quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Wat een kneus johquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1436381/87228a40/mooi_weer_(2).html
Gewoon helemaal niemand met een motorpak daaro
zo die zal de komende weken zichzelf lekker voelen, al die schuurplekkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Dat ziet er ook heel sexy uit.. *kijkt naar eigen plekkiequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
zo die zal de komende weken zichzelf lekker voelen, al die schuurplekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nouja, al die idioten zonder bescherming lig ik geen seconden van wakker eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een kneus joh. Ik hoop dat er verder niemand door hem op zijn bek is gegaan. Kansloos.
oud filmpje, pijnlijk, geen medelijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik lig er helemaal niet wakker vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, al die idioten zonder bescherming lig ik geen seconden van wakker eigenlijk.
Goeie jopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #77
Daar zie je m'n boobjens goed genoeg.
laat je de koffiekraan open?quote:Op zondag 10 april 2011 09:08 schreef BaraCuda het volgende:
Stormloop topic![]()
Zo F1, hopen dat er regen komt
Heuj waren dat mijn woorden?quote:
WTF?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef densmee het volgende:
Jos verstappen op rtl 7wat is het toch ook een verschrikkelijke vent
er was een filmpje van 2001 ofzo dat hij op de racefiets ging trainenquote:
Dat was verstappen heul niet (of iig, daar ging het niet om).quote:Op zondag 10 april 2011 12:37 schreef densmee het volgende:
[..]
er was een filmpje van 2001 ofzo dat hij op de racefiets ging trainen
Het is te merkenquote:Op zondag 10 april 2011 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben er toch ook bijna niet. flapdrol.
Ja, toevallig wel jaquote:
Omdat jullie gisteren de vorige SC hebben volgespamtquote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel ja.
Top 20 in de PTA SC-reeks van vandaag tot en met 12:11 uur
01. 002 Paladijn
02. 002 BaraCuda
03. 002 Sounddragon
04. 001 Alfisti
05. 001 Anne
06. 001 lipje
quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat jullie gisteren de vorige SC hebben volgespamt
18 posts tov minimaal 35quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 09-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 Anne
02. 015 Alexxxxx
03. 010 Barcaconia
04. 007 Alfisti
05. 007 BaraCuda
06. 007 Sounddragon
07. 005 Hyman
08. 005 Duvel
09. 003 lipje
10. 002 densmee
11. 001 Dingest
12. 001 Paladijn
13. 001 dribbel79
Reeks-statistieken!
Ben jij Alex zijn plaatsvervangende janksnol of wat ?quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat jullie gisteren de vorige SC hebben volgespamt
Ga weg joh, het is eindelijk een keer zonnig, ga ik toch geen tv kijken!quote:
Ksst, terug naar je stretcher!quote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
18 posts tov minimaal 35. Ga eens ergens anders het vervelende mannetje uithangen
.
nee wel in een lancia deltaquote:Op zondag 10 april 2011 16:09 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand interesse in een zwarte Alfa 156 1.8TS uit '99 met rood lederen interieur en 18" velgen?
Volkomen gestoord, dat wel.quote:
Zelfs mijn onderbuurman... Dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, iedereen is blij dat ze af zijn van die italiaanse troep
Komt op de flaptop vast niet uit.quote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Lady Gaga - Born this way mixes is toch wel puik te noemenDikke bass zeg
Dan zal de ANWB het druk gehad hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef Anne het volgende:
Zo. Rare dag joh. Alleen maar Alfa's op de weg.
We hebben niks aangereden onderwegquote:
WABLIEF?quote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Chinees is wel lekker...
Ik zou ook echt niks anders weten wat ik zou gaan halen... Pizza is wel lekker... Friet is niks om te halen...
Da's precies het probleem; Annie heeft geen zin om te kokkerellenquote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook echt serieus het enige wat ik zou halenDe rest kan ik beter zelf maken
Anniequote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's precies het probleem; Annie heeft geen zin om te kokkerellen![]()
Afijn: ff een rondje Cuijk doen
Morgen weer.quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mij Arnie, maar dat had ik beter voor me kunnen houdenquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
En het lijkt wel een invasie ook, want steeds meer mensen noemen mij Annie.
Bweheheh, Arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mij Arnie, maar dat had ik beter voor me kunnen houden
Eet smakelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bweheheh, Arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj.
Want SD heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt door in het Chinees te bestellen?quote:
Je probeerde af te rekenen in natura en ze zeiden "ok, lekkel"?quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
Er vroeg wel een meneer of het normaal was, wat SD deed.
Maar SD deed niet eens zo heel erg gek ofzo.
Maar nee, dat was het niet.
quote:
Nou, maak me helemaal gek met het verhaal!quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
SD was Rotterdammer ipv Export-Belg?quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
Dat is best goed geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Papa?quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
Weten jullie wat hier staat?![]()
[ afbeelding ]
Dat is fijn.quote:
Ja. Chinees.quote:
quote:Kolere. Daar kom je dus niet meer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:
Preciesquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is best goed gelukt![]()
Weten jullie wat hier staat?![]()
[ afbeelding ]wat een oplichtersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Nou, ik proefde