Jep, nym - fo - ma` nie [nim-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) ziekelijk verhoogde geslachtsdrift bij vrouwenquote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Crutch het volgende:
Zijn nymfomanen niet per definitie vrouwelijk?
Mannen zijn dat van nature al.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jep, nym - fo - ma` nie [nim-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) ziekelijk verhoogde geslachtsdrift bij vrouwen
quote:
Dat je er zelf last van hebt denk ik anders was het überhaupt geen probleem geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is ziekelijk... ik bedoel.. als je vaak zin hebt, wat is daar mis mee (als vrouw zijnde).
vaak zin hebben is ook niks mis meequote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is ziekelijk... ik bedoel.. als je vaak zin hebt, wat is daar mis mee (als vrouw zijnde).
*proestquote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vaak zin hebben is ook niks mis mee
pas als het ziekelijk is
wel op blijven letten he
vertelquote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Jappiie het volgende:
Bestaan absoluutAlsof ze op zaad leven, geweldig!
Met die attitude is het niks vreemd dat jij de nymfomanes, als ze al bestaan, in elk geval niet weet te boeien/ aan te trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef BradSpit het volgende:
wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt e
Gevaarlijk in de zin van SOA's of ander gevaarquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef snakelady het volgende:
Een Nymfomane zijn is helemaal niet leuk, ik ken iemand die Nymfomane is en die heeft daar heel veel last van, die denkt echt 24/7 aan seks, kan geen relatie hebben omdat ze om de haverklap vreemd gaat, bevind zich regelmatig in gevaarlijke situaties en een baan houden is voor haar ook erg lastig.
Nee, klinkt leuk een nymfomane maar dat is het niet, een vrouw met een gezonde sexdrive daarintegen is wel weer leuk.
Lijkt me idd lastig.quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef TripleS het volgende:
Ik heb zelf ook een té gezond libido en dat kan best vervelend zijn.
Ik denk teveel aan sex
Wil steeds meer en extremer
Heb moeite met monogamie
Ook ja, omdat als ze geen condooms voorhanden heeft en ze toch zin heeft dan doet ze het gewoon zonder.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Gevaarlijk in de zin van SOA's of ander gevaar
Mannen willen niet (allemaal) 24/7 neuken. Maar ook als je 2x per dag elke dag wil neuken, is dat geen nymfomanie (mannen of vrouwen).quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Crutch het volgende:
Zijn nymfomanen niet per definitie vrouwelijk?
Mannen zijn dat van nature al.
Kan prima werken, mits geen van beide jaloers zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes
Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
Dus het werkt alleen als beide partijen wel jaloers zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan prima werken, mits geen van beide niet jaloers zijn.
niks mis met 3x per dag, mits genoeg afwisselingquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb zonder gekheid jarenlang een vriendin gehad die nymfomanisch was.
3 keer per dag als het aan haar lag, en ik werd iedere avond voor het slapen gepijpt.
Klinkt misschien raar, maar op een gegeven moment kwam het me strot uit.
Ben blij dat ik nu een vriendin heb met een normale sexdrive.
Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef BradSpit het volgende:
Wie heeft weleens een vriendin gehad of heeft er een die nymfomaniac is? Bestaan er vrouwen, die elke dag wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt en je zaad zonder te spillen doorslikt, en dit gewoon elke dag en daarna vraagt of je haar keihard anaal wil nemen en je uren sex met haar hebt, gewoon elke dag he.
niks bijzonders..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..
Jongetjes lullen vaak heel stoer dat ze altijd zin hebben, maar ik ben al snel uitgekeken als ik het 3x per dag met dezelfde moet doen.quote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef Grunge. het volgende:
Ja.
Volgens mij líjkt het mannen vaak leuk en vinden ze dat in het begin ook wel, maar later... Plus een soort bijkomende 'gekte'. Een sterk pluspunt gaat dan gepaard () met een sterk minpunt. Althans, dat is mijn ervaring. Heel erg aankomen omdat je een tijdje geen seks hebt en dan dus dik worden, bijvoorbeeld.
Hier roepen dat monogamie voor mietjes is en zeggen dat je er geen moeite mee zou hebben... Makkelijk praten als je het nog nooit hebt meegemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes
Wait, that doesn't make sense
Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
een echte nympho zou hier geen genoegen mee nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Robby83 het volgende:
Ook ooit een relatie gehad met een vrouw die 3x per dag wou.....(en dan bedoel ik ook echt 3x per dag en dus niet als je dr alleen in het weekend ziet de zaterdag en zondag). Maar geloof me in het begin is het super en kan je geluk niet op maar na een half jaar ben je dat echt stront zat!!
Wat wel grappig is dat ik dr gewoon kon wijs kon maken dat mn zaad op was en dat mn ballen een paar dagen nodig had om alles bij te maken.Maar nee op een gegeven moment is dat toch echt niet wat je zoekt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |