quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal snel overgenomen/getypt toen ze dat bij de persconferentie vertelden?
Gast houd eens je smoel over die kutspelletjes van je, het is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef GameKitten het volgende:
[..]
Verbieden wil ik ook totaal niet!
't klopt wel aardig, die samenvatting.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed van je! Ik kan niet online kijken, geen schermruimte op mijn laptop voor 2 dingen.
quote:
Dat is geen mierrenneuken maar een feitelijke constatering. Aangezien het door de vingers zien van een gedraging rechtsvervolging kan beogen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet over mierenneuken.. feit is dat die zaak is verworpen, weg in de prullebak en hij mocht lekker zijn verlof houden.
Jawel, hij had een 5 killstreak dus die predator komt er aan. 1 noob zat in last standquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast houd eens je smoel over die kutspelletjes van je, het is totaal niet relevant.
Ja ze doen het goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik vind dat ze die persco wel goed doen ze proberen zoveel mogelijk te vertellen bij andere persco's werd geirriteerd gereageerd op journalisten.
lol,, ik geef ook niks de schuld,, ik vind alleen het filmpje HERKENBAARquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast houd eens je smoel over die kutspelletjes van je, het is totaal niet relevant.
spelletjes spelen en een goede training zijn 2 compleet verschillende dingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
Alleen zijn die mongolen wel goed getraind nu
Misschien omdat nu al alles bekend is (nou ja, bijna alles), waarschijnlijk mogen ze normaal niet alles vertellen, als de dader nog niet bekend is of voortvluchtig is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik vind dat ze die persco wel goed doen ze proberen zoveel mogelijk te vertellen bij andere persco's werd geirriteerd gereageerd op journalisten.
Qua vaardigheden ga je er niet op achteruit iigquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
Alleen zijn die mongolen wel goed getraind nu
Ik zeg ook dat niet je het de schuld geeft, ik zeg alleen dat die games hier niets mee te maken hebben, lezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef GameKitten het volgende:
[..]
lol,, ik geef ook niks de schuld,, ik vind alleen het filmpje HERKENBAAR
Ja maar onderschatten is een 2e. Het zijn simulatorenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
spelletjes spelen en een goede training zijn 2 compleet verschillende dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |