En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja, ik ben tijdens m'n basisschoolperiode geconditioneerd om mezelf dik (en andersoortig lelijk) te vinden. Bij het wegvallen van m'n pesters ben ik dat zelf gaan doorzetten, ookal ben ik sindsdien nogal afgevallen. Slechts kort geleden ben ik door gaan krijgen dat er soms met me geflirt wordt, dus ik begin langzamerhand m'n achterstand in te halen. Echter, mijn zelfbeeld is (vooral qua fysieke zaken) te laag om me voor te kunnen stellen dat ik nog wat... 'actie' ga krijgen.
Yup. Voor sommigen is het alleen de vraag hóe ze dat moeten doen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kan sowieso wel ''actie'' krijgen, dat kan iedereen, aangezien het uiteindelijk meer om het innerlijk gaat dan om het uiterlijk.
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.quote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
23. Ik weet het, is best jong, maar het lijkt ook allemaal zo stroef te gaanIk heb eergisteren m'n derde blauwtje ooit opgelopen, en deze stelde wél wat voor.
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het wordenquote:Op zondag 10 april 2011 16:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja het is inderdaad wel jong. Hoezo blauwtje dan? En vind je dat je er zelf normaal uitziet (op dit moment)? Aangezien je jezelf vroeger wel leijk vond.
Òke. Ik denk dat het bij iedereen ooit wel zo is geweest, maar je komt vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt en waarbij je je helemaal niet zenuwachtig voelt enzovoort.quote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet tevreden over m'n uiterlijk, maar 'lelijk' is een groot woord aan het worden
Het blauwtje zelf is een lang verhaal. M'n punt is alleen dat het allemaal nog abracadabra voor me is; flirten, scharrelen, relaties, seks... Tot voor kort waren zelfs vriendschappelijke knuffels not-done voor mij.
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Bekruipt jullie ook niet af en toe het gevoel dat je op de verkeerde weg zit. Lijsjes met gewenste eigenschappen maken, zoals mooi, intelligent, sociaaal vaardig etc. En dan bang worden dat je niet voldoet, Dus aan jezelf gaan werken. Daar wordt je knap onzeker van. Dus moet je vervolgens weer aan je onzekerheid gaan werken enz enz.
Het lijkt op Michiael Jackson en plastische chirurgie. Door jezelf te blijven verbeteren, verander je jezelf in een gedrocht. Als je BDD wat ruimer definieert, is het net alsof iedereen tegenwoordig BDD heeft.
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij zijn heel veel mensen niet tevreden met hun uiterlijk. Dat zie je wel aan het aantal mensen dat aan plastische chirurgie doet.
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BDD is wel wat anders dan niet tevreden zijn met je uiterlijk, maar in die ruimere definitie....ja, misschien wel. Maar dat is als zeggen dat de meeste mensen wel onzekerheid kennen. Een open deur.
FTFY. En inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe richard_prf met bdd om moet gaan ??
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
FTFY. En inderdaad.
Waar ligt overigens de grens voor 'latere leeftijd'?
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. BDD is gewoon een aandachts-zoek ziekte. Altijd maar om bevestiging vragen en dan telkens weer zeggen dat het niet zo is. Je bent lelijk dus leer er maar mee leven. Dat is een feit, verder is er niet veel aan te doen namelijk.
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
het ging toch om versieren op latere leeftijd, niet over hoe iemand met bdd om moet gaan ??
Dat vind ik echt niet. Sorry haha, kan ook wel voor jonger.quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar lijkt me wel passend voor dit topic.
Zal wel. Kan je even antwoordne trouwens..quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. BDD is een ziekte van dwanggedachten en handelingen. En de meeste mensen met BDD hebben een normaal tot mooi uiterlijk ook nog eens. Maar users hebben gelijk dat dit topic in de eerste plaats niet om BDD gaat. Daar ís zelfs al een topic voor, geloof ik.
[..]
/eenzaamheid. Maar klopt. Daar moet de desbetreffende persoon gewoon hulp voor zoeken en niet op een forum.
Wie is Klinkerbotsing?quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik ooit ga meeten met iemand, ga ik dat sowieso doen met Klinkerbotsing
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef Crutch het volgende:
Nee, 21. Daaronder ben je gewoon nog een broekie.
Kansloze strategie.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Kattenkop het volgende:
Ik meld me hier ook maar![]()
29 jaar en nooit actief versierster geweest. Dus daar moet ik wat aan veranderen, maar hoe? Ik ben zeker niet iemand van het uitgaan dus dan moet het bij de supermarkt en van die plaatsen gebeuren
Die begint dan pas, hoor. En pas tegen je dertigste wordt het duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet. Hoe jonger, hoe beter. Vroeg ingrijpen is noodzakelijk, de Aftakeling ligt altijd op de loer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |