Nou, ik geloof best dat mensen heel bewust hele erge dingen kunnen doen. Echt ziek zie ik meer als niet meer in staat je eigen daden te bepalen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is geen excuus, maar er is gewoon geen andere reden zoiets te doen. Niet?
Alleen als je m vanaf youtube opent dus..quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Met ondertiteling
(alleen als je m vanaf youtube bekijkt)
quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, betrouwbaar. Dat kennen we...
Inderdaad, komt altijd een schouwarts ter plaatse om dood vast te stellen. Sowieso mogen ambulances geen lijken vervoeren.quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
de mensen die het beoordeeld hebben kunnen echt wel vaststellen of iemand overleden is of niet.
in kader van het onderzoek zijn de overleden mensen niet verplaatst.
wat ik zo begrepen heb zijn de slachtoffers door hun hoofd geschoten![]()
volgens mij heb je dan sowieso een kleine overlevingskans
Precies!quote:Op zondag 10 april 2011 13:12 schreef Document1 het volgende:
Met veel gruwelijkere foto's heeft fok in het verleden anders geen probleem gehad
[update] Foto overleden Theo Van Gogh
[..]
Strengquote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies!En daarom is Yvonne nu ook zo streng.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand om zich heen gaat schieten op onschuldige mensen en daarna de hand aan zichzelf slaat.quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof best dat mensen heel bewust hele erge dingen kunnen doen. Echt ziek zie ik meer als niet meer in staat je eigen daden te bepalen.
Of je leest even terug.quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef RijstNatie het volgende:
Wat is de naam van de schutter, en heeft niemand een foto van hem ofso?
had tie geen hyves of partyfock?
Kijk gewoon het nieuws.quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef RijstNatie het volgende:
Ja, doe maar even de moeite zelf te lezen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef RijstNatie het volgende:
Oficieel niet inderdaad. Maar dat wordt vaak omzeild door het slachtoffer gewoon in de ambulance mee te nemen en dan later te verklaren dat het slachtoffer zogenaamd "onderweg naar het ziekenhuis is overleden".quote:Op zondag 10 april 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, komt altijd een schouwarts ter plaatse om dood vast te stellen. Sowieso mogen ambulances geen lijken vervoeren.
Dit was een spontane actie, want:quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof best dat mensen heel bewust hele erge dingen kunnen doen. Echt ziek zie ik meer als niet meer in staat je eigen daden te bepalen.
Wat is spontaan? Hij heeft wel eerst 3 wapens gepakt, patroonhouders geladen, enzovoorts.quote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit was een spontane actie, want:
1) hij ging naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum
2) als hij echt zoveel mogelijk mensen wil vermoorden doet hij dat anders, bijv op een andere locatie, tijd of idd met bommen
3) direct nadat hij uit de auto stapte, schoot hij al iemand neer. Hij kon niet wachten om zijn agressie kwijt te kunnen
Misschien wilde hij wel wraak nemen op dat winkelcentrum?quote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit was een spontane actie, want:
1) hij ging naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum
2) als hij echt zoveel mogelijk mensen wil vermoorden doet hij dat anders, bijv op een andere locatie, tijd of idd met bommen
3) direct nadat hij uit de auto stapte, schoot hij al iemand neer. Hij kon niet wachten om zijn agressie kwijt te kunnen
En een briefje achter gelaten. Nee, dit was gepland. Zelfmoord, maar met zoveel mogelijk slachtoffers.quote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Wat is spontaan? Hij heeft wel eerst 3 wapens gepakt, patroonhouders geladen, enzovoorts.
Precies.quote:Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een briefje achter gelaten. Nee, dit was gepland. Zelfmoord, maar met zoveel mogelijk slachtoffers.
Maar goed, dit kan natuurlijk ook in een opwelling gebeurd zijn. Het is natuurlijk voor zoverre gepland maar het blijft natuurlijk de vraag had hij dit al maanden in zijn hoofd of heeft hij dit de laatste 30 minuten bedacht?quote:Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een briefje achter gelaten. Nee, dit was gepland. Zelfmoord, maar met zoveel mogelijk slachtoffers.
Die machinegun had ie niet van de schietclub neem ik aan, dus die moet ie geregeld hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar goed, dit kan natuurlijk ook in een opwelling gebeurd zijn. Het is natuurlijk voor zoverre gepland maar het blijft natuurlijk de vraag had hij dit al maanden in zijn hoofd of heeft hij dit de laatste 30 minuten bedacht?
Ja daar heb je dan een punt.quote:Op zondag 10 april 2011 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Die machinegun had ie niet van de schietclub neem ik aan, dus die moet ie geregeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |