Jep, nym - fo - ma` nie [nim-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) ziekelijk verhoogde geslachtsdrift bij vrouwenquote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Crutch het volgende:
Zijn nymfomanen niet per definitie vrouwelijk?
Mannen zijn dat van nature al.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jep, nym - fo - ma` nie [nim-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) ziekelijk verhoogde geslachtsdrift bij vrouwen
quote:
Dat je er zelf last van hebt denk ik anders was het überhaupt geen probleem geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is ziekelijk... ik bedoel.. als je vaak zin hebt, wat is daar mis mee (als vrouw zijnde).
vaak zin hebben is ook niks mis meequote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is ziekelijk... ik bedoel.. als je vaak zin hebt, wat is daar mis mee (als vrouw zijnde).
*proestquote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vaak zin hebben is ook niks mis mee
pas als het ziekelijk is
wel op blijven letten he
vertelquote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Jappiie het volgende:
Bestaan absoluutAlsof ze op zaad leven, geweldig!
Met die attitude is het niks vreemd dat jij de nymfomanes, als ze al bestaan, in elk geval niet weet te boeien/ aan te trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef BradSpit het volgende:
wanneer je thuiskomt van werk en op de bank naar het zes uur journaal zit te kijken, zij het initiatief neemt, jouw broek uittrekt tot je enkels en je klaarpijpt e
Gevaarlijk in de zin van SOA's of ander gevaarquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef snakelady het volgende:
Een Nymfomane zijn is helemaal niet leuk, ik ken iemand die Nymfomane is en die heeft daar heel veel last van, die denkt echt 24/7 aan seks, kan geen relatie hebben omdat ze om de haverklap vreemd gaat, bevind zich regelmatig in gevaarlijke situaties en een baan houden is voor haar ook erg lastig.
Nee, klinkt leuk een nymfomane maar dat is het niet, een vrouw met een gezonde sexdrive daarintegen is wel weer leuk.
Lijkt me idd lastig.quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef TripleS het volgende:
Ik heb zelf ook een té gezond libido en dat kan best vervelend zijn.
Ik denk teveel aan sex
Wil steeds meer en extremer
Heb moeite met monogamie
Ook ja, omdat als ze geen condooms voorhanden heeft en ze toch zin heeft dan doet ze het gewoon zonder.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Gevaarlijk in de zin van SOA's of ander gevaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |