Jezus... lekker boeiendquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
was het de auto van zijn vader of toch van hemzelf?
wat doet een joch van 24 met een mercedes?
Ik weet niet hoe het met geweren gaat maar ik vond het met een boog toch best een leuke sport.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Fireblast het volgende:
Het zal wel bekrompen zijn, maar ik zie ook het hele nut van schietverenigingen niet in.
Is het nou echt zo'n leuke 'sport'?
Ja? Minder man. Sterkte.quote:
de lichamen waren toch geïdentificeerd?alleen zijn de lichamen nog niet vrijgegeven en geborgen ivm onderzoekquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
De lichamen moeten toch geïdentificeerd worden? Of moeten ze daar ook op wachten. Dat zou dan wel heel cru zijn.
ja duh, ze wisten dus dat iemand de schutter was, ze wisten zijn naam en vonden zo zijn auto?quote:
Thanks. Lees het net in oud topic. "Gelukkig" niets gevonden (neem immers aan dat dit al nieuws van eerder vanmiddag was).quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Er schijnt een bombrief gevonden te zijn in de auto van de dader.
Er is imo wel een groot verschil tussen het kopen van een bepaald merk wc-papier en het afschieten van mensen. Er is dan ook geen enkel bewijs dat voor de stelling dat het spelen van videogames lijdt tot meer agressie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als media mensen niet zou beinvloeden, waarom wordt er dan zoveel verdiend met de reclameindustrie?
Klopt maar ik weet wél dat als er in een winkelcentrum een gast rondhupt die in het wilde weg gaat schieten er zeker niet minder slachtoffers zouden vallen als een aantal winkelmedewerkers er achteraan rennen en mee gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en jij ook niet.
Maar dit moet dan toch door een bekende zijn geweest? Dat laatste begrijp ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze lichamen waren toch geïdentificeerd?alleen zijn de lichamen nog niet vrijgegeven en geborgen ivm onderzoek
Vreselijk, ben zelf neergeschoten in Jordanie tijdens mijn vakantie. Mijn kamergenoot heeft het helaas niet overleefd. Het is heel lastig om dat te verwerken en dit soort momenten helpen ook niet echt. Zeker niet omdat het in mijn woonplaats gebeurd is.quote:
camerabeelden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
ja duh, ze wisten dus dat iemand de schutter was, ze wisten zijn naam en vonden zo zijn auto?
jeetje wat heftig! heel veel sterktequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Vreselijk, ben zelf neergeschoten in Jordanie tijdens mijn vakantie. Mijn kamergenoot heeft het helaas niet overleefd. Het is heel lastig om dat te verwerken en dit soort momenten helpen ook niet echt. Zeker niet omdat het in mijn woonplaats gebeurd is.
Zeker nog nooit op Rotterdam-Zuid geweest op zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat doet een joch van 24 met een mercedes?
niet op een zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op Rotterdam-Zuid geweest op zaterdagmiddag?
Dat weet je niet, als je wapenbezit makkelijker maakt en mensen aanmoedigt om te oefenen met vuurwapens, dan zouden dit soort dingen weleens snel in de kiem gesmoord kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet wél dat als er in een winkelcentrum een gast rondhupt die in het wilde weg gaat schieten er zeker niet minder slachtoffers zouden vallen als een aantal winkelmedewerkers er achteraan rennen en mee gaan doen.
Over Hamdaoui gesproken. .quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een probleem dat zulke (mass destruction?) weapons beschikbaar zijn voor het gewone gepeupel.
Maar laten we ons voornamelijk druk maken om het klemtoon gebruik van El Hamdaoui en verkeerd geparkeerde auto's.²
Dank je, we mogen een avondje ergens anders logeren omdat we in een winkelcentrum in Alphen wonen.quote:
Juist! Dat lijkt me al reden genoeg. Je weet het namelijk nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en jij ook niet.
Ach, op een random dag eigenlijk!quote:
dat wel, maar meer petjes en bontkraagjes zonder auto gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ach, op een random dag eigenlijk!![]()
Maar goed, dit is offtopic.
Ik weet wel dat mensen dan in ieder geval een KANS hebben om zichzelf te verdedigen. Die hebben ze nu nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Juist! Dat lijkt me al reden genoeg. Je weet het namelijk niet
jeetje, dat maakt het extra heftig lijkt mequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dank je, we mogen een avondje ergens anders logeren omdat we in een winkelcentrum in Alphen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |