Thnxs!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Livestream RTL
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
"De dader was geïnspireerd door de missie "No Russian" in MW2"quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Hij zal ook wel gewelddadige games spelen.
Vanmorgen al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die is vanmorgen aangemaakt, dus nep.
wel als je zelf al zulke ideeen hebt. Denk ik. Games zelf niet.quote:
Euueueuuehheueuuhhhquote:
Hangt af van persoonlijke situatie denk ik iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wel als je zelf al zulke ideeen hebt. Denk ik. Games zelf niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef Habork het volgende:
[..]
Vraag die even snel opkomt, wie erft de wapens als de erfgenaam geen wapenvergunning heeft?
Snelle Jelle, netjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Woordvoerder politie:
24 jarige autochtone Alphenaar. De dader woonde bij zijn vader. Het gerucht dat hij een ex-militair is, is niet zo. In de woning is door de moeder van de dader een afscheidsbrief gevonden. De dader was lid van een schietvereniging. Had een vergunning voor 5 wapens, waarvan hij er 3 in zijn bezit had. Of het één van die 3 wapens was is niet bekend. Voor het winkelcentrum stond zijn auto. In die auto zat ook een briefje. Op het briefje in de auto stond dater in 3 andere winkelcentra ook bommen zouden liggen: dat was de aanleiding van de ontruiming. Hij had geen historie met explosieven.
huis wordt nog doorzocht.
Vind ik ook achterlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom moet er bij staan dat het een autochtoon is ?
is toch niet interessant.
Viel mij ook al op, dat, dat elke keer nadrukkelijk erbij werd gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de allochtoon/autochtoon discussie in de kiem te smoren waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Henk en Ingrid anders gelijk gaan twitteren dat het weer een Achmed of een Mohammed was. Standaardprocedure.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet doodgeschotenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan die moeder dood geschoten zijn als zij de brief heeft gevonden? Ik snap het nog niet helemaal.
Op deze manier legen ze er juist de nadruk op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Om de allochtoon/autochtoon discussie in de kiem te smoren waarschijnlijk.
Ze is dan ook niet doodgeschoten, was niet waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan die moeder dood geschoten zijn als zij de brief heeft gevonden? Ik snap het nog niet helemaal.
Omdat het een gerucht is dat de moeder dood zou zijn geschoten. Dit gerucht is zojuist op de persco ontkracht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Je kunt tegenwoordig je haar blonderen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op deze manier legen ze er juist de nadruk op.
Blanke of Blonde man was ook duidelijk geweest .
Waar woon je precies in Alphen, pirania? Was het dicht bij jou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
De namen worden zo snel mogelijk intern beschikbaar gemaakt voor kennissen.
3KM hier vandaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar woon je precies in Alphen, pirania? Was het dicht bij jou?
2-deling in maatschappij vergrotenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat -bijvoorbeeld- na de moord op Pim Fortuyn de auto van een allochtone kennis van mij alvast in brand is gezet destijds voordat bekend werd dat het een autochtone dader was. Als er gladiolen rondlopen die bezitters van zwarte Suzuki Swifts bedreigen, dan kun je je dit vast ook voorstellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah. Danku.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze is dan ook niet doodgeschoten, was niet waar.
ZOu hij misschien SM kijken? Care trol nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef GameKitten het volgende:
Ik zag net beelden dat ze zijn pc + xbox 360 in de auto sjouwde...
Zal hij misschien Call of duy modern warfare 2 spelen?
Verkleinen, denk ik zo. Interessant om te zien dat iedereen het nu nutteloos vindt dat de afkomst genoemd wordt. Als die niet genoemd wordt, gaan we er alvast vanuit dat het een buitenlander is.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef livelink het volgende:
Bekende van de politie en in het bezit van wapenvergunningen. Iets klopt er dan niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Props dat je dat zo snel kan typen PiRANiA.
Eens;)quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verkleinen, denk ik zo. Interessant om te zien dat iedereen het nu nutteloos vindt dat de afkomst genoemd wordt. Als die niet genoemd wordt, gaan we er alvast vanuit dat het een buitenlander is.
Traumaheli's stonden zowat in de achtertuin van mn ouders. Broertje werkt in het winkelcentrum en heeft heel veel gehoord en gezien, heeft wel mensen geevacueerd. Ziek dichtbij allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar woon je precies in Alphen, pirania? Was het dicht bij jou?
Top! (voor het uittypen dan he)quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
Momenteel worden tientallen getuigen gehoord. Er zijn al veel mensen gehoord. Politie vraagt om naar nationale-recherche.nl te gaan met foto's en video's.
Zo'n 100 medewerkers zijn bij de winkelcentra om af te zetten en zoeking te doen en met name om bij Ridderhof de plaats delict te bewaken.
Haaglanden heeft nu eenmaal 24/7 een peloton ME achter de hand die ze kunnen inzettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef PiRANiA het volgende:
Er wordt "zo snel mogelijk" collectieve bijstand verleend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |