quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kut, hij wil water!
Geen Meer bier voor Joop dus.
Wehehe dat is ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kut, hij wil water!
Geen bier voor Joop dus.
Uh, dan gaat de helft die niet heeft gedronken ofzoquote:
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh, dan gaat de helft die niet heeft gedronken ofzo
compleet offtopic, maar we zaten op ZIJN verjaardag, pieper ging af. WOW DIT IS DE MOEITE WAARD!! 2 seconden later hoor je zijn auto wegpiepen....toto zover de verjaardag....
Als het geld op is, dan kan hij van het statiegeld altijd nog een enkeltje Nederland kopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
Hebben ze nou een hypotheek voor het bier?!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bedrijf loopt voor geen meter
* bier
* het geld is op
* bier
* ze vinden zelf dat ze fantastisch bezig zijn
* bier.
Zo te zien bestaat het bedrijf nog met positieve reacties, jammer had graag een aflevering gezien waar alles kut gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bier
* het geld is op
* bier
* bier.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bier
* het geld is op
* bier
* bier.
Mijndes woont in een klein dorp en is chauffeur, gaat dus altijd heen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...
hmmm misschien moet ik er even bij vermelden dat hij destijds bj de vrijwillige zat... ik weet niet hoe het dan zit met diensten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |