abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95341099
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Crutch het volgende:
Zijn nymfomanen niet per definitie vrouwelijk?

Mannen zijn dat van nature al.
Mannen willen niet (allemaal) 24/7 neuken. Maar ook als je 2x per dag elke dag wil neuken, is dat geen nymfomanie (mannen of vrouwen).

Overigens zijn er voldoende mannen die niet elke dag hoeven.
pi_95341124
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes :P

Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
Kan prima werken, mits geen van beide jaloers zijn.

edit: dubbele negatief

[ Bericht 3% gewijzigd door stbabylon op 12-04-2011 06:10:29 ]
  maandag 11 april 2011 @ 14:25:27 #28
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_95342112
ik heb er ervaring mee..mijn ex was het namelijk.

In het begin was het prachtig en dat ik de vrouw van me leven te hebben gevonden :')
  maandag 11 april 2011 @ 16:29:43 #29
319877 BzP
Devildriver_
pi_95346752
leuk voor ffies
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_95347999
>Wie heeft weleens een vriendin gehad of heeft er een die nymfomaniac is?
Ik zit hier wat inte tikken, dus helaas

>Bestaan er vrouwen, die elke dag wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes >uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt >en je zaad zonder te spillen doorslikt
Ik hoop het echt lol
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:10:33 #31
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95348562
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kan prima werken, mits geen van beide niet jaloers zijn.
Dus het werkt alleen als beide partijen wel jaloers zijn? :P.

Maar monogamie is verzonnen en maatschappelijk opgelegd. Mensen denken 'dat het zo hoort', maar het is helemaal geen natuurlijk gedrag voor de mens...
Iedereen kijkt in een relatie nog steeds naar anderen en fantaseert echt wel over seks met iemand anders dan de partner. Mensen zien nu dat iemand anders neuken betekent dat ze vervangen worden, maar zo zie je een maatje die chillt met andere gozers toch ook niet? Relaties zijn relaties, waarom zou een seksuele of liefdesrelatie anders zijn?
  maandag 11 april 2011 @ 17:47:46 #32
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_95349979
Mijn vriendin heeft als het zomer is wel een sterk verhoogde sexdrive maar niet zo erg dat ze dan een nymfomane wordt. We hebben dan regelmatig 2 of 3 keer seks op een dag. Als ze het hele jaar door zo zou zijn dan zou het wel erg uitputtend worden :P
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_95350419
ja dat heb ik gehad. Ik was er snel klaar mee. helemaal niks
pi_95375996
De mannelijke tegenhanger van nymfomanie heet satyriasis. Dat woord wordt echter bijna nooit gebruikt, want voor een man wordt hyperseksualiteit meestal als "normaal" beschouwd. Een vrouw die verlaafd is aan seks, wordt daarentegen algauw raar bekeken.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
pi_95378701
Een vriend van mij heeft heel kort een nymfo als vriendin gehad. Werkte niet echt, zoals snakelady al uitlegt is er een verschil tussen een gezonde seksdrive en een ziekelijke. Dat laatste is een probleem als je als man grenzen wilt stellen of er gewoon geen tijd/zin in hebt. Zo'n vrouw klinkt ideaal maar als je ook nog werk etc hebt is het echt niet zo leuk meer.
pi_95378807
Ja die bestaan.

Een vriend van me had er eens zo een. Kwam ze tijdens zijn pauze naar z'n werk om hem op te halen met de auto. Dan moest hij sex met haar hebben op een of ander parkeerplaatsje. Arme jongen, hij had niet eens tijd om uit te rusten of zijn boterhammetjes op te eten :') .

En als hij dan vrij was en thuis kwam, moest hij weer.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:03:31 #37
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95378811
Geen ervaring mee, wel iets gehad met iemand die het gewoonweg (veel!) vaker wilde doen dan ik en dat is ook apart aangezien ik er niet vies van ben. :+
Dan praat je ook gewoon over een keer of 5 op een dag en dan niet op je vrije dag.
pi_95428655
Een vriend van me vertelde dat, als hij een meisje was geweest, dat hij dan waarschijnlijk een nyfomaan was geweest ofzo :') . Maar verder heb ik dr geen ervaring mee :')
Somewhere between a mistress and commitment...
  woensdag 13 april 2011 @ 09:25:57 #39
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95431913
Wel ervaring mee gehad, niets was te gek, te vaak bestond niet, etc.... maar moet je wel vertellen dat het na een aantal maandjes gaat vervelen. De fantasie ziet er mooier uit dan dat 't is ;)
pi_95435152
Zo zo, er bestaan een hoop nympho's ineens ;)

Dat is een redelijk zeldzame aandoening en gaat veel verder dan gewoon een meer dan gezond libido hebben.
Er is dol zijn op seks en wel meerdere keren per dag willen(zeker in het eerste jaar van een relatie) en er is nympho zijn, wat niet meer leuk is, geen bevrediging oplevert.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95439357
Je bent pas nympho als je eelt op je klit hebt...
pi_95444532
volgensmij is jou uitleg nogal beperkt.

zoals al eerder werd gezegd, er is een verschil tussen een gezonde sexdrive en nymfomanen.
ik zou mezelf eerder bij dat eerste rekenen
pi_95444918
Ik heb zonder gekheid jarenlang een vriendin gehad die nymfomanisch was.
3 keer per dag als het aan haar lag, en ik werd iedere avond voor het slapen gepijpt.
Klinkt misschien raar, maar op een gegeven moment kwam het me strot uit.
Ben blij dat ik nu een vriendin heb met een normale sexdrive.
pi_95446191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb zonder gekheid jarenlang een vriendin gehad die nymfomanisch was.
3 keer per dag als het aan haar lag, en ik werd iedere avond voor het slapen gepijpt.
Klinkt misschien raar, maar op een gegeven moment kwam het me strot uit.
Ben blij dat ik nu een vriendin heb met een normale sexdrive.
niks mis met 3x per dag, mits genoeg afwisseling
pi_95446883
Na een jaar of 5 piep je wel anders....
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:57:25 #46
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_95565446
Mijn vriendin lust er wel pap van.
Ik moet zeggen dat ik eerder af haak dan zij :') ;( O-)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_95566276
Geloof allemaal niets van deze verhalen.
pi_95569156
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef BradSpit het volgende:
Wie heeft weleens een vriendin gehad of heeft er een die nymfomaniac is? Bestaan er vrouwen, die elke dag wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt en je zaad zonder te spillen doorslikt, en dit gewoon elke dag en daarna vraagt of je haar keihard anaal wil nemen en je uren sex met haar hebt, gewoon elke dag he. :9
Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..

[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 16-04-2011 00:26:11 ]
pi_95570139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Niet om iedereen hier geil te maken..maar ik heb wel eens gedacht of ik seksverslaafd of nymfomane ben...ik vinger me elke dag en soms wel meerdere keren...ik heb het ook continu over seks..en met mijn ex deed ikhet ook wel 6 x per nacht ..
niks bijzonders..

het wordt erger als je ieder kwartier moet vingeren en je elke keer na het klaarkomen nog niet bevredigd voelt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95653237
Mijn vriendin valt wel onder de beschrijving van Nymfo denk ik. Ze wil altijd wel seks, zit altijd tegen me op te rijden als niemand kijkt, grijpt vaak naar mijn broek, lebbert mijn oor af als ze kans krijgt en in bed is ze een beest.

Het is best uitputtend soms, menig man zal weten dat je na de seks gewoon een uur of 2 uitgeteld bent. Je krijgt hem misschien wel omhoog maar moe ben je toch. Als ze dan na 10 minuten al weer op me zit te rijden dan weet ik ook af en toe niet wat ik er mee aan moet :')

Maar ik zou het niet willen missen. O+
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')