Ja die Jo is me toch trots dat ze 2uur achter elkaar Flip heeft gezoend, Majo heeft ze beloofd niet zal krikken en ze kan dat ook niet Ian aandoen. Als die kijken, kunnen ze oh zo gelukkig zijn of denken had ik maar een tweecomponenten lijm in die lipgloss van Jo gedaan, had MaJo nog een klusje voor een van haar plastische chirurgen,quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus is het waar jij zegt ja nou gaan die ook de hele dag kleffen
quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
Ze klagen over het verkleuren en krimpen van de was.
Mo jankt erover en Jo ook. Gerard zegt: "Bij mij is er nog niets verknald. Misschien ligt het gewoon aan de kwaliteit. Als je iets meer uitgeeft, dan verkleurt het ook niet."
quote:SST_Karim Boomlang danstalent,31 zoekt volgers met een grote liefde voor foute hits (m/v) Retweets geen bezwaar. #sstnl #bungabunga 6 minutes ago via HootSuite
ja mooi he.....quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
Mo jankt erover en Jo ook. Gerard zegt: "Bij mij is er nog niets verknald. Misschien ligt het gewoon aan de kwaliteit. Als je iets meer uitgeeft, dan verkleurt het ook niet."
Haar broertje mag haar wel zien zoenen zei ze daarnet inderdaad...quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja die Jo is me toch trots dat ze 2uur achter elkaar Flip heeft gezoend, Majo heeft ze beloofd niet zal krikken en ze kan dat ook niet Ian aandoen. Als die kijken, kunnen ze oh zo gelukkig zijn of denken had ik maar een tweecomponenten lijm in die lipgloss van Jo gedaan, had MaJo nog een klusje voor een van haar plastische chirurgen,
quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
Nou, ik weet waar Laura zo moe van is: zij is altijd degene die de w.c. rol moet vervangen
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden, op de bril.quote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Mylene het volgende:
Ze hebben het over poepspetters op de toiletbril. Joanna kan er niet tegen.
dit vind ik niet aardig van je...............nu voel ik me gelijk zo oudquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard en Karim noem ik nu voortaan Snif en Snuitje ( de oudere onder ons weten wel wie dat zijn)
snuf en snuitje,,,..mooie parels.....quote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard en Karim noem ik nu voortaan Snif en Snuitje ( de oudere onder ons weten wel wie dat zijn)
Snuf en snuitje!quote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhha maar jij weet ook wie het zijnquote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef suksan het volgende:
[..]
dit vind ik niet aardig van je...............nu voel ik me gelijk zo oud
Het is SNUF en Snuitje (en ik ben een van de ouderenquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik noem hem SNIF en Snuitjequote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Het is SNUF en Snuitje (en ik ben een van de ouderen)
Wou je zeggen dat dat je verbaasd?quote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef Mylene het volgende:
Maik heeft er ook geen moeite mee om met een bruine kont rond te lopen.
ik dacht dat paarden in de wei stonden,quote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
dat gehinnek (lachen) van laura werkt me op me zenuwen
dat kind kan werkelijk niks normaals doen
niet rudi falgenhagen maar die ander, is net ron boshart kijk maar hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snuf en snuitje!
[ afbeelding ]
PPPPPparels!!
wat ik wilquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat "niet zeiken om kleine dingetjes"![]()
Wat een actrice echt, dat ze dat met droge ogen kan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |