Was het niet gewoon een vol automatisch pistool?quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook al heb je een wapenvergunning en zit je zowel bij het leger en de politie en ben je de minister van veiligheid dan nog mag je geen automatisch vuurwapen kopen. Dus is dat wapen illegaal.
Wat sp3c ook al zegt: wie zegt dat het een automatisch wapen was?quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook al heb je een wapenvergunning en zit je zowel bij het leger en de politie en ben je de minister van veiligheid dan nog mag je geen automatisch vuurwapen kopen. Dus is dat wapen illegaal.
hij had 5 wapenvergunning.. 3 in bezit... gewoon legaal hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Had bovendien weinig verschil gemaakt aangezien hij
a: nog steeds niet kon schieten gezien het aantal slachtoffers.
b: het wapen illegaal was.
is nog onbekend.quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef julian6 het volgende:
Iemand een plaatje van het pistool dat ie gebruikt heeft?
Uh?quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, dacht dat ie 15-16 was toen ie in aanraking kwam met politie wegens wapenbezit.
Z'n pa zat ook op die club dacht ik gelezen te hebben.
Zo vader zo zoon?
Maar zou dat een verschil maken? Er zijn zoveel andere schietpartijen ieder jaar.. Die wapens komen ook ergens vandaan.quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef matthijst het volgende:
De schutter was lid van een schietvereniging en had een vergunning voor vijf wapens. Het is nog onduidelijk of hij een van deze wapens heeft gebruikt.
Dat zeg ik verder ook niet. Bedoelde dat het maar zo kan dat zoontje door zijn vader geinteresseerd is geraakt in schieten...quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef yvonne het volgende:
Uh?
Alsof er op schietverenigingen alleen criminelen zitten
Ik ken geen strengere regelgeving dan op een schietvereniging.
In dit geval zou het wel zuur zijn als het zijn eigen wapen betrof: ventje was in 2003 in aanraking met politie geweest voor "iets met wapens"... Toen niet vervolgd. Als nu blijkt dat het zijn 'legale' wapen was, dan zullen die agentjes die er toen niks aan wilden doen zich nog wel een keer achter de oren krabben, denk ik?quote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar zou dat een verschil maken? Er zijn zoveel andere schietpartijen ieder jaar.. Die wapens komen ook ergens vandaan.
Via een schietvereniging krijg je nooit een machine geweer.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef sp3c het volgende:
het is makklijker omaan een machine geweer te komen op de zwarte markt dan bij een schietvereniging
als dat uberhaupt al mogelijk is, weet niet precies waar de grens ligt in Nederland
Dat kan, maar zijn geestelijke toestand zou er niet noemenswaardig door beinvloed zijn geweest. En bovendien kun je, als je wilt, altijd wel aan een machinegeweer komen. Daar heb je geen standaard schietvereniging in een stadje voor nodig.quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder ook niet. Bedoelde dat het maar zo kan dat zoontje door zijn vader geinteresseerd is geraakt in schieten...
Feit is wel dat het, als hij niet op een schietvereniging had gezeten, een stuk lastiger was geweest om aan een machinegeweer te komen, tenzij ze die tegenwoodig in elke supermarkt verkopen![]()
there we go thenquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Via een schietvereniging krijg je nooit een machine geweer.
Volledig onterecht, maar helaas waar.quote:Op zondag 10 april 2011 01:18 schreef sp3c het volgende:
wat niet wegneemt dat de schietvereniging in kwestie wat lastige weken tegemoet gaat
nee. nergens voor nodig... ?quote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Frostu het volgende:
Echt onwerkelijk dit hele gebeuren zeg. Maar wat ik me dus afvroeg.. in dit winkelcentrum zullen zoals in de meeste winkelcentra vast CCTV's of andere camera's aanwezig zijn lijkt me. Denken jullie dat de gruwelijke beelden van vandaag vrijgegeven gaan worden of..?
Natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar volgens mij waren er wel beelden van de aanslag op het vliegveld van Moskou afgelopen januari vrijgegeven aan het publiek.
Als je dat bedoelt als: op een schietvereniging kom je er sowieso nooit aan dan zul je gelijk hebben, maar volgens die redenatie moet het ook makkelijker zijn om er op een balletvereniging aan te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef sp3c het volgende:
het is makklijker omaan een machine geweer te komen op de zwarte markt dan bij een schietvereniging
als dat uberhaupt al mogelijk is, weet niet precies waar de grens ligt in Nederland
dat lijkt me dan weer wel onnederlandsquote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Frostu het volgende:
Echt onwerkelijk dit hele gebeuren zeg. Maar wat ik me dus afvroeg.. in dit winkelcentrum zullen zoals in de meeste winkelcentra vast CCTV's of andere camera's aanwezig zijn lijkt me. Denken jullie dat de gruwelijke beelden van vandaag vrijgegeven gaan worden of..?
Natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar volgens mij waren er wel beelden van de aanslag op het vliegveld van Moskou afgelopen januari vrijgegeven aan het publiek.
Ah, nu ben je als larper al een potentieel moordenaar...quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Net waren het nog games, nu de opvoeding. Met hoeveel opties ga je nog komen? Soms zijn kids fucked up van zichzelf. Misschien was het wel een LARP'er. Die lui zijn ook fucked up.
In Moskou is het bittere noodzaak dat er in de metro's, maar ook op het vliegveld camera's hangen. In een buurt-winkelcentrum in een provinciestadje nauwelijks.quote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Frostu het volgende:
Ja, want iedereen weet dat je een machinegeweer koopt bij een schietvereniging. Logisch!quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder ook niet. Bedoelde dat het maar zo kan dat zoontje door zijn vader geinteresseerd is geraakt in schieten...
Feit is wel dat het, als hij niet op een schietvereniging had gezeten, een stuk lastiger was geweest om aan een machinegeweer te komen, tenzij ze die tegenwoodig in elke supermarkt verkopen![]()
Niet om alles op drugs af te schuiven, maar het is ook mogelijk dat dat iets bij hem getriggerd heeft. Het kan aan zoveel dingen liggen. Opvoeding valt ook niet uit te sluiten.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is niet per definitie opvoeding, het kan dat de dader een psychische stoornis heeft gehad, dan kan je nog zo je best doen qua opvoeding, dit soort dingen voorkom je niet met opvoeding alleen
Het sarcasme droop er nog wel vanafquote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, nu ben je als larper al een potentieel moordenaar...Rollenspel, nee dat is echt een dreiging apart. Dan zijn games en opvoeding aannemelijker, maar vaak gaat het om meerdere factoren. Ik vraag me altijd af bij dit soort figuren hoe hun schooltijd was en de thuissituatie.
Uiteraard heeft dat al dan niet lid zijn geweest geen invloed op zijn geestelijke toestand, mijn punt is alleen dat hij doordat hij op een schietvereniging zat en 3 wapens thuis had liggen daar makkelijk mee op moordpad kon gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef Ausputzert het volgende:
Dat kan, maar zijn geestelijke toestand zou er niet noemenswaardig door beinvloed zijn geweest. En bovendien kun je, als je wilt, altijd wel aan een machinegeweer komen. Daar heb je geen standaard schietvereniging in een stadje voor nodig.
quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als hij echt altijd aan het blowen was is het niet ondenkbaar dat hij toch wat boefjes in dat wereldje kende. Dan word het opeens een heel stuk makkelijker dan voor een random ventje.quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt als: op een schietvereniging kom je er sowieso nooit aan dan zul je gelijk hebben, maar volgens die redenatie moet het ook makkelijker zijn om er op een balletvereniging aan te komen.
Ik ken de Alberto Stegeman actietjes, waar een heel productieteam achter zit, maar vraag me af hoe makkelijk het is voor een random ventje.
Voorlopig lijkt het erop dat hij zijn eigen wapens heeft gebruikt (waarom moelijk doen als het makkelijk kan, hij had zich met een 2e wapen door zijn kop geschoten). Ik weet niet wat voor wapen hij gebruikt heeft om die mensen neer te maaien en ik weet niet welk wapen legaal is op een schietvereniging, qua "uiterlijk", maar met wat er tot nu toe bekend is (enkele minuten tot 20 minuten bezig geweest, slechts 50 kogels afgevuurd), lijkt het heel goed mogelijk dat hij gewoon een 'lang' wapen bij zich had.
Ik denk niet dat er iemand is geweest die even heeft gewacht om te checken waarmee hij nou precies aan het schieten was.
Of een combinatie van factoren. Doorgaans speelt de opvoeding een kleinere rol dan veel mensen denken iig.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet om alles op drugs af te schuiven, maar het is ook mogelijk dat dat iets bij hem getriggerd heeft. Het kan aan zoveel dingen liggen. Opvoeding valt ook niet uit te sluiten.
