speculeren is niet zo heel erg, je zit door te drammenquote:Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort gebeurtenissen staan altijd bol van de speculaties, dat doet niet alleen Bsb hoor.
no problemquote:Maar ik ben blij dat je je als een gelijke opstelt. Appreciate.˛
Zo ziet hij er ook uit. Wat dat betreft kan ik me daar perfect in vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Messina het volgende:
Ik zie nu het RTLnieuws van 00:00 uur pas. In ieder geval 1 cliche wordt bevestigd, alle buren roepen: "Gewoon een heel normale, vriendelijke jongen".
... what lurks beneath the surface ...quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Messina het volgende:
Ik zie nu het RTLnieuws van 00:00 uur pas. In ieder geval 1 cliche wordt bevestigd, alle buren roepen: "Gewoon een heel normale, vriendelijke jongen".
Games, opvoeding, psychose...quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook uit. Wat dat betreft kan ik me daar perfect in vinden.
Ik heb zelf een psychose meegemaakt met mijn broertje en ik heb mij altijd afgevraagd waarom er toch zo weinig fout gaat. Iemand die een psychose heeft is nl. écht tot alles in staat.˛
De rol van de opvoeding wordt vaak nogal behoorlijk overschat. Zeker als het gaat om de daadwerkelijke vorming van het karakter van een persoon.quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ouders spelen nou eenmaal een grote rol bij de vorming van een kind. Natuurlijk zijn er geen ouders die tegen hun kinderen zeggen: ga een random winkelcentrum binnen en neem een mitrailleur mee. Dat is van den zotte. Maar ouders moeten zich interesseren voor hun kinderen, ook als ze ouder zijn dan 18.
Hier te zien: http://www.rtl.nl/xl/#/u/46c1a14b-bd8a-3d02-b3aa-1e3b080f21fb/quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Messina het volgende:
Toch vreemd, het was een bekende van de politie. Of kennen die alleen hele vriendelijke jongens..quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Messina het volgende:
Het was een bekende van de politie i.v.m. wapenbezit. Daar zijn niet echt veel details over naar buiten gekomen en/of ik heb ze gemist.quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch vreemd, het was een bekende van de politie. Of kennen die alleen hele vriendelijke jongens..
Jongen was al boven de 18 dus mag hij zelf beslissen wat hij doet.quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef matthijst het volgende:
Weinig aan te doen lijkt me, ventje is gewoon ziek in de kop. Enige wat niet helpt is die pistolen: ouders hadden hem beter op badminton kunnen doen, dan op de schietclub.
Die jongen ademt pure vrede. Kijk eens naar die vreedzame lach.quote:
En waar baseer je het op dat zijn ouders hem hebben aangespoord om zich aan te melden bij een schietvereniging? Of ook maar enige invloed hebben gehad op zijn 'hobby'?quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef matthijst het volgende:
Weinig aan te doen lijkt me, ventje is gewoon ziek in de kop. Enige wat niet helpt is die pistolen: ouders hadden hem beter op badminton kunnen doen, dan op de schietclub.
Ah, dacht dat ie 15-16 was toen ie in aanraking kwam met politie wegens wapenbezit.quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Jongen was al boven de 18 dus mag hij zelf beslissen wat hij doet.
Had bovendien weinig verschil gemaakt aangezien hijquote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En waar baseer je het op dat zijn ouders hem hebben aangespoord om zich aan te melden bij een schietvereniging? Of ook maar enige invloed hebben gehad op zijn 'hobby'?
Er is nogal een verschil tussen een hobby en een massaslachting. 300 miljoen Amerikanen, Zwitsers en Finnen kunnen het je ook uitleggen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, dacht dat ie 15-16 was toen ie in aanraking kwam met politie wegens wapenbezit.
Z'n pa zat ook op die club dacht ik gelezen te hebben.
Zo vader zo zoon?
Waar staat dat?quote:[b] Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Glazenmaker het volgende: Het feit dat dat ding automatisch was.
is dit uberhaupt bevestigd of gaat men daar vanuit?quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het feit dat dat ding automatisch was.
Ook al heb je een wapenvergunning en zit je zowel bij het leger en de politie en ben je de minister van veiligheid dan nog mag je geen automatisch vuurwapen kopen. Dus is dat wapen illegaal.quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef matthijst het volgende:
[i]De schutter was lid van een schietvereniging en had een vergunning voor vijf wapens. Het is nog onduidelijk of hij een van deze wapens heeft gebruikt.
[/i]
In 2003 is de man in contact geweest met de politie wegens de Wet wapens en munitie, maar het OM heeft hem uiteindelijk niet vervolgd. Waarom de zaak indertijd werd geseponeerd kon Officier van Justitie Kitty Nooy niet zeggen.
Mja daar heb je gelijk in. Twee dagen geleden is nog een meneer met camera statieven opgepakt omdat een mevrouw dacht dat het machinegeweren waren. In een stres situatie raak je nog sneller in verwarring als je er al niks vanaf weet.quote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dit uberhaupt bevestigd of gaat men daar vanuit?
als je semi automatisch of zelfs me enkele scoten 20 minuten lang in een winkelcentrum loopt te schieten raak je ook wel 50 kogels kwijt
voor omstanders is zoiets al snel een mitrailleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |