Nee die zijn er niet (enkel neppe)quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand al een hyves facebook etc van Tristan gevonden ?
Yep en ook al verwijderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand al een hyves facebook etc van Tristan gevonden ?
Die is vanmorgen aangemaakt, dus nep.quote:
Thnxs!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Livestream RTL
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
"De dader was geïnspireerd door de missie "No Russian" in MW2"quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Hij zal ook wel gewelddadige games spelen.
Vanmorgen al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die is vanmorgen aangemaakt, dus nep.
wel als je zelf al zulke ideeen hebt. Denk ik. Games zelf niet.quote:
Euueueuuehheueuuhhhquote:
Hangt af van persoonlijke situatie denk ik iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wel als je zelf al zulke ideeen hebt. Denk ik. Games zelf niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef Habork het volgende:
[..]
Vraag die even snel opkomt, wie erft de wapens als de erfgenaam geen wapenvergunning heeft?
Snelle Jelle, netjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Woordvoerder politie:
24 jarige autochtone Alphenaar. De dader woonde bij zijn vader. Het gerucht dat hij een ex-militair is, is niet zo. In de woning is door de moeder van de dader een afscheidsbrief gevonden. De dader was lid van een schietvereniging. Had een vergunning voor 5 wapens, waarvan hij er 3 in zijn bezit had. Of het één van die 3 wapens was is niet bekend. Voor het winkelcentrum stond zijn auto. In die auto zat ook een briefje. Op het briefje in de auto stond dater in 3 andere winkelcentra ook bommen zouden liggen: dat was de aanleiding van de ontruiming. Hij had geen historie met explosieven.
huis wordt nog doorzocht.
Vind ik ook achterlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom moet er bij staan dat het een autochtoon is ?
is toch niet interessant.
Viel mij ook al op, dat, dat elke keer nadrukkelijk erbij werd gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de allochtoon/autochtoon discussie in de kiem te smoren waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Henk en Ingrid anders gelijk gaan twitteren dat het weer een Achmed of een Mohammed was. Standaardprocedure.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet doodgeschotenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan die moeder dood geschoten zijn als zij de brief heeft gevonden? Ik snap het nog niet helemaal.
Op deze manier legen ze er juist de nadruk op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Om de allochtoon/autochtoon discussie in de kiem te smoren waarschijnlijk.
Ze is dan ook niet doodgeschoten, was niet waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan die moeder dood geschoten zijn als zij de brief heeft gevonden? Ik snap het nog niet helemaal.
Omdat het een gerucht is dat de moeder dood zou zijn geschoten. Dit gerucht is zojuist op de persco ontkracht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Je kunt tegenwoordig je haar blonderen hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op deze manier legen ze er juist de nadruk op.
Blanke of Blonde man was ook duidelijk geweest .
Waar woon je precies in Alphen, pirania? Was het dicht bij jou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
De namen worden zo snel mogelijk intern beschikbaar gemaakt voor kennissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |