Je schakelt zeker net in?quote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef suksan het volgende:
ik vind het wel schattig om te zien hoe alle vrouwen elkaar steunen in de liefde............viel me dus ook gelijk op dat niemand echt laura troostte om haar Ivanhoe..........dus niet iedereen geloofd in fatamorganas
verliefd zijn is toch : ik wil hem/haar zien zodra hij/zei niet in mijn buurt is ?quote:Op zondag 10 april 2011 10:57 schreef stormiot het volgende:
Oh dus Jo zegt nu dat ze niet verliefd op hem is en dat ook niet zal worden. Benieuwd hoe dit naar ham gaat brengen
Die glee zowat van der stoel af iddquote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Joanna anders verliefd naar Philip kijken tijdens de persconferentie.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die glee zowat van der stoel af idd
quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit lovekoppel veel leuker
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet verliefd zijn als je 24 uur op elkaars lip zit???quote:Op zondag 10 april 2011 10:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
verliefd zijn is toch : ik wil hem/haar zien zodra hij/zei niet in mijn buurt is ?
ze zitten 24 uur op elkaars lip, dus volgens mij is niemand verliefd hier ook MoMA niet
mss hadden ze al een relatie voor het huis, ze communiceren te makkelijk met elkaar. leuk script met dennis in de hoofdrol om het allemaal te fakenquote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef Urb het volgende:
Zo Joanna schuift ff subtiel de aandacht naar Karim en z'n mooie "kroonjuwelen"
Da's pas echte liefde.quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit lovekoppel veel leuker
[ afbeelding ]
dat kan !!!!quote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef suksan het volgende:
[..]
Waarom kan je niet verliefd zijn als je 24 uur op elkaars lip zit???
Mijbn vrouw zit ook 24 uur op mijn lip.. maar wij zijn nog steeds super verliefd.. althans mijn vrouw
dus dan zou de verliefdheid van mo echt zijn want die is ook afgezonderd geweest van maik dus die liefde is echterquote:Op zondag 10 april 2011 11:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan !!!!
maar je bent verliefd geworden toen je niet 24 uur op elkaars lip zaten
(zo is het bij mij dan )
Die heb ik niet gezien, maar neem aan dat ik er niet veel aan gemist heb...quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Tijdens die foute YMCA voorstelling ook ja.
van Mo nisschien wel ja, maar daar is het (voor mijn gevoel) begonnen met geilheidquote:Op zondag 10 april 2011 11:03 schreef suksan het volgende:
[..]
dus dan zou de verliefdheid van mo echt zijn want die is ook afgezonderd geweest van maik dus die liefde is echter
ja zo kan je altijd wel een excuus vinden om een andermans verliefdheid af te kraken.......misschien ligt het aan de zon en het feit dat ze niet in nederland zijn, misschien wel omdat het gras groener is , misschien omdat hetzwembad lekker is, nee ik kan me niet helemaal met jouw mening vindenquote:Op zondag 10 april 2011 11:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
van Mo nisschien wel ja, maar daar is het (voor mijn gevoel) begonnen met geilheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |