ja hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt rillingen van, als ik me alleen al probeer voor te stellen dat bv. je vader daar al uren dood ligt. Verschrikkelijk.
Ik ben ook wel eens getuige geweest toen er iemand ineens op zuidplein een mes trok. Was alsof ik naar een film zat te kijken, toen ik die mensenmassa ineens op me af zag komen. Zulke dingen bessef je vaak niet gelijk. Het is alsof er een film word afgespeeld, en het duurt vaak ffe voor je kan reagerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben zelf ook getuige geweest van een dodelijke steekpartij, op het moment zelf ben je er nauwelijks bewust van dat het werkelijk gebeurt.
Ik zie weer een Klink-actie aankomen van vriend Teevenquote:Schutter Alphen had wapenvergunning
Officier van Justitie Kitty Nooy meldt op een persconferentie in Alphen aan de Rijn dat de dader van de schietpartij een 24-jarige Alphenaar is die bij zijn vader woonde. Verder maakte de officier bekend dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, zowel de moeder als de vader van de verdachte ongedeerd is gebleven. De moeder van de schutter zou ook degene zijn die een afscheidsbrief van haar zoon heeft gevonden. Wat er in die brief staat is nog onbekend.
Het OM meldt dat Tristan van der Vlis lid was van de een schietvereniging en een vergunning zou hebben gehad om vijf wapens in huis te mogen hebben, waarvan hij er drie ook daadwerkelijk had.
Winkelcentra
De reden dat drie andere winkelcentra in Alphen aan de Rijn zijn ontruimd, is een briefje dat in de auto van de schutter is gevonden met daarop een waarschuwing dat in drie andere winkelcentra explosieven zouden liggen. Volgens burgemeester Bas Eenhoorn komt er rond 21:00 vanavond meer duidelijkheid over de winkelcentra.
Blowen
Onze verslaggever ter plaatse weet nog te melden dat Tristan van der Vlis samen met zijn vader lid was van de schietvereniging. Verder blowde de "nette jongen" volgens buurtgenoten "de hele tijd", maar sprak hij wel met twee woorden en was hij bijzonder beleefd.
geef hem saus!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
je bent totaal niet meer credible...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb jij zoal in je leven gedaan ?
Realiteit.quote:
Ben je ook écht uitgezonden geweest? Je hoort altijd over die trauma's die er daardoor worden opgelopen. Herken je dit?quote:
waar slaat dat nou weer opquote:
Mensen met epilepsie wordt ook afgeraden om langere tijd achter elkaar te gamenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan heb ik de kwalijke gevolgen van 3D gebruik nog buiten beschouwing gelaten. Ik werd altijd na een kwartier spelen al extreem duizelig.
Veel van die shooters gebruiken dezelfde engine, dus toeval kun je het niet noemen.²
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef hem saus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is een veel betere oplossing om wapens te verbieden zodat psychopaten lekker een tijdje hun gang kunnen gaan zonder dat gewone burgers zich kunnen verdedigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat je wapens niet op een presenteerblaadje hoeft te geven gok ik zo. Zoals ik een vorige reply ook al zei, het zijn voornamelijk angstige mensen die voor vrij wapenbezit pleiten. En angstige mensen met wapens is niet de beste combinatie.
quote:Verder blowde de "nette jongen" volgens buurtgenoten "de hele tijd", maar sprak hij wel met twee woorden en was hij bijzonder beleefd.
Kentekencheck lijkt me?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef just me het volgende:
Hoe wisten ze eigenlijk welke auto van de schutter was?
Ik heb een broer met trauma, maar die huppelt momenteel vrolijk door Schotland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je ook écht uitgezonden geweest? Je hoort altijd over die trauma's die er daardoor worden opgelopen. Herken je dit?²
Dat weet ik niet, en jij ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Realiteit.
Als er in die winkels wapens voorhanden waren en iemand uit paniek een wapen had geapkt dan denk jij dat diegene direct met 1 schot deze malloot had kunnen neerknellen én dat de malloot dan geen reactie op die actie had gegeven ?
Het gaat om het sociale contact die je bij de vereniging opdoetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Fireblast het volgende:
Het zal wel bekrompen zijn, maar ik zie ook het hele nut van schietverenigingen niet in.
Is het nou echt zo'n leuke 'sport'?
De lichamen moeten toch geïdentificeerd worden? Of moeten ze daar ook op wachten. Dat zou dan wel heel cru zijn.quote:
Ja, hoe is hij deze opgelopen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een broer met trauma, maar die huppelt momenteel vrolijk door Schotland.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |