Niet toevallig een vrouwtje in Frankrijk dat in een kasteel van een vriend ging wonen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niet alle uitzendingen gekeken maar kan me wel een memorabele uitzending herinneren in ik geloof Portugal of Italie, waar het vrouwtje die alles bedacht had, vreemdging met de huisvriend![]()
![]()
En weer terugging naar Nederland ofzo
Laatste tijden volg ik het wel aardig
Als hij die vergunning niet krijgt, de centjes op zijn en een borreltje op heeft, is het wel zo iemand die mensen op hun gezicht timmert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Volgens mij krijgt tatoeage Joop losse handjes nu blijkt dat het één grote teringbende is.
Uhh, het ongedierte?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
Is er ook iets in dat prutshuis van ze dat niet kapot is?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef HalvinCarris het volgende:
De gezondheid van de moeder van Joop is een metafoor voor het huis. Erg zwak en staat op instorten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef HalvinCarris het volgende:
De gezondheid van de moeder van Joop is een metafoor voor het huis. Erg zwak en staat op instorten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
Valt mee dat die container niet helemaal vol zit met Aldi-bier.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef HalvinCarris het volgende:
Kent iemand dit nog? Volgens mij heeft Joop dit teveel gespeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef HalvinCarris het volgende:
Kent iemand dit nog? Volgens mij heeft Joop dit teveel gespeeld:
[ afbeelding ]
De Hells Angels hebben nu hun eigen vakantie clubhuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
Met alle respect maar wordt het een B&B of een locatie voor het jaarlijkse uitstapje van de Josti-band?
Met Belgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
ALtijd een excuus om te zuipen natuurlijk.
Lijkt echt net een vent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Wow is die blonde een chick? Ik dacht dat het een dude was
quote:
Misschien was het een ventquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
Ze moet gewoon wat vaker een biertje halen voor Joop. Is beter voor zijn humeur.
Ja ik mag toch niet hopen dat hij de chauffeur was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doet die Joop het dan met al dat bier icm de brandweer?
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joop zuipt zoveel bier dat hij de brand in Moerdijk in z'n eentje uit had kunnen pissen.
Denk een compressor ofzo.quote:
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij denken Joop & Tineke ook dat ze op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Heerlijk vakantiegevoel krijg ik van deze aflevering
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
Dan moet je huis niet in de fik staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een vriend bij de brandweer en die gaat elke dinsdag op zuip met brandweermannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Brembo het volgende:
De blonde chick had haar eff door de 220V gehaald.
Een oud-collega zit ook bij de brandweer en het enige waar hij het over had was zuipen. Is ook het enige wat ze daar doen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kut, hij wil water!
Geen Meer bier voor Joop dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |