zeker tot 4 uur naar Jo en Flip zitten kijkenquote:
Dat 'zorgen' dringt ze zelf bij anderen op.quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat de ex relatie van jo wel een andere relatie was dan dat de meeste van ons meemaken.
Ik denk inderdaad dat zij een type is/was dat alleen maar zorgde voor haar ex en dat de liefde van haar ex minder zorgzaam was dan bij de meeste stellen.
Nu in dit huis ondervindt ze dat het ook anders kan.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die kapotte langspeel-plaat van Joanna begint te vervelen.
Ze heeft het wel allemaal in elke camera lopen vertellen iddquote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'zorgen' dringt ze zelf bij anderen op.
Nou achter joanna's rug om praten de dames wel anders hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:51 schreef suksan het volgende:
ik vind het wel schattig om te zien hoe alle vrouwen elkaar steunen in de liefde............viel me dus ook gelijk op dat niemand echt laura troostte om haar Ivanhoe..........dus niet iedereen geloofd in fatamorganas
Mamajo aan de knoppen.......quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Chanel5 het volgende:
`Hahaha hoe doorzichtig zo weer vlak voor het nomineren
De nieuwe verhaallijn wordt erin gegooid, Jo en Flip een setje, stem Jo er niet uit pffffff
Ben zo blij dat jij hetzelfde ziet en hoort als ik.quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou achter joanna's rug om praten de dames wel anders hoor.
nouja als je beweerd dat je van iemand houd dan zeg je dat toch? Dus je mag niet zeggen dan 2 1/2 week ik hou van je maar je mag wel Friemelen nee dat is minder erg, want dat mag, ik snap dat nietquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hou van je vindt ik ook wel snel hoor toen hij er uit ging hadden ze 2 1/2 week daarvoor voor het eerst gezoend....
Minor detail.quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Chanel5 het volgende:
`Hahaha hoe doorzichtig zo weer vlak voor het nomineren
De nieuwe oude verhaallijn wordt erin gegooid, Jo en Flip een setje, stem Jo er niet uit pffffff
Hihih ik ookquote:Op [url= 10 april 2011 10:50[/url] schreef Capaja het volgende:
[..]
zeker tot 4 uur naar Jo en Flip zitten kijken
Je mag het best zeggen, maar het is niet raar als je het nog niet voelt...quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef suksan het volgende:
[..]
nouja als je beweerd dat je van iemand houd dan zeg je dat toch? Dus je mag niet zeggen dan 2 1/2 week ik hou van je maar je mag wel Friemelen nee dat is minder erg, want dat mag, ik snap dat niet
nee het klopt dat je het nog niet voelt.............daar moet nog aan gewerkt worden.................of had je het over de liefde............ik dacht dat je friemelen bedoeldequote:Op zondag 10 april 2011 10:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen, maar het is niet raar als je het nog niet voelt...
helemaal mee eens. zij is camerageil en doet alles voor de kijkcijfers, denk ook dat de hele breuk met Dennis niks anders dan media publisiteit isquote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Urb het volgende:
Sharon zegt hardop dat dit doogestoken kaart is en de andere dames be-amen dit waar Janna bij is.
Joanna doet of haar neus bloed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |