En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja, ik ben tijdens m'n basisschoolperiode geconditioneerd om mezelf dik (en andersoortig lelijk) te vinden. Bij het wegvallen van m'n pesters ben ik dat zelf gaan doorzetten, ookal ben ik sindsdien nogal afgevallen. Slechts kort geleden ben ik door gaan krijgen dat er soms met me geflirt wordt, dus ik begin langzamerhand m'n achterstand in te halen. Echter, mijn zelfbeeld is (vooral qua fysieke zaken) te laag om me voor te kunnen stellen dat ik nog wat... 'actie' ga krijgen.
Yup. Voor sommigen is het alleen de vraag hóe ze dat moeten doen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.quote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanIk heb eergisteren m'n derde blauwtje ooit opgelopen, en deze stelde wél wat voor.
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het wordenquote:Op zondag 10 april 2011 16:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.
Òke. Ik denk dat het bij iedereen ooit wel zo is geweest, maar je komt vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt en waarbij je je helemaal niet zenuwachtig voelt enzovoort.quote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het worden
Het blauwtje zelf is een lang verhaal. M'n punt is alleen dat het allemaal nog abracadabra voor me is; flirten, scharrelen, relaties, seks... Tot voor kort waren zelfs vriendschappelijke knuffels not-done voor mij.
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Bekruipt jullie ook niet af en toe het gevoel dat je op de verkeerde weg zit. Lijsjes met gewenste eigenschappen maken, zoals mooi, intelligent, sociaaal vaardig etc. En dan bang worden dat je niet voldoet, Dus aan jezelf gaan werken. Daar wordt je knap onzeker van. Dus moet je vervolgens weer aan je onzekerheid gaan werken enz enz.
Het lijkt op Michiael Jackson en plastische chirurgie. Door jezelf te blijven verbeteren, verander je jezelf in een gedrocht. Als je BDD wat ruimer definieert, is het net alsof iedereen tegenwoordig BDD heeft.
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.
FTFY. En inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe richard_prf met bdd om moet gaan ??
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
FTFY. En inderdaad.
Waar ligt overigens de grens voor 'latere leeftijd'?
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe iemand met bdd om moet gaan ??
Dat vind ik echt niet. Sorry haha, kan ook wel voor jonger.quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.
Zal wel. Kan je even antwoordne trouwens..quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.
[..]
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.
Wie is Klinkerbotsing?quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik ooit ga meeten met iemand, ga ik dat sowieso doen met Klinkerbotsing
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef Crutch het volgende:
Nee, 21. Daaronder ben je gewoon nog een broekie.
Kansloze strategie.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik meld me hier ook maar![]()
29 jaar en nooit actief versierster geweest. Dus daar moet ik wat aan veranderen, maar hoe? Ik ben zeker niet iemand van het uitgaan dus dan moet het bij de supermarkt en van die plaatsen gebeuren
Die begint dan pas, hoor. En pas tegen je dertigste wordt het duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.
Probeer PUA.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Nou, ik ben wel uitgegaan en ik snap er nog steeds niets van. Ik was wel bij een Fatsoenlijk/ Hip/ Lichtelijk Alternatief ( jezus hoe heet zoiets) Iets uitgegaan en daar lopen ook vooral best Fatsoenlijke mensen rond, maar dan zijn ze eigenlijk niet zo. Ofzo. Volgens mij is dat dus ook niet bedoeld voor echt een Relatie, maar meer voor andere Zaken en Handelingen. Versieren hoef je niet te doen hoor. Als je daar een beetje staat met een Dansmaatje, komt een Man je naam vragen en dan neemt Hij je mee naar een andere ruimte. Ook als je een seconde alleen staat, komen ze vragen of Alles Goed gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik meld me hier ook maar![]()
29 jaar en nooit actief versierster geweest. Dus daar moet ik wat aan veranderen, maar hoe? Ik ben zeker niet iemand van het uitgaan dus dan moet het bij de supermarkt en van die plaatsen gebeuren
Je wilt in een situatie belanden waar er mensen zijn die bereid zijn versierd te worden (of je te versieren). Ik kan me goed voorstellen dat (vooral mannen) in een supermarkt juist meer doelgericht te werk gaan en pas bij de kassa uit verveling misschien open staan voor flirten.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
1. De beste manier is mensen ontmoeten binnen en sociale context (dus actief zijn met interessen en hobby's waar je ook vaak mensen ontmoet) en er open voor staan.quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Ik wil wel met je afspreken?quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Kansloze reactie.
Vertel dan hoe het moet.
Ik vind het een buitengewoon slecht idee.quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef lipper het volgende:
Waarom doe Richard niet mee met take me out
Knappen we hem eerst op met wat kleding, praat strawberry hem nog wat moet in hem gooien we hem op dat podium.
Ik vind het een buitengewoon goed idee
Je gaat jezelf toch niet laten keuren als je daar al problemen mee hebt en je jezelf daar slecht bij voelt.quote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef lipper het volgende:
Ja en soms ook niet net als in de echte wereld. En hij word eerst op zijn uiterlijk beoordeeld.
De wereld draait door. Ik zat in het publiek met mijn klas. Ik zat achter Matthijs (daar werd ik neergeplaatst helaas) dus ik zat pal in beeld (vooral in het begin). Ik vond het verschrikkelijk, gelukkig was het niet echt aan me te zienquote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar? Ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Erg leuk ja, iemand die zwaar depressief en suicidaal is op zo'n manier nog verder de grond in te trappen, hilarisch.quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, als ik het me voorstel moet ik lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even zoeken.
Ah fuck dat vind ik dus nooit.
Ricard zit er echt mee in zijn maag. Al kan hij vaak goed tegen kritiek lijkt het (en die krijgt hij ook veel).quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, als ik het me voorstel moet ik lachen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg leuk ja, iemand die zwaar depressief en suicidaal is op zo'n manier nog verder de grond in te trappen, hilarisch.Jij weet de datum toch niet mevrouwtje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 18:19 schreef lipper het volgende:
Het is toch niet de grond in trappen.
Het is gewoon een grappig voorbeeld wat ie kan doen.
En die gedachte is leuk
Zo vreemd vind ik dat niet, je weet dat alles wat je doet wordt vastgelegd...quote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik zo terugkijk, is mijn houding opzich wel ''onzeker''. En ik praat ook vaak tegen het meisje naast me (uit m'n klas) als de camera op me/ons wordt gericht. Van die kut camera's werd ik gewoon zenuwachtig haha.
Idd. Maar weetje wat het daar is, je hebt daar tegenover waar ik zat een soort van balkon, daar wordt niet gefilmd. Ik wou dat ik daar kon zitten (veel van mijn klas zaten daar wel), maar nee.. ik heb altijd ongelukquote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet, je weet dat alles wat je doet wordt vastgelegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |