Niet toevallig een vrouwtje in Frankrijk dat in een kasteel van een vriend ging wonen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niet alle uitzendingen gekeken maar kan me wel een memorabele uitzending herinneren in ik geloof Portugal of Italie, waar het vrouwtje die alles bedacht had, vreemdging met de huisvriend![]()
![]()
En weer terugging naar Nederland ofzo
Laatste tijden volg ik het wel aardig
Als hij die vergunning niet krijgt, de centjes op zijn en een borreltje op heeft, is het wel zo iemand die mensen op hun gezicht timmert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Volgens mij krijgt tatoeage Joop losse handjes nu blijkt dat het één grote teringbende is.
Uhh, het ongedierte?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
Is er ook iets in dat prutshuis van ze dat niet kapot is?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef HalvinCarris het volgende:
De gezondheid van de moeder van Joop is een metafoor voor het huis. Erg zwak en staat op instorten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef HalvinCarris het volgende:
De gezondheid van de moeder van Joop is een metafoor voor het huis. Erg zwak en staat op instorten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
Valt mee dat die container niet helemaal vol zit met Aldi-bier.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef HalvinCarris het volgende:
Kent iemand dit nog? Volgens mij heeft Joop dit teveel gespeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef HalvinCarris het volgende:
Kent iemand dit nog? Volgens mij heeft Joop dit teveel gespeeld:
[ afbeelding ]
De Hells Angels hebben nu hun eigen vakantie clubhuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
Met alle respect maar wordt het een B&B of een locatie voor het jaarlijkse uitstapje van de Josti-band?
Met Belgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
ALtijd een excuus om te zuipen natuurlijk.
Lijkt echt net een vent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Wow is die blonde een chick? Ik dacht dat het een dude was
quote:
Misschien was het een ventquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
Ze moet gewoon wat vaker een biertje halen voor Joop. Is beter voor zijn humeur.
Ja ik mag toch niet hopen dat hij de chauffeur was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doet die Joop het dan met al dat bier icm de brandweer?
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
Denk een compressor ofzo.quote:
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij denken Joop & Tineke ook dat ze op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Heerlijk vakantiegevoel krijg ik van deze aflevering
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
Dan moet je huis niet in de fik staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Brembo het volgende:
De blonde chick had haar eff door de 220V gehaald.
Een oud-collega zit ook bij de brandweer en het enige waar hij het over had was zuipen. Is ook het enige wat ze daar doen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kut, hij wil water!
Geen Meer bier voor Joop dus.
Wehehe dat is ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kut, hij wil water!
Geen bier voor Joop dus.
Uh, dan gaat de helft die niet heeft gedronken ofzoquote:
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh, dan gaat de helft die niet heeft gedronken ofzo
compleet offtopic, maar we zaten op ZIJN verjaardag, pieper ging af. WOW DIT IS DE MOEITE WAARD!! 2 seconden later hoor je zijn auto wegpiepen....toto zover de verjaardag....
Als het geld op is, dan kan hij van het statiegeld altijd nog een enkeltje Nederland kopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
Hebben ze nou een hypotheek voor het bier?!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn oom is ook feuerwehrmann.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bedrijf loopt voor geen meter
* bier
* het geld is op
* bier
* ze vinden zelf dat ze fantastisch bezig zijn
* bier.
Zo te zien bestaat het bedrijf nog met positieve reacties, jammer had graag een aflevering gezien waar alles kut gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bier
* het geld is op
* bier
* bier.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bier
* het geld is op
* bier
* bier.
Mijndes woont in een klein dorp en is chauffeur, gaat dus altijd heen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...
hmmm misschien moet ik er even bij vermelden dat hij destijds bj de vrijwillige zat... ik weet niet hoe het dan zit met diensten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn schoonvader zorgt dat hij geen dienst heeft als hij z'n verjaardag viert...
ook dan kun je dienst en geen dienst hebben. Overigens heeft mijn schoonvader bij andere verjaardagen (niet z'n eigen) soms wel gewoon dienstquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmmm misschien moet ik er even bij vermelden dat hij destijds bj de vrijwillige zat... ik weet niet hoe het dan zit met diensten....
Zeker weer een lekkagequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef eskil het volgende:
BTW. die website van hun doet het ook niet.
Ja de bonje die ze de eerste drie maanden hebben gehad hebben we niet gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Cyan het volgende:
Ik vond deze uitzending niet zo geweldig. We kopen een huis ... de boiler zorgt voor een waterval in huis .... opeens staan er vakantiehuisjes en een zwembad in de tuin ... en daar zijn de 1e gasten. Wat een feest! Einde ...
Nee ... het hoogtepunt was letterlijk die vleermuis.quote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja de bonje die ze de eerste drie maanden hebben gehad hebben we niet gezien.
Tijdens de uitzending deed 'ie het nog wel prima. Ligt er dus zeker uit vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef eskil het volgende:
Misschien vonden ze die 5 maanden te slecht om te vertonen op TVquote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Slecht gemaakte uitzending, opeens vijf maanden later hebben ze de vergunning en zeulen wat met wat luitjes en bier: aflevering afgelopen
Dat dacht ik ook. Ik dat ook even dat ze swingers vakanties zouden aanbieden.quote:Op zondag 10 april 2011 02:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Toen die vlamingen bij hen op bezoek waren kreeg ik zo'n gevoel van dat ze aan partnerruil dedenZijn 't wel de types voor, vooral die vlaamse dame.
Met een bierdrinkende inktpottokkie als gastheer ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef eskil het volgende:
Mateloos irritant die constant kauwgumkauwende vrouw. Daar scoor je echt punten mee als gastvrouw.![]()
plusquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Samenvatting:
* bier
* bier
* het geld is op
* bier
* bier.
Vat het prima samen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef Cyan het volgende:
Ik vond deze uitzending niet zo geweldig. We kopen een huis ... de boiler zorgt voor een waterval in huis .... opeens staan er vakantiehuisjes en een zwembad in de tuin ... en daar zijn de 1e gasten. Wat een feest! Einde ...
Het was best leuk, kwam vooral omdat deze mensen echt kansloze figuren zijn. Wel jammer dat opeens die relatieproblemen uit het niets kwamen. Zagen we weinig tot niets van terug in de voorgaande beelden. Ook die bouwvergunning hebben we niets meer over vernomen. Kennelijk hadden ze het dan toch geregeld?quote:Op zondag 10 april 2011 01:18 schreef DUK het volgende:
Matige uitzending inderdaad. Zomaar uit het niets alles 'op orde' aangevuld met een samenvatting van hoe moeilijk ze wel het niet hadden...
Dat denk ik ook ja. Volgens mij komt de cameraploeg sowieso maar een keer of 3 langs, en voor de tussenliggende tijd doen ze het dan met zelfopgenomen stukjes (met 'rec' in beeld). En daarvan zaten er dit keer ook wel een paar in.quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik denk dat het stel gewoon zelf opnames had moeten maken en dat vergeten was.
Jopie lijkt me wel zo'n type dat zelfs als Tineke in de parenclub in al haar gaten wordt gepakt staat te filmen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Volgens mij komt de cameraploeg sowieso maar een keer of 3 langs, en voor de tussenliggende tijd doen ze het dan met zelfopgenomen stukjes (met 'rec' in beeld). En daarvan zaten er dit keer ook wel een paar in.
Maar goed, van relatieproblemen enzo ga je misschien niet zo gauw een home video maken hè.
quote:Als interim-manager Rob (60) net voor zijn pensioen zonder werk komt te zitten, besluit hij om samen met zijn vrouw Nicolette (60) nog één keer een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ze vertrekken naar het Franse gehuchtje Virlet om daar een chambres d'hôte met schildersatelier te beginnen. Dat hun toekomstige droomhuis nu nog een bouwval is zonder verwarming, warm water of toilet lijkt hen niet te deren. Zonder blikken of blozen slapen ze in de vrieskou op de plankenvloer en slaan ze dapper aan het verbouwen. De oude hooischuur moet binnen vier maanden tot atelier worden omgebouwd, want schilderen is Nicolettes eerste levensbehoefte en de feestelijke opening staat al gepland. Bovendien moet er geld verdiend worden met de schilderworkshops die ze straks aan de dorpsbewoners wil geven. Het stel werkt zó hard dat hun volwassen kinderen, die in Nederland zijn achtergebleven, zich toch wel wat zorgen beginnen te maken. Zolang hun ouders zich alleen maar bezighouden met slopen en beton storten, is er immers weinig tijd om te genieten van 'la douce France'. Ondertussen komt de deadline van de opening dichterbij, en Rob en Nicolette zijn vastbesloten die te halen.
hebben de dorpsbewoners daar behoeft aan dan? Ben benieuwdquote:Bovendien moet er geld verdiend worden met de schilderworkshops die ze straks aan de dorpsbewoners wil geven.
21.40quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef hexje het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het om 21.30 begon....
En geen horeca-ervaring en een beperkt budget. Het begin is goedquote:
Voorthuizen, ze zitten tijdelijk op een vakantiepark.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Hey is dat Grunn? ik zag een flits maar..
okayquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorthuizen, ze zitten tijdelijk op een vakantiepark.
Alle ingrediënten voor een vermakelijke aflevering zijn aanwezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En geen horeca-ervaring en een beperkt budget. Het begin is goed
Mevrouw deed zo te zien inderdaad inkopen bij Flokstra Groningen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Hey is dat Grunn? ik zag een flits maar..
500kquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
Een superdeluxe zitmaaimachine
Ze hadden toch niet zulks een groot budget?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kerel is een soort van Jon Bakker.
ja dat dacht ik dus ook... al ze dan bv 35 jaar samen zijn dan is dat gewoon bijna elk jaar een ander huis..quote:
Inderdaad, ik dacht, dit wordt niks, maar netjes, hoor. Vooral het atelier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Coos het volgende:
Ik vreesde vooraf het ergste maar toch, petje af voor die lui!
Idd,ik dacht dat t niet goed zou komen maar ze hebben hard en serieus gewerkt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Coos het volgende:
Ik vreesde vooraf het ergste maar toch, petje af voor die lui!
Inderdaad; ik vind de afleveringen waar je je lekker kunt verbazen of ergeren toch een stuk leukerquote:Op zondag 17 april 2011 00:52 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan de volgende aflevering weer een gezonde portie ellende AUBdit gaat veel te vaak goed recentelijk
![]()
Ik ook heerlijk leedvermaak.quote:Op zondag 17 april 2011 10:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inderdaad; ik vind de afleveringen waar je je lekker kunt verbazen of ergeren toch een stuk leuker
Ja, eerst was het nog een grote puinzooi, en toen was het in het volgende shot '4 maanden later' helemaal af. Ook lekker Hollands om om 18:00 te stoppen met werken, morgen weer een dagquote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook heerlijk leedvermaak.
Maar leuk stel gisteren had het nooit verwacht dat ze dit allemaal even gingen doen met z'n tweetjes.
Maar toch twijfel ik of ze echt zelf die verbouwingen hebben gedaan. Ze lieten amper iets zien van de verbouwing zelf. Enkel dat de man een gat in de muur maakte en wat ruimte voor een raam.
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in,is dit nieuw of herhaling?
Ik wacht het even af, komt me nog niet heel bekend voor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Het Frans is zoals gewoonlijk weer om te huilen.
Papa fume un pipequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Het Frans is zoals gewoonlijk weer om te huilen.
Gaat weinig mis.quote:
Ik zou toch niet met mijn hele familie samen willen werken eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze hebben wel het geluk dat ze niet in een isolement zijn geraakt omdat ze juist met het grootste deel van de familie, gezamenlijk naar Frankrijk zijn geëmigreerd.
Ik ook niet, maar je houdt het daardoor wel langer vol.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met mijn hele familie samen willen werken eigenlijk.
En zij zouden juist binnen 5 minuten een huis hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef HanSchwulo het volgende:
dit is wel duidelijk voor de crisis. nu raakt die ouwe dat appartementje aan de straatstenen niet meer kwijt. en dat verhuurbureautje zal er ook wel niet meer zijn :-)
ze zouden de bars en restaurants nu voor het uitkiezen hebben!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
En zij zouden juist binnen 5 minuten een huis hebben.
Oh even kijken! Ben benieuwd hoe dit afloopt!quote:
volgende aflevering wordt nog veel leukerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef HanSchwulo het volgende:
haha. dit is één van de beste afleveringen tot nu toe.
neequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef fespo het volgende:
heb je de party snacks (vlammetjes?) al gezien?
Dat komt eigenlijk altijd gewoon goed terecht hoor. En in dit geval ook. Gewoon een tweede hond beloven en alles is weer koek en ei.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap nooit wat die ouders altijd bezield om die kinderen in deze leeftijdscategorie mee te slepen naar het buitenland.
Met of zonder de bar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Jane het volgende:
Ik las op de site van Ik Vertrek dat dit stel inmiddels uit elkaar is.
Zonder Spaans appartement, iig.quote:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/gr%C3%BCnewaldquote:Zoals veel mensen al weten zijn wij al weer een tijd terug. Na een heftig jaar hebben wij besloten om uit elkaar te gaan , het gaat ons beiden goed. Ik woon samen met mij 2 boys. Jules woont bij een nieuwe partner
Nee, heel vreemd.quote:
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.quote:
Eerst dat met het appartement en dan gewoon goedgelovig opnieuw erin trappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Ze zijn iets te goedgelovig.
Ik vind het wel treurig voor de kinderen. Die hebben hier niet voor gekozen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.
Konden vast de druk niet aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.
Voor kinderen is t altijd sneu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel treurig voor de kinderen. Die hebben hier niet voor gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |