Persfoto van het jaar proberen te scoren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waarom zou je dat überhaupt doen?
[ afbeelding ]
Jij komt over als een verstandige entiteit, dat zie ik graag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, ik heb toch liever 1 random freak in 50 jaar, dan een shotgun achter elke toonbank.
En wie weet is 1 van die winkeliers wel eens een keer overspannen en trekt met z'n shotgun het winkelcentrum in ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, ik heb toch liever 1 random freak in 50 jaar, dan een shotgun achter elke toonbank.
Blijkt die foto opeens gemaakt te zijn in een heel andere plaatsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Persfoto van het jaar proberen te scoren?
Je eigen foto siteje promoten....
Gok maar raak.
Zucht, is bij de Ridderhof gemaakt hoor. Hier alle andere foto's van die gozer:quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Blijkt die foto opeens gemaakt te zijn in een heel andere plaats
Mensen die denken dat het moeilijk is legaal aan een wapen te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die met wapens een overvaller uitschakelen zou kunnen gebeuren in een droomscenario.
Maar toch staan de goede daden die met wapens worden bereikt in schril contrast met de slechte daden waarvoor ze worden gebruikt.
Als je het hier legaliseert loopt ook iedere Marokkaan, Antilliaan en opvliegende Hardcore-sjonnie met een geweer. Dan heb je wel een psychopaat gestopt omdat iemand hem neer schoot, maar elke dag sterven er ook tientallen anderen.
Of is dat "collateral damage" in de strijd tegen het kwaad?
Command and Concuerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen we stellen dat spellen als Quake en Command and Concuer een grote rol spelen en hebben gespeeld bij het plannen van dit soort "slachtpartijen"? Ik denk het wel.²
Hier is maar 1 reactie op mogelijk:quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen we stellen dat spellen als Quake en Command and Concuer een grote rol spelen en hebben gespeeld bij het plannen van dit soort "slachtpartijen"? Ik denk het wel.²
En dan? Wil je al die spellen gaan verbieden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog niet "geruimd"???quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Auti het volgende:
De lichamen zijn nog niet geruimd (cru woord).. er wordt uigebreid onderzoek verricht atm
Of iemand die al gepakt is met verboden wapenbezit kan bij een schietvereniging gaan and wapens legaal krijgen. En dan door een winkel centrum lopen... of iemand ken een vriend die aan een wapen kan komen.. your point please?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En wie weet is 1 van die winkeliers wel eens een keer overspannen en trekt met z'n shotgun het winkelcentrum in ...
Dat zijn nu juist games die er geen moer mee te maken hebben, noem dan postal of any FPSquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat komt omdat al zijn posts dom zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Fireblast het volgende:
[..]
En dan? Wil je al die spellen gaan verbieden?
Ik lees echt louter domme posts van jou.²
offtopic: hij kan niet echt goed fotograferenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zucht, is bij de Ridderhof gemaakt hoor. Hier alle andere foto's van die gozer:
http://www.svenvanbeek.nl(...)st-schietpartij.html
Wat bizar eigenlijk, niet dat het niet goed is ofzo.. wel een beetje moeilijk te begrijpen als nabestaande lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze worden iig vanacht niet vrijgegeven, dit is bevestigd
Fail trollquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ongetwijfeld, kijk maar naar Amerika, sinds de opkomst van dit soort games ( ik zeg bewust games en geen spellen) lijkt het wel een trend om af en toe in de real world te trainen, met alle kwalijke gevolgen van dien.quote:
Ooh oke, dan snap ik hem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat al zijn posts dom zijn.
lijkt me als nabestaande echt verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat bizar eigenlijk, niet dat het niet goed is ofzo.. wel een beetje moeilijk te begrijpen als nabestaande lijkt me.
waarom zit er een balkje op de gezichten van die swat gasten? ze zijn toch niet herkenbaar..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
offtopic: hij kan niet echt goed fotograferen
Of je kan zeggen, daar kunnen ze hun agressie kwijt..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, kijk maar naar Amerika, sinds de opkomst van dit soort games ( ik zeg bewust games en geen spellen) lijkt het wel een trend om af en toe in de real world te trainen.
Het kan m.i. geen kwaad om hier eens goed onderzoek naar te doen.²
Dat je wapens niet op een presenteerblaadje hoeft te geven gok ik zo. Zoals ik een vorige reply ook al zei, het zijn voornamelijk angstige mensen die voor vrij wapenbezit pleiten. En angstige mensen met wapens is niet de beste combinatie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef OreO het volgende:
[..]
Of iemand die al gepakt is met verboden wapenbezit kan bij een schietvereniging gaan and wapens legaal krijgen. En dan door een winkel centrum lopen... of iemand ken een vriend die aan een wapen kan komen.. your point please?
Bullshit!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, kijk maar naar Amerika, sinds de opkomst van dit soort games ( ik zeg bewust games en geen spellen) lijkt het wel een trend om af en toe in de real world te trainen.
Het lijkt me sowieso verschrikkelijk om zo iemand te moeten verliezen, ik denk dat je je hele leven met een "wat als..."-gevoel blijft zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
lijkt me als nabestaande echt verschrikkelijk...
als je de overleden persoon in kwestie nog mag zien
Ja, voor computerspellen was er geen geweld. Lees je fabelboek er maar eens op na troll.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, kijk maar naar Amerika, sinds de opkomst van dit soort games ( ik zeg bewust games en geen spellen) lijkt het wel een trend om af en toe in de real world te trainen, met alle kwalijke gevolgen van dien.
Als media mensen niet zou beinvloeden, waarom wordt er dan zoveel verdiend met de reclameindustrie?quote:
dat sowieso...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso verschrikkelijk om zo iemand te moeten verliezen, ik denk dat je je hele leven met een "wat als..."-gevoel blijft zitten.
Wat als ik hem/haar had uitgenodigd om vandaag even langs te komen, wat als ze gisteren boodschappen had gedaan, ...
Toen hadden ze religie en nationalisme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, voor computerspellen was er geen geweld. Lees je fabelboek er maar eens op na troll.
De nabestaanden zijn juist toch al wel ingelicht? Voor de rest van Nederland is die informatie minder van belang.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat bizar eigenlijk, niet dat het niet goed is ofzo.. wel een beetje moeilijk te begrijpen als nabestaande lijkt me.
En dan heb ik de kwalijke gevolgen van 3D gebruik nog buiten beschouwing gelaten. Ik werd altijd na een kwartier spelen al extreem duizelig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef OreO het volgende:
[..]
Of je kan zeggen, daar kunnen ze hun agressie kwijt..
Fail troll... go sleep
Onzin, dan hadden er mogelijk zelfs meer slachtoffers zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef OreO het volgende:
. Als die winkels een shotgun achter in hun winkel hadden liggen zou hij niet zo ver gekomen zijn.
zolang die geen raket tegen de grond schoot om naar de tweede verdieping te springen ga ik voor 'niet waarschijnlijk'quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Er schijnt een bombrief gevonden te zijn in de auto van de dader.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kom net thuis van een "gezellig" dagje uit en verneem dit nu pas. Ongelooflijk dat dit vandaag langs me heen is gegaan.Heel erg.
Misschien lees ik ergens overheen hoor, maar waarom zijn drie andere winkelcentra ook afgesloten? Uit angst voor bom-/explosiegevaar?
narrow minded much? zeker nooit nederland uit geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat je wapens niet op een presenteerblaadje hoeft te geven gok ik zo. Zoals ik een vorige reply ook al zei, het zijn voornamelijk angstige mensen die voor vrij wapenbezit pleiten. En angstige mensen met wapens is niet de beste combinatie.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang die geen raket tegen de grond schoot om naar de tweede verdieping te springen ga ik voor 'niet waarschijnlijk'
ze zijn wel ingelicht, maar de lichamen zijn nog op plaats delict..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
De nabestaanden zijn juist toch al wel ingelicht? Voor de rest van Nederland is die informatie minder van belang.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onzin, dan hadden er mogelijk zelfs meer slachtoffers zijn geweest.
Daar krijg ik echt rillingen van, als ik me alleen al probeer voor te stellen dat bv. je vader daar al uren dood ligt. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zijn wel ingelicht, maar de lichamen zijn nog op plaats delict..
als een dierbare overleden is wil je degene toch zien?
Wat een dom gelul... trollebol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan heb ik de kwalijke gevolgen van 3D gebruik nog buiten beschouwing gelaten. Ik werd altijd na een kwartier spelen al extreem duizelig.
Veel van die shooters gebruiken dezelfde engine, dus toeval kun je het niet noemen.²
Ach gut, weer een helderziende.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onzin, dan hadden er mogelijk zelfs meer slachtoffers zijn geweest.
Penn & Tellerquote:
Of voor mensen die in alphen aan den rijn wonen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zijn wel ingelicht, maar de lichamen zijn nog op plaats delict..
als een dierbare overleden is wil je degene toch zien?
Ik ben beroeps militair geweest ..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef OreO het volgende:
[..]
narrow minded much? zeker nooit nederland uit geweest
Ben ik niet met je eens, ik snap niet hoe je dit kunt stellen. Geweld is van alle tijden, sla de geschiedenisboeken er maar eens op na. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat dit soort games als een soort van inspiratiebron werken. De dader van vandaag was 25 jaar, hij heeft de opkomst van deze games dus heel bewust ervaren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, voor computerspellen was er geen geweld. Lees je fabelboek er maar eens op na troll.
Het andere gerucht is dat de moeder de brief heeft gevonden maar het is bevestigd dat er een brief is en daarop zijn de winkelcentra en directe omgeving ontruimd. Op dit moment gaat daar alles ondersteboven, het zekere voor het onzekere.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Er schijnt een bombrief gevonden te zijn in de auto van de dader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |