abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 04:00:03 #51
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95653551
Nymfomanie is een obsessieve-compulsieve stoornis, dit betekend dat je labiele trekjes gaat vertonen zodra je niet krijgt wat je nodig acht te hebben. Vraag me sterk af hoe veel van deze verhalen klopt :').
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 18 april 2011 @ 04:12:53 #52
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95653601
Ja.

Volgens mij líjkt het mannen vaak leuk en vinden ze dat in het begin ook wel, maar later... Plus een soort bijkomende 'gekte'. Een sterk pluspunt gaat dan gepaard ( :') ) met een sterk minpunt. Althans, dat is mijn ervaring. Heel erg aankomen omdat je een tijdje geen seks hebt en dan dus dik worden, bijvoorbeeld.
pi_95653622
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef Grunge. het volgende:
Ja.

Volgens mij líjkt het mannen vaak leuk en vinden ze dat in het begin ook wel, maar later... Plus een soort bijkomende 'gekte'. Een sterk pluspunt gaat dan gepaard ( :') ) met een sterk minpunt. Althans, dat is mijn ervaring. Heel erg aankomen omdat je een tijdje geen seks hebt en dan dus dik worden, bijvoorbeeld.
Jongetjes lullen vaak heel stoer dat ze altijd zin hebben, maar ik ben al snel uitgekeken als ik het 3x per dag met dezelfde moet doen.

Er is niks leuks aan (voor mij). Ik hou ervan om het initiatief te nemen. Bovendien krijg je bij een "nee" een hoop gezeik en seks tegen m'n zin in, puur om de ander te behagen ligt me niet.
pi_95653643
Als de seks goed is dan hou ik niet op bij 3 keer op een dag, als zij nog wilt tenminste... Ik heb ook een vriendin gehad met een gezonde sexdrive. Ik zie hier allemaal gasten zeggen dat hun ex een nymf was en dat ze het 3 keer per dag deden. Nou, ik deed het geregeld vaker dan 2 keer per dag en op alle plekken, maar zij was toch echt geen nymf...
Ik kan me voorstellen dat je het geen jaren uithoudt bij iemand die elke dag 10 keer geneukt wilt worden, maar het is ook een onwijs verschil met 3 of 4 keer per dag... En als je geen zin meer hebt als gast dan heb je gewoon een lelijke vriendin :')
pi_95653649
Zie sommige gasten hier ook naar de mond van vrouwelijke users praten in de hoop wat te krijgen... :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes :P

Wait, that doesn't make sense :{

Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
Hier roepen dat monogamie voor mietjes is en zeggen dat je er geen moeite mee zou hebben... Makkelijk praten als je het nog nooit hebt meegemaakt :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:26:47 #56
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_96023973
Heb er 2 gehad..
1 als vaste vriendin, en 1 als tussendoor..
Na een jaar ben je dat echt wel zat..
Die tussendoor kwam ook echt 3 keer per dag spuitent klaar. Elke keer weer alle zooi nat..
  maandag 2 mei 2011 @ 00:03:28 #57
343718 Robby83
Nil volentibus arduum
pi_96231402
Ook ooit een relatie gehad met een vrouw die 3x per dag wou.....(en dan bedoel ik ook echt 3x per dag en dus niet als je dr alleen in het weekend ziet de zaterdag en zondag). Maar geloof me in het begin is het super en kan je geluk niet op maar na een half jaar ben je dat echt stront zat!!

Wat wel grappig is dat ik dr gewoon kon wijs kon maken dat mn zaad op was en dat mn ballen een paar dagen nodig had om alles bij te maken. _O- Maar nee op een gegeven moment is dat toch echt niet wat je zoekt!!
Er zijn wel honderden openingszinnen, dus als jij nou eens zegt welke bij jou werkt....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:31:58 #58
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_96304831
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Robby83 het volgende:
Ook ooit een relatie gehad met een vrouw die 3x per dag wou.....(en dan bedoel ik ook echt 3x per dag en dus niet als je dr alleen in het weekend ziet de zaterdag en zondag). Maar geloof me in het begin is het super en kan je geluk niet op maar na een half jaar ben je dat echt stront zat!!

Wat wel grappig is dat ik dr gewoon kon wijs kon maken dat mn zaad op was en dat mn ballen een paar dagen nodig had om alles bij te maken. _O- Maar nee op een gegeven moment is dat toch echt niet wat je zoekt!!
een echte nympho zou hier geen genoegen mee nemen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:19:51 #59
37769 erodome
Zweefteef
pi_96307333
Eigenlijk is het best wel erg als een gewoon gezond libido(3 keer per dag willen in de eerste tijd is gewoon gezond) als nymp zien....

Mits het verdere leven niet teveel tijd opeist wil ik nu na 19 jaar nog wel 3 keer op een dag, maar een nymp ben ik niet, alhoewel ik wel knorrig wordt als ik 4 dagen niets heb gehad, is niet goed voor mijn humeur.
Maar een echte nymp gaat veel verder dan dat, echt veel verder, daar is het dwangmatig en levert het nooit bevrediging op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_96330260
1x een vriendin gehad die continu wilde, kwam ik daar voor een avondje neukte we zeker 2-3x..
In weekenden of vakantie dat we de hele dag bij elkaar waren liep ze hele tijd tegen me op te geilen, ook toen 3-4x sex op een dag..

Na 6 maanden vond ik het wel welletjes. het draaide alleen maar op de sex.. daarna nog wel een tijdje als fuckbuddies contact gehad tot zij een nieuwe vriend had..

Ze had het idee dat als ze geen sex met me had ik weg zou gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')