Hij zei niets onjuists, anders.quote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over dit soort onderwerpen proberen wereldwijd mensen te promoveren, Psychologen en Pedagogen op universitair niveau, maar jij komt hier even op Fok! melden wat de rol van ouders is bij vorming van kinderen?
Gast, echt. Ga je schamen.
agreedquote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt als: op een schietvereniging kom je er sowieso nooit aan dan zul je gelijk hebben, maar volgens die redenatie moet het ook makkelijker zijn om er op een balletvereniging aan te komen.
Ik ken de Alberto Stegeman actietjes, waar een heel productieteam achter zit, maar vraag me af hoe makkelijk het is voor een random ventje.
Voorlopig lijkt het erop dat hij zijn eigen wapens heeft gebruikt (waarom moelijk doen als het makkelijk kan, hij had zich met een 2e wapen door zijn kop geschoten). Ik weet niet wat voor wapen hij gebruikt heeft om die mensen neer te maaien en ik weet niet welk wapen legaal is op een schietvereniging, qua "uiterlijk", maar met wat er tot nu toe bekend is (enkele minuten tot 20 minuten bezig geweest, slechts 50 kogels afgevuurd), lijkt het heel goed mogelijk dat hij gewoon een 'lang' wapen bij zich had.
Ik denk niet dat er iemand is geweest die even heeft gewacht om te checken waarmee hij nou precies aan het schieten was.
Hij heeft waarschijnlijk geen wapen gebruikt die hij had omdat hij toevallig op die vereniging zat. Je moet zijn lidmaatschap van die schietvereniging voorlopig niet interessanter maken dan dat het is.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uiteraard heeft dat al dan niet lid zijn geweest geen invloed op zijn geestelijke toestand, mijn punt is alleen dat hij doordat hij op een schietvereniging zat en 3 wapens thuis had liggen daar makkelijk mee op moordpad kon gaan.
Als ik iemand zou willen afmaken moet ik eerst wekenlang op zoek naar een wapen. Hij hoefde alleen maar naar zijn slaapkamer te lopen en klaar.
Hij had waarschijnlijk ook een auto en een keukenmes. Met beide voorwerpen kan iemand die er zin in heeft meer mensen vermoorden in 10 minuten dan deze jongen heeft gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uiteraard heeft dat al dan niet lid zijn geweest geen invloed op zijn geestelijke toestand, mijn punt is alleen dat hij doordat hij op een schietvereniging zat en 3 wapens thuis had liggen daar makkelijk mee op moordpad kon gaan.
Als ik iemand zou willen afmaken moet ik eerst wekenlang op zoek naar een wapen. Hij hoefde alleen maar naar zijn slaapkamer te lopen en klaar.
Dan zoek je verkeerd.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dude, lees even alle posts erboven.quote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat je een machinegeweer koopt bij een schietvereniging. Logisch!
LARPers worden wel vaker gestoord genoemd en alles wat anders is, daarom nam ik het letterlijk, maar oke dan zat ik fout.quote:
Mensen die op de zwarte markt wapens kopen gebruiken die doorgaans niet tegen "normale" burgers. Feit is gewoon dat het doorgaans geflipte leden van een schietclub zijn die familieleden of anderen onschuldigen ombrengen met "legale" wapens. Dat zegt misschien niets over het grootste deel van de sportschutters, zonder die wapens gebeurden dit soort dingen niet of minder.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef sp3c het volgende:
Dan denk je toch te moeilijk. Ik loop naar de keuken, pak een mes... en klaarquote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef matthijst het volgende:
Maar dat is helemaal niet relevant, aangezien hij een machinegeweer heeft gebruikt.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook niet. Je doet een hoop aannames en redeneert daar maar uit dat het via de schietvereniging makkelijk aan wapens komen is.......want hij zal die vast wel gebruikt hebben. Zie je het cirkeltje?quote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dude, lees even alle posts erboven.
Doe mij een foto van dat machinegeweer, of een bron waarin staat dat bevestigd is welk type wapen hij gebruikt heeft en of dat wapen al dan niet illegaal was.
.... Heb je niet?
Ah.
Awww, sorry dan. Het is zo'n makkelijke groep om belachelijk te maken.quote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LARPers worden wel vaker gestoord genoemd en alles wat anders is, daarom nam ik het letterlijk, maar oke dan zat ik fout.
Bron?quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Of een combinatie van factoren. Doorgaans speelt de opvoeding een kleinere rol dan veel mensen denken iig.
En diegen stelt geen vragen wat iemand met een machinegeweer moet? Zal ook niet goedkoop zijn neem ik aanquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef Elusive het volgende:
op een schietvereniging zitten fanatieke gun liefhebbers die van dikke wapens houden, zodoende is op iedere schietclub wel een handelaartje te vinden die mannetjes kent die wapens kan inkopen uit de balkan/ex-Joegoslavië.....
Ah, kijk, de argumentjes zijn op. Ik weet niet waar jij wekenlang naar op zoek bent, maar aan een wapen komen is in Nederland vrij simpel, ook een machinegeweer. Dat jij dat niet weet zegt iets over je wereldbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhuh.
Een internetgangster. Prachtig.
Welkom
denk als je een wapenforum op gaat.. dat t niet al te moeilijk is.quote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhuh.
Welkom
Jij kan gewoon niet zoeken, of je bent te koppig toe te geven dat je argumentatie nergens op slaat.quote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhuh.
Welkom
Het is psychologisch makkelijker iemand met een vuurwapen te vermoorden dan met een mes.quote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan denk je toch te moeilijk. Ik loop naar de keuken, pak een mes... en klaar
Sorry hoor, maar ik zou niet weten waar te zoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, kijk, de argumentjes zijn op. Ik weet niet waar jij wekenlang naar op zoek bent, maar aan een wapen komen is in Nederland vrij simpel, ook een machinegeweer. Dat jij dat niet weet zegt iets over je wereldbeeld.
hoezo zou je vragen stellen?quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
En diegen stelt geen vragen wat iemand met een machinegeweer moet? Zal ook niet goedkoop zijn neem ik aan
In-ter-net. Tis niet zo moeilijk.quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou niet weten waar te zoeken.
Of over jouw sociale milieu.quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, kijk, de argumentjes zijn op. Ik weet niet waar jij wekenlang naar op zoek bent, maar aan een wapen komen is in Nederland vrij simpel, ook een machinegeweer. Dat jij dat niet weet zegt iets over je wereldbeeld.
Als je het hebt over karaktervorming of psychiatrische stoornissen die iemand ontwikkelt, zijn er zaken die veel belangrijker zijn. Dat wil niet zeggen dat de opvoeding geen rol kan spelen, maar zoals je ziet, wijzen mensen vaak erg snel naar de opvoeding. Onterecht.quote:
Dat klopt, door de "afstand". Maar als iemand doordraait maakt het wapen volgens mij niet meer uit.quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is psychologisch makkelijker iemand met een vuurwapen te vermoorden dan met een mes.
zoals ik al zei.. wapen forums/sites enz.. gewoon mensen benaderen die in het wereldje zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou niet weten waar te zoeken.
Al die familie drama's bewijzen je ongelijk. Als pappa heb je echt geen geweer nodig om je kinderen van 6 en 8 te vermoorden hoor en je vrouw is waarschijnlijk ook geen partij.quote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen die op de zwarte markt wapens kopen gebruiken die doorgaans niet tegen "normale" burgers. Feit is gewoon dat het doorgaans geflipte leden van een schietclub zijn die familieleden of anderen onschuldigen ombrengen met "legale" wapens. Dat zegt misschien niets over het grootste deel van de sportschutters, zonder die wapens gebeurden dit soort dingen niet of minder.
Ik ben niet compleet debielquote:
denk t wel..quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat klopt, door de "afstand". Maar als iemand doordraait maakt het wapen volgens mij niet meer uit.
Klopt.quote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef Scorpie het volgende:
Jij hebt het anders ook niet. Je doet een hoop aannames en redeneert daar maar uit dat het via de schietvereniging makkelijk aan wapens komen is.......want hij zal die vast wel gebruikt hebben. Zie je het cirkeltje?
ja logisch, leden van een schietclub zijn de min of meer de enigen de aan legale vuurwapens kunnen komenquote:Op zondag 10 april 2011 01:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen die op de zwarte markt wapens kopen gebruiken die doorgaans niet tegen "normale" burgers. Feit is gewoon dat het doorgaans geflipte leden van een schietclub zijn die familieleden of anderen onschuldigen ombrengen met "legale" wapens. Dat zegt misschien niets over het grootste deel van de sportschutters, zonder die wapens gebeurden dit soort dingen niet of minder.
dan moet je die lui toch echt kennen denk ik, kan ook een cop zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zoals ik al zei.. wapen forums/sites enz.. gewoon mensen benaderen die in het wereldje zitten.
Priveberichten gebruiken... zodat t niet openbaar is, willen ze vast praten.
afspreken op een bepaalde plek.. zodat je t persoonlijk kan overhandigen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben niet compleet debielMaar het moet ook nog aankomen eh. Ik heb geen foute vriendjes etc. Tuurlijk kan ik een wapen met de post laten komen, met als kans dat hij onderschept wordt en de politie bij me op de stoep staat.
Het duurde even, had deze post eerder verwacht.quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die niet weten waar ze online wapens moeten kopen.![]()
http://www.pipashop.nl/
Inmiddels al 3x gezien vandaag.quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde even, had deze post eerder verwacht.
Volgens mij was jij het die begon anderen van wereldvreemdheid te betichten.quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, het op de man spelen is weer begonnen.
-doe even normaal-quote:Op zondag 10 april 2011 01:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het die begon anderen van wereldvreemdheid te betichten.
Tsja. Wat kan ik hier nou mee. Kan moeilijk zeggen "bewijs het maar"quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Scorpie het volgende:
Misschien is het feit dat ik absoluut niet op zoek ben naar een wapen en absoluut geen behoefte heb er 1 aan te schaffen ook niet echt een helpende factor.quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
afspreken op een bepaalde plek.. zodat je t persoonlijk kan overhandigen.
Die tekstenquote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die niet weten waar ze online wapens moeten kopen.![]()
http://www.pipashop.nl/
Waarom zou het per definitie stoere praat moeten zijn? Het is gewoon een constatering. Net zoals je makkelijk aan hard drugs kan komen, gejatte spullen kan kopen kan je ook een wapen kopen. Of het nou een mes, een pistool of iets zwaarders is (dat laatste heb je wel kunnen zien met die prutsers van de hofstadgroep).quote:Op zondag 10 april 2011 01:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja. Wat kan ik hier nou mee. Kan moeilijk zeggen "bewijs het maar"![]()
Het klinkt allemaal heel stoer, dat er overal aan te komen is, maar ik gok datde gemiddelde Nederlander niet zo heel snel aan een wapen kan komen. De gemiddelde Nederlander kent waarschijnlijk wel heel veel praatjesmakers die zeggen aan een wapen te kunnen komen
Je kunt ook niet verwachten dat je alleen met keurige wethouders in zee gaat wanneer je op zoek bent naar een wapen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die teksten
Dé blaffoe voor de G met stylo
Met deze nivi djoek je die koelies als een pakje boter
Voor de djakker die een garoe in de club smoked
Deze nivi is voor de dampoe die je bika gedjackt heeft
Net als hoe coffeeshops aan hun drugs komen.. tis illigaal om te verbouwen in Nederland.. maar toch zitten de winkels vol.quote:Op zondag 10 april 2011 01:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Misschien is het feit dat ik absoluut niet op zoek ben naar een wapen en absoluut geen behoefte heb er 1 aan te schaffen ook niet echt een helpende factor.
Maar inderdaad, als je goed zoekt en de juiste contacten hebt zul je aan bijna alles kunnen komen.
Er is een verschil tussen iets verboden maken en het laten verdwijnen. Net zoals verboden dingen niet altijd immoreel of slecht zijn. Drugs en pippa's voor djokko's uit da hood die nooit door de poppo's geploft zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 01:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als hoe coffeeshops aan hun drugs komen.. tis illigaal om te verbouwen in Nederland.. maar toch zitten de winkels vol.
denk dat je beter bij de pro's kan zijn.. niet de kruimeldiefjesquote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef sp3c het volgende:
ik gok dat vaste klant zijn bij een Turkse (koerdische) supermarkt/pizzabakker je al een heel eind op weg helpt
Mja, als jij het zegt...quote:Op zondag 10 april 2011 01:35 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou het per definitie stoere praat moeten zijn? Het is gewoon een constatering. Net zoals je makkelijk aan hard drugs kan komen, gejatte spullen kan kopen kan je ook een wapen kopen. Of het nou een mes, een pistool of iets zwaarders is (dat laatste heb je wel kunnen zien met die prutsers van de hofstadgroep).
mwochquote:Op zondag 10 april 2011 01:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
denk dat je beter bij de pro's kan zijn.. niet de kruimeldiefjes
zou kunnen.. zullen we t uitproberen?quote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwoch
dat (Koedische gemeenschap) is een heel klein ons kent ons wereldje
dikke kans dat ze je naar de pro's kunnen verwijzen
Ja, maar verreweg de meeste leden van schietverenigingen zijn normale mensen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef meth1745 het volgende:
Een fascinatie voor wapens is kenmerkend voor dit soort moordenaars. En die zullen vaak bij een schietvereniging gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |