abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95279547
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zodat een ieder zich kan verdedigen tegen dit soort malloten. Agressieve mensen die behoefte hebben aan een gun, hebben er nu toch al eentje. Hoog tijd dat nette burgers die zichzelf willen verdedigen daartoe mogelijkheden krijgen.
ik heb totaal geen behoefte aan een gun, ik wil mezelf niet verdedigen met een wapen.
dat heeft toch geen nut, als iemand het op je gemunt heeft ga je toch wel
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:46:05 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_95279569
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar wat hebben ze er dan aan?
Wat denk je zelf dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_95279571
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook al een tijd precies over. De meesten zien het niet, maar ik kan me zo vreselijk ergeren aan die 'kleine' dingetjes als wat jij noemt, het is gewoon asociaal.
De meeste mensen zien het wel. Die Sire reclames bestaan niet voor niks. Is nog altijd geen reden om wapenbezit daarom goed te keuren.
pi_95279577
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan heb je m'n punt niet begrepen. Lees het nog een keer.

Als iedereen een wapen heeft gaat in deze situatie geheid iemand onschulidge mensen kapotknallen uit pure angst.

Liever 1 psychopaat met een pistool waar je voor weg moet rennen dan 1 psychopaat en 8 omstanders die uit angst een flight-reflex vertonen en in de rondte beginnen te knallen en daarmee andere omstanders ook nog even kapotschieten.
Dat loopt wel los. Mensen die bang zijn rennen weg. Het is wel duidelijk wie er schiet. Als dan 'n omstander z'n gun trekt, schiet hij de schutter af en is het probleem opgelost. Dat is stukken beter dan het zo uit de hand te laten lopen dat er 7 doden vallen.
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2011 @ 22:46:46 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_95279601
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar wat hebben ze er dan aan?
net als een user hier plaatjes van jezelf op internet zetten en dan wachten op het arrestatieteam :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_95279604
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik heb totaal geen behoefte aan een gun, ik wil mezelf niet verdedigen met een wapen.
dat heeft toch geen nut, als iemand het op je gemunt heeft ga je toch wel
Onzin. Het is dan diegene en jij. Als diegene een gun heeft, leg je het af. Heb jij ook een gun, dan maak je kans.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:47:38 #282
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95279634
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat loopt wel los. Mensen die bang zijn rennen weg. Het is wel duidelijk wie er schiet. Als dan 'n omstander z'n gun trekt, schiet hij de schutter af en is het probleem opgelost. Dat is stukken beter dan het zo uit de hand te laten lopen dat er 7 doden vallen.
Wat is de kans dat 1 vaardige omstander de enige is die gaat schieten ipv dat er 8 slechte schutters rondlopen in zo'n universum waar in nederland iedereen met een pistool rondloopt?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_95279638
quote:

[..]

Precies. Want in het dagelijks leven is iedereen Chuck Norris. Je moet wat minder films kijken,
pi_95279646
quote:

[..]

Onzin. Het is dan diegene en jij. Als diegene een gun heeft, leg je het af. Heb jij ook een gun, dan maak je kans.
yup eens, iedereen moet het recht hebben om zichzelf te verdedigen...
pi_95279663
Mensen met een adelaar en Amerikaanse vlag in hun UI moet je gewoon negeren. Dat zijn van die Nederlandse NRA en Conservatieven-adepten. Gewoon negeren en hopen dat het ooit nog goed komt met die users.
pi_95279669
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan heb je m'n punt niet begrepen. Lees het nog een keer.

Als iedereen een wapen heeft gaat in deze situatie geheid iemand onschuldige mensen kapotknallen uit pure angst.

Liever 1 psychopaat met een pistool waar je voor weg moet rennen dan 1 psychopaat en 8 omstanders die uit angst een flight-reflex vertonen en in de rondte beginnen te knallen en daarmee andere omstanders ook nog even kapotschieten.
dat ja :)
pi_95279686
Ik vind het niet normaal iig. En ik vind het ook geen fijn idee dat mensen met wapens rondlopen.
pi_95279706
Klopt dit??

http://forum.fok.nl/user/history/129576

Verder nog niet gezien eigenlijk.
pi_95279719
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen met een adelaar en Amerikaanse vlag in hun UI moet je gewoon negeren. Dat zijn van die Nederlandse NRA en Conservatieven-adepten. Gewoon negeren en hopen dat het ooit nog goed komt met die users.
Of mensen die meer van de wereld zien dan jij...
pi_95279720
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee geilen op slachtofferlijstjes is respectvol...
Amen. _O_
Failure is success if we learn from it.
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2011 @ 22:49:37 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_95279743
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef jpjedi het volgende:
Klopt dit??

http://forum.fok.nl/user/history/129576

Verder nog niet gezien eigenlijk.
Leg eens uit wat je ermee bedoelt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_95279747
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het niet normaal iig. En ik vind het ook geen fijn idee dat mensen met wapens rondlopen.
Er lopen nu ook mensen met wapens rond. Vaak illegale wapens. Dat vind ik geen prettig idee. Het is een stuk prettiger om het recht te krijgen om een vuurwapen te hebben om jezelf te verdedigen tegen dit soort malloten.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:49:46 #293
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95279750
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef MilaNL het volgende:

[..]

De meeste mensen zien het wel. Die Sire reclames bestaan niet voor niks. Is nog altijd geen reden om wapenbezit daarom goed te keuren.
Zeg ik dat? Ik reageer op het feit dat mensen steeds asocialer worden en niet over wapenbezit.
pi_95279753
Legalisering van wapens betekent dat ook hier kinderen zichzelf of hun vriendje door het hoofd zullen gaan schieten omdat pa het wapen niet goed heeft opgeborgen. En het betekent ook dat criminelen sneller schieten omdat hun slachtoffer wel eens bewapend zou kunnen zijn. En het houdt ook in dat er nog vaker (ook onschuldige) mensen het loodje zullen leggen omdat ruzies die vroeger met de vuist beslecht werden nu met een pistool worden uitgevochten.

Echt, mensen die voor legalisatie van wapens zijn :r
pi_95279759
quote:

[..]

:')
pi_95279770
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mja, het zijn nu net die figuren die achter elke boom een moslim met kromzwaard zien die opteren voor vrij wapenbezit. Het zijn vooral angstige mensen die elk excuus aangrijpen om zichzelf te mogen bewapen. Eigenlijk zouden ze een keer naar een goede hoofddokter moeten.
pi_95279772
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Leg eens uit wat je ermee bedoelt?
dat vroeg ik me ook al af
pi_95279786
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je ze wel allemaal op een rijtje?

pi_95279788
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

Verder niets te melden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: