dat ene lieve leuke vriendje, en het komt nooit voorbij seks, áls het al eens zo ver komt! Ik kan in ieder geval nooit zelf versieren. Die sporadische acties zijn echt zeer zeer jammerlijk gefaald.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je een prachtig lichaam hebt, kan seks niet onmogelijk zijn. Accentueer je je goede eigenschappen met kleding of verberg je het zodat ze eigenlijk enkel op je gezicht af moeten gaan?
Tanden bleken is fokking duur en daar heb ik het geld niet voor over. Overgewicht heb ik niet, wel ontsiert die pens nogal en de rest van mijn vetlaag. Ik heb zowaar vandaag gesport! En donderdag, en woensdag, en ik heb al een sportplan opgesteld voor de komende drie maanden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je je tanden laten bleken om ze witter te laten worden. Kan je tandarts voor je regelen. Daarnaast kan je overgewicht tegengaan door gezond te eten en te bewegen. En vooral door geen emotionele vreter te zijn.
Waarvoor ben je in dagbehandeling?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:39 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk. Maar ik trek het zo slecht. Zoals ik al zei. Ik ben in dagbehandeling.
Oh, je bent een actieve zoeker en je flirt overal naar mannen. Dan doe je al aardig je best. Je komt trouwens heel gezellig over.quote:Bij concerten kom ik niet echt in contact met mannen. Als ik met iemand anders ga, praat je toch alleen met diegene, en dat is dan een vriend die ik al jaren ken. Ga ik in mijn eentje is dat toch ook wat... 'weird' en sta ik wanhopig oogcontact te maken in de trant van 'zie mij'. Werkt niet. Dansen is op allerlei vlakken. Heb lang aan stijldansen gedaan, maar ik ga heel graag uit in de stad. Mijn favoriete kroeg is helaas failliet (aargh leuk rock-/indie-danscafé). Maar dan ben ik zo druk met om me heen kijken en dwangmatig oogcontact maken dat ook niemand op me afstapt. Ik schrik ze juist af. Ik ben alleen maar bezig met hoe ik overkom.
Je mag er zijn hoor.quote:Ik weet het ook niet! Ik kan er gewoon niet meer tegen dat niemand even tegen me zegt dat ik lief of mooi ben of dat ik er mag zijn. Ja, true, ik kan het moeiiljk tegen mezelf zeggen, maar dan kan iemand anders die moeite toch wel op zich nemen? Dat deed ik ook vaak bij mijn tevens onzekere ex-vriendje!
Voor mij te jong.quote:O ja, ik ben 28.
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, chronisch laag zelfbeeld/minderwaardigheidscomplex. Moeite met eenzaamheid/sociale contacten. O ja en dysthymie.quote:
De paar keer dat ik het probeer krijg ik nul op het rekest. Ik weet niet of ik gezellig ben. Ik doe vaak wel gezellig maar dat voelt vaak nep want diep van binnen voel ik me vaak zwaar kut.quote:Oh, je bent een actieve zoeker en je flirt overal naar mannen. Dan doe je al aardig je best. Je komt trouwens heel gezellig over.
Dankjewel. Maar je kent me niet echt natuurlijk. Toch bedankt. Ik heb nu moeite met het laten binnenkomen van dit complimentje.quote:Je mag er zijn hoor.
Mag ik een foto zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, chronisch laag zelfbeeld/minderwaardigheidscomplex. Moeite met eenzaamheid/sociale contacten.
[..]
De paar keer dat ik het probeer krijg ik nul op het rekest. Ik weet niet of ik gezellig ben. Ik doe vaak wel gezellig maar dat voelt vaak nep want diep van binnen voel ik me vaak zwaar kut.
[..]
Dankjewel. Maar je kent me niet echt natuurlijk. Toch bedankt. Ik heb nu moeite met het laten binnenkomen van dit complimentje.
Tjonge jonge ook weer een op uiterlijk gefixeerd iemand.quote:
Dat klinkt allemaal als hetzelfde. Je gelooft niet in jezelf en je mogelijkheden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, chronisch laag zelfbeeld/minderwaardigheidscomplex. Moeite met eenzaamheid/sociale contacten. O ja en dysthymie.
De paar keer dat ik het probeer krijg ik nul op het rekest. Ik weet niet of ik gezellig ben. Ik doe vaak wel gezellig maar dat voelt vaak nep want diep van binnen voel ik me vaak zwaar kut.
En eerlijkquote:Dankjewel. Maar je kent me niet echt natuurlijk. Toch bedankt. Ik heb nu moeite met het laten binnenkomen van dit complimentje.
Even een paar dingen rechtzetten, dus luister goed. En knoop dit in je oren:quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:39 schreef minnemin het volgende:
Ik weet het ook niet! Ik kan er gewoon niet meer tegen dat niemand even tegen me zegt dat ik lief of mooi ben of dat ik er mag zijn. Ja, true, ik kan het moeiiljk tegen mezelf zeggen, maar dan kan iemand anders die moeite toch wel op zich nemen? Dat deed ik ook vaak bij mijn tevens onzekere ex-vriendje!
Ja, want het draait altijd om kijkcijfers. Sensatie danwel huil-tv.quote:Ook als het uit infotainment of reallifesoaps komt?
Leuke leeftijdquote:O ja, ik ben 28.
Again, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je je tanden laten bleken om ze witter te laten worden. Kan je tandarts voor je regelen. Daarnaast kan je overgewicht tegengaan door gezond te eten en te bewegen. En vooral door geen emotionele vreter te zijn.
Weet je wel hoezeer de combo rokje, electronica en voetbal gewild is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
Ja, innerlijk, wat is dat? Mijn zusje zegt dat ik een hart van goud heb, gul ben. Volgens mijn moeder heb ik humor. Volgens vrienden ben ik impulsief. Volgens mijn vader ben ik geen meisjemeisje. Ik draag wel graag rokjes hoor maar ik sleutel ook gerust met elektronica en ik kijk voetbal.
Dat heb ik ook niet gezegd. Wel heb ik ervaren dat het een hand in hand gaat met het ander. Toen ik ging sporten wilde ik mijn pas verworden breedheid borgen door gezond te eten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Again, makkelijker gezegd dan gedaan.
WAAR IS DIE MAN DAN? O nee. Mocht niet meer. Hihi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wel hoezeer de combo rokje, electronica en voetbal gewild is?
Heb je die lijst nou nog niet gemaakt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef minnemin het volgende:
[..]
WAAR IS DIE MAN DAN? O nee. Mocht niet meer. Hihi.
Heb je een technische opleiding? (HBO electronica?).quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef minnemin het volgende:
Ok. Ok. Ik heb wel een portie lef. Ik ben slim. Ik ben lichtelijk creatief. Maar ik geloof niet dat dat leuk genoeg is.
Je hebt gelijk. Je gelooft het niet. Dat zegt niets over je kwaliteiten, maar alleen iets over hoe jij daarover denkt. Het zegt ook niets over hoe anderen over die kwaliteiten denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef minnemin het volgende:
Ok. Ok. Ik heb wel een portie lef. Ik ben slim. Ik ben lichtelijk creatief. Maar ik geloof niet dat dat leuk genoeg is.
's nachts mag je dromen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:22 schreef minnemin het volgende:
En nu ga ik slapen en er daar eens over nadenken.
Ik heb alle delen op mijn mediaspeler en kijk bijna elke avond voor ik ga slapen naar TNGquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:22 schreef minnemin het volgende:
Ik doe een alfaopleiding. En ik houd inderdaad van Star Trek. De liefde begon bij Star Trek Next Generation, dat was altijd net na het zondagse badritueel op tv net voor Studio Sport.Niet dat ik elke aflevering helemaal ken hoor.
En nu ga ik slapen en er daar eens over nadenken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:24 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik ken nog wel iemand voor je genaamd richard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |