En meteen wat extra omstanders in de verwarring.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Hadden de omstanders wapens gehad, dan hadden ze hem direct uit kunnen schakelen.
Je kunt beter in verwarring zijn dan dood worden geschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En meteen wat extra omstanders in de verwarring.
Weet je trouwens wat voor wapen hij heeft gebruikt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef Auti het volgende:
[..]
De wapens die je in NL op verlof kan krijgen zijn prima om te bouwen, dat is hier ook vrijwel zeker gedaan...
de meeste mensen kunnen niet verantwoord met een wapen omgaan, dus waarom zou wapenbezit legaal moeten worden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Hadden de omstanders wapens gehad, dan hadden ze hem direct uit kunnen schakelen.
Hoe kun je in godsnaam een incident als dit een goed argument vinden voor het legaliseren van vuurwapensquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Weer zo'n sterke argument dus voor het legaliseren van vuurwapens.
dat was waarschijnlijk een inside jobquote:
Ja maar hij heeft profielfoto al veranderd. Maar te laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
http://twitter.com/LoekNL_
Zelfde foto als die troll @tristanalpie.
Shooting Westpoint Amsterdam, schietvereniging en wapenhandel.. Was al crimineel bekend maar daar hebben ze een kraakje gezet (in scene?) en is leeggeroofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
Luxe appartementen in Tilburg?
Oh oke, dan kan jij mij wel uitleggen wat een 17 jarige met wapens moet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat iemand uit de Randstad waarschijnlijk want minder naïef is.
Je kan ze vaak makkelijk ombouwen naar een automatisch wapen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een automatisch wapen kan toch nooit legaal zijn? Het wapen waarmee hij geschoten heeft hoeft niet een van de wapens te zijn waarvoor hij een vergunning had.
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef DaneV het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam een incident als dit een goed argument vinden voor het legaliseren van vuurwapens
Ik heb kogelgaten gezien maar wil niet speculeren, iig vrijwel zeker 7.62 en ik vermoed zelf dus een omgebouwde Roemeense "namaak" AK, die zijn vrij simpel om te bouwen, populair en makkelijk verkrijgbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat voor wapen hij heeft gebruikt?
misschien zijn gegevens vakkundig gewistquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef LXIV het volgende:
Hmm. Die Tristan is niet goed zichtbaar op het internet. Ook op de schietvereniging in Alphen vind ik eigenlijk niks. Zelfs geen wedstrijduitslagen van de een of andere Tristan.
Sommige vinden dat je jezelf moet kunnen verdedigen. maar ik denk dat er dan meer doden vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef DaneV het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam een incident als dit een goed argument vinden voor het legaliseren van vuurwapens
Je bedoeld dat je beter doodgeschoten kan worden door een verwarde omstander dan een psychopaat? Ochquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter in verwarring zijn dan dood worden geschoten.
Zodat een ieder zich kan verdedigen tegen dit soort malloten. Agressieve mensen die behoefte hebben aan een gun, hebben er nu toch al eentje. Hoog tijd dat nette burgers die zichzelf willen verdedigen daartoe mogelijkheden krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen niet verantwoord met een wapen omgaan, dus waarom zou wapenbezit legaal moeten worden?
bij een simpele ruzie zullen agressieve mensen al hun wapen trekken...
het hoeft hier niet USA te worden
Zoals die kerel die net uit z'n auto stapte en die vrouw in d'r karretje ? Kom eens van je zolderkamer af internetheld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter even verward zijn dan dat je dood wordt geschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je beter doodgeschoten kan worden door een verwarde omstander dan een psychopaat? Och
Er zijn maar weinig 17-jarigen die wapens niet interessant vinden. Als je wilt kun je er een krijgen, ook in Nederland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh oke, dan kan jij mij wel uitleggen wat een 17 jarige met wapens moet?
Een ieder die zichzelf wenst te verdedigen, Mister Roden. Hoor wie het zegt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals die kerel die net uit z'n auto stapte en die vrouw in d'r karretje ? Kom eens van je zolderkamer af internetheld.
Maar wat hebben ze er dan aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig 17-jarigen die wapens niet interessant vinden. Als je wilt kun je er een krijgen, ook in Nederland.
Zo denk ik er ook al een tijd precies over. De meesten zien het niet, maar ik kan me zo vreselijk ergeren aan die 'kleine' dingetjes als wat jij noemt, het is gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Eerlijk gezegd, ik zag dit al een tijdje aankomen in Nederland.
Beetje iedereen in het openbaar is asociaal, onvriendelijk, en zwaar egoistisch.
Al vraag je naar de weg, wordt je genegeerd of neergekeken. Mensen snijden je voor in de rij naar de kassa, weer andere staan om jou te lachen, je kan heus niemand meer vertrouwen.
Als je de deur open doet thuis, wordt je overvallen en als je denkt veilig over straat te kunnen met je handtas als vrouw krijg je een mes op je keel.
Ik zie geen culturele voordelen meer in Nederland, dat is allang aan de hand. Het lijkt op zn minst een globale samenleving te zijn die beetje schuil gaat in de Duitse, Engelse, of Amerikaanse.
Niet dat dit soort toestanden daar niet gebeuren, maar in Nederland zijn vuurwapens verboden. En om die reden mogen geen slachtoffers zich verdedigen.
Weer zo'n sterke argument dus voor het legaliseren van vuurwapens.
Dan heb je m'n punt niet begrepen. Lees het nog een keer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter even verward zijn dan dat je dood wordt geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |