Ik ook, dat is pas echt! Vrienden voor het leven!quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit lovekoppel veel leuker
[ afbeelding ]
ik kraak het niet af, ik vond het allemaal veel te snel gaan en te dramatischquote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef suksan het volgende:
[..]
ja zo kan je altijd wel een excuus vinden om een andermans verliefdheid af te kraken.......misschien ligt het aan de zon en het feit dat ze niet in nederland zijn, misschien wel omdat het gras groener is , misschien omdat hetzwembad lekker is, nee ik kan me niet helemaal met jouw mening vinden
Ik ook.quote:Op zondag 10 april 2011 11:06 schreef ariehaan het volgende:
Nou, echt of niet, ik vind Joanna er wel stralend uitzien vandaag
inderdaad , ze weet tuurlijk van haar 8% en denkt nu dat Jo of Flip nu naar beneden keldert in de cijfers.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen.....................las Flip en Beppie hebben gebekt
Net zei ze nog dat ze niet verliefd is, ze is volgens mij vooral blij dat het volgens het script gesmeerd loopt en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over nominaties.quote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.Ze kijkt echt blij, niet zo'n gemaakt verliefd lachje als Laura.. Dit is echt, dat zie je aan d'r ogen.
oke dus is het waar jij zegt ja nou gaan die ook de hele dag kleffenquote:
u word op uw wensen bedientquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef suksan het volgende:
kan er ipv SL ook een audio lock kunnen komen en dan graag op die onzin die sharon uitkraamt
preciessssss, ik heb net ss site er eens op nagelezen. Allemaal puber meisjes die hierop kicken.quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Net zei ze nog dat ze niet verliefd is, ze is volgens mij vooral blij dat het volgens het script gesmeerd loopt en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over nominaties.
Gister zat ze nog te huilie huilie omdat ze echt niet naar huis wilde maar nu zullen de bakvissen ( zie social media en commetns op sst site) hun erin houden.
de nieuwe plik en plak.....wel toevallig dat elke relatie apart begint he niets gelijktijdigquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus is het waar jij zegt ja nou gaan die ook de hele dag kleffen
Het is ook wel weer moeilijk te missen, dit is de frontpage op de SST news-site.quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
preciessssss, ik heb net ss site er eens op nagelezen. Allemaal puber meisjes die hierop kicken.
quote:# Damespraat 10 april 2011 om 10:59 Joanna vertelt de vrouwen over Philip, de mannen mogen er niet bij zitten.
# Ik heb geen kliekje 10 april 2011 om 10:26 Sharon heeft geen romance in het huis.
# Laffe daad? 10 april 2011 om 10:00 Begrijpt Nederland de zoen van Philip en Joanna?
# Philip en Joanna zoenen 10 april 2011 om 09:02 Na de foute party wordt het ineens heel gezellig.
# Foute vragen 10 april 2011 om 00:30 Komen Joanna en Philip nader tot elkaar?
Inddquote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is ook wel weer moeilijk te missen, dit is de frontpage bij news.
[..]
ach stond in het draaiboek hequote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
de nieuwe plik en plak.....wel toevallig dat elke relatie apart begint he niets gelijktijdig
Ja die Jo is me toch trots dat ze 2uur achter elkaar Flip heeft gezoend, Majo heeft ze beloofd niet zal krikken en ze kan dat ook niet Ian aandoen. Als die kijken, kunnen ze oh zo gelukkig zijn of denken had ik maar een tweecomponenten lijm in die lipgloss van Jo gedaan, had MaJo nog een klusje voor een van haar plastische chirurgen,quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus is het waar jij zegt ja nou gaan die ook de hele dag kleffen
quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
Ze klagen over het verkleuren en krimpen van de was.
Mo jankt erover en Jo ook. Gerard zegt: "Bij mij is er nog niets verknald. Misschien ligt het gewoon aan de kwaliteit. Als je iets meer uitgeeft, dan verkleurt het ook niet."
quote:SST_Karim Boomlang danstalent,31 zoekt volgers met een grote liefde voor foute hits (m/v) Retweets geen bezwaar. #sstnl #bungabunga 6 minutes ago via HootSuite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |