etc.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's vinden zich zo geweldig dat ze denken dat ze oorlogsmisdaden mogen plegen. Het zijn allemaal Ghaddafi's.
En nogmaals.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een moord is nooit wereldnieuws, en deze valt samen met uitbreiding van de illegale settlements. Daarom denk ik dat de moord door de Mossad gepleegd is. Het is doorgestoken kaart, Israël vermoordt zijn eigen burgers als excuus voor het plegen van nog meer oorlogsmisdaden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?
Waar zie jij antisemitisme danquote:
Onschuldige burgers neerzetten als massamoordenaars is geen kritiek, en valt ook niet onder "weinig vertrouwen".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:57 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waar zie jij antisemitisme danIk zie enkel iemand die niet zo dol is op Israël, de mensen aldaar en weinig vertrouwen heeft in het regime in dat land.
En of het relevant is, tjah hij zet zijn scenario neer en alles wat eromheen hangt. Waar dient zo'n topic anders voor? Enkel steunbetuiging en condoleances? Daar dient dit forum toch niet voor volgens mij
?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Athlon64x het volgende:
Ik hoop zo dat er aanslag op die kut rechtse nichten komt![]()
Kanker gezwel van rechts
![]()
Er staat nergens in die quotes dat die persoon denkt dat "onschuldige burgers massamoordenaars zijn", dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onschuldige burgers neerzetten als massamoordenaars is geen kritiek, en valt ook niet onder "weinig vertrouwen".
Lees de context anders even in dat topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat nergens in die quotes dat die persoon denkt dat "onschuldige burgers massamoordenaars zijn", dat maak jij ervan.
Hij schildert "onschuldige burgers" niet af als massamoordenaarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees de context anders even in dat topic.
User/Post zijn inmiddels weg, topic dicht.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?
Is inmiddels verwijderd.quote:
Heeft Papierversnipperaar hiervoor een ban gekregen? Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef Frutsel het volgende:
User/Post zijn inmiddels weg, topic dicht.
Wat denk je zelf, lees z'n geblaat maar terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef msnk het volgende:
En wat was nu de bannable offense? Handig om te weten als USER zijnde.
Israël vergelijken met wie dan ook zou niet genoeg moeten zijn voor een ban.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, lees z'n geblaat maar terug.
Israëliërs zijn "Ghadaffi's" en moordenaars.
Iesh Antiesemitiesmus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Israël vergelijken met wie dan ook zou niet genoeg moeten zijn voor een ban.
Kerel jij draaft nu wel heel erg door
Iesh dishkriminazi zeker
Dat zeg ik niet of het daarvoor was. Ik zag het net.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Papierversnipperaar hiervoor een ban gekregen? Ongelooflijk.
Nu weer normaal FB aub.quote:
Wat ik niet snap is dat de Palestijnen in die topics vaak alles in de schoenen geschoven krijgen en voor rotte vis worden uitgemaakt. Users die het voor de Palestijnen opnemen worden ook uitgescholden en zelfs dood gewenst. Die topics gaan niet op slot. Maar als Papierversnipperaar dan hetzelfde doet over Israël, gaat het topic wel ineens op slot en wordt hij geband.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet of het daarvoor was. Ik zag het net.
Bans worden niet besproken, dat weten jullie
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, het is dat je niet voor me staat want ik had je een klap voor je hassers verkocht.
Dat is niet eens een poging tot, want hij stond niet voor me, en een knappe vent die z'n vuist door de kabel weet te drukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
Want dan is dit net zo goed een ban waard, want geweldpleging
[..]
Dus je ziet zelf gelukkig ook in dat het te zot voor woorden is om voor zoiets geband te worden, goed zo heb je nog iets zinnigs kunnen tikken vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet eens een poging tot, want hij stond niet voor me, en een knappe vent die z'n vuist door de kabel weet te drukken.
Of je weet niet wat geweldspleging is, kan ook.
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus je ziet zelf gelukkig ook in dat het te zot voor woorden is om voor zoiets geband te worden, goed zo heb je nog iets zinnigs kunnen tikken vandaag
Valt mee, ik ben gewoon partijdig, ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef msnk het volgende:
Voorschrift, wat lijkt het mij verschrikkelijk om ieder dag te moeten leven met zo'n gigantische bord voor je kop. Spijtig, zeer spijtig. Je had als kind vast heel veel potentie
waarom hij gebanned is weet ik niet, gaan wij als mods niet over. Is bekend bij jullie lijkt me?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de Palestijnen in die topics vaak alles in de schoenen geschoven krijgen en voor rotte vis worden uitgemaakt. Users die het voor de Palestijnen opnemen worden ook uitgescholden en zelfs dood gewenst. Die topics gaan niet op slot. Maar als Papierversnipperaar dan hetzelfde doet over Israël, gaat het topic wel ineens op slot en wordt hij geband.
Het lijkt me meten met twee maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |