Mannen willen niet (allemaal) 24/7 neuken. Maar ook als je 2x per dag elke dag wil neuken, is dat geen nymfomanie (mannen of vrouwen).quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Crutch het volgende:
Zijn nymfomanen niet per definitie vrouwelijk?
Mannen zijn dat van nature al.
Kan prima werken, mits geen van beide jaloers zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes
Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
Dus het werkt alleen als beide partijen wel jaloers zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan prima werken, mits geen van beide niet jaloers zijn.
niks mis met 3x per dag, mits genoeg afwisselingquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb zonder gekheid jarenlang een vriendin gehad die nymfomanisch was.
3 keer per dag als het aan haar lag, en ik werd iedere avond voor het slapen gepijpt.
Klinkt misschien raar, maar op een gegeven moment kwam het me strot uit.
Ben blij dat ik nu een vriendin heb met een normale sexdrive.
Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef BradSpit het volgende:
Wie heeft weleens een vriendin gehad of heeft er een die nymfomaniac is? Bestaan er vrouwen, die elke dag wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt en je zaad zonder te spillen doorslikt, en dit gewoon elke dag en daarna vraagt of je haar keihard anaal wil nemen en je uren sex met haar hebt, gewoon elke dag he.
niks bijzonders..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |