Jongetjes lullen vaak heel stoer dat ze altijd zin hebben, maar ik ben al snel uitgekeken als ik het 3x per dag met dezelfde moet doen.quote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef Grunge. het volgende:
Ja.
Volgens mij líjkt het mannen vaak leuk en vinden ze dat in het begin ook wel, maar later... Plus een soort bijkomende 'gekte'. Een sterk pluspunt gaat dan gepaard () met een sterk minpunt. Althans, dat is mijn ervaring. Heel erg aankomen omdat je een tijdje geen seks hebt en dan dus dik worden, bijvoorbeeld.
Hier roepen dat monogamie voor mietjes is en zeggen dat je er geen moeite mee zou hebben... Makkelijk praten als je het nog nooit hebt meegemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
Monogamie is voor mietjes
Wait, that doesn't make sense
Ik zou daar eerlijk gezegd niet zo'n probleem mee hebben, mits je daar goeie afspraken over maakt.
een echte nympho zou hier geen genoegen mee nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Robby83 het volgende:
Ook ooit een relatie gehad met een vrouw die 3x per dag wou.....(en dan bedoel ik ook echt 3x per dag en dus niet als je dr alleen in het weekend ziet de zaterdag en zondag). Maar geloof me in het begin is het super en kan je geluk niet op maar na een half jaar ben je dat echt stront zat!!
Wat wel grappig is dat ik dr gewoon kon wijs kon maken dat mn zaad op was en dat mn ballen een paar dagen nodig had om alles bij te maken.Maar nee op een gegeven moment is dat toch echt niet wat je zoekt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |