Lijkt echt net een vent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Wow is die blonde een chick? Ik dacht dat het een dude was
quote:
Misschien was het een ventquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
Ze moet gewoon wat vaker een biertje halen voor Joop. Is beter voor zijn humeur.
Ja ik mag toch niet hopen dat hij de chauffeur was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doet die Joop het dan met al dat bier icm de brandweer?
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
Denk een compressor ofzo.quote:
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij denken Joop & Tineke ook dat ze op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Heerlijk vakantiegevoel krijg ik van deze aflevering
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
Dan moet je huis niet in de fik staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Brembo het volgende:
De blonde chick had haar eff door de 220V gehaald.
Een oud-collega zit ook bij de brandweer en het enige waar hij het over had was zuipen. Is ook het enige wat ze daar doen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |