Gewoon negeren, die derden zijn net zo simpel als de shitteraar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef Auti het volgende:
[..]
En als ze er door derden op worden gewezen?
Ja, en dan is op een dag een twitteraar serieus.quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De politie kan er ook voor kiezen om twitter niet af te struinen op zoek naar strafbare feiten.
Dan moeten ze maar zeggen "we gaan ermee aan de slag" een beetje als bij een gestolen fiets dus.quote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef Auti het volgende:
[..]
En als ze er door derden op worden gewezen?
Klinkt als serieuze dreiging inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Klinkt meer als dat hij 6 kills wil overtreffen.
Hoe moeilijk kan het zijn jongens.
Vind ik wel.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klinkt als serieuze dreiging inderdaad.
Misschien moeten we als samenleving maar eens gaan accepteren dat we niet elk incident kunnen voorkomen. Altijd maar dat gestrooi met "en dan gebeurt het een keer echt". Ik wacht sinds 11 september ook nog steeds op dat vliegtuig dat de euromast in gaat vliegen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, en dan is op een dag een twitteraar serieus.
Misschien kunnen mensen ook wat verantwoordelijkheid nemen en alleen dat soort grappen maken in een passende context.
Nee, maar we kunnen wel voorkomen dat mensen bang worden als ze dat soort teksten op internet lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Misschien moeten we als samenleving maar eens gaan accepteren dat we niet elk incident kunnen voorkomen.
Nee dat kunnen we niet. Nederland bestaat namelijk uit een stel softies.quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen wel voorkomen dat mensen bang worden als ze dat soort teksten op internet lezen.
Bange mensen zien alles als een dreiging.quote:
Wat heeft dat nou weer met softies te maken ...quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we niet. Nederland bestaat namelijk uit een stel softies.
Ja, goede vergelijking.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Bange mensen zien alles als een dreiging.
"Ja maar agent, die man keek me zo naar aan! Hij is vast iets vreselijks van plan! Ik voelde me zo enorm bedreigd!"
Wie zegt dat mensen dat niet accepteren. Zie jij grote volksopstanden n.a.v. deze gebeurtenis? Ik vind echter wel dat je heel makkelijk doet over leven en dood. Het komt op mij over alsof je niet beseft hoe zwaar zo'n verlies is.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Misschien moeten we als samenleving maar eens gaan accepteren dat we niet elk incident kunnen voorkomen. Altijd maar dat gestrooi met "en dan gebeurt het een keer echt". Ik wacht sinds 11 september ook nog steeds op dat vliegtuig dat de euromast in gaat vliegen.
Wat een understatements mensen. De politie heeft gewoon die jongen opgepakt omdat hij zei dat hij die schutter wel zo overtreffen. Dat suggereert dat hij meer kills gaat maken, waar dan ook. Zijn echte bedoeling is op dat moment nog niet bevestigd en daarom gaat de politie uit van een bedreiging. Hij bedreigt niemand of iets impliciet maar zijn dreiging opzich gaat al te ver, zeker na dat drama. Domme jongen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
"Ja maar agent, die man keek me zo naar aan! Hij is vast iets vreselijks van plan! Ik voelde me zo enorm bedreigd!"
Laatst was er inderdaad een Marokkaan die een grote tas in z'n auto legde. Verontruste burger had gebeld. Arrestatieteam erop af, getrokken volautomatisch wapen in z'n nek. Was het een gitaarquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Farenji het volgende:
Als je bang wordt omdat 1 of ander 17-jarig pikkie op twitter zegt dat ie 6 kills wel kan overtreffen ben je soft. Klaar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met softies te maken ...
Nee, maar ik zie wel mensen massaal accepteren dat een puberjoch voor een hersenscheet zijn bed uitgelicht wordt alsof het don Corleone is.quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat mensen dat niet accepteren. Zie jij grote volksopstanden n.a.v. deze gebeurtenis? Ik vind echter wel dat je heel makkelijk doet over leven en dood. Het komt op mij over alsof je niet beseft hoe zwaar zo'n verlies is.
Ja, haha, dat is inderdaad net zoiets als dit.quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatst was er inderdaad een Marokkaan die een grote tas in z'n auto legde. Verontruste burger had gebeld. Arrestatieteam erop af, getrokken volautomatisch wapen in z'n nek. Was het een gitaar.
Wel even lezen waar ik op reageer.quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Klaudias het volgende:
Ja, haha, dat is inderdaad net zoiets als dit.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_geweren__.htmlquote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatst was er inderdaad een Marokkaan die een grote tas in z'n auto legde. Verontruste burger had gebeld. Arrestatieteam erop af, getrokken volautomatisch wapen in z'n nek. Was het een gitaar.
Jongens wat wordt het veilig in ons land, met de allersterkste gewapende bende (de overheid) die alleen maar intimiderender wordt.
Fijn, dan ben ik maar soft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je bang wordt omdat 1 of ander 17-jarig pikkie op twitter zegt dat ie 6 kills wel kan overtreffen ben je soft. Klaar.
whoops, statieven inderdaad, geen gitaar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_geweren__.html
Dan was het opeens iets dat je niet had kunnen voorkomen volgens de fokkers hier.quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Jordony het volgende:
En als er nou de volgende dag in de krant staat:
"jongen van 17 jaar richt bloedblad aan in hoogvliet"
"politie negeerde bedreiging afkomstig van de dader op internet"
Dat is wel heel erg "wat, als".quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Jordony het volgende:
En als er nou de volgende dag in de krant staat:
"jongen van 17 jaar richt bloedblad aan in hoogvliet"
"politie negeerde bedreiging afkomstig van de dader op internet"
Nou en.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg "wat, als".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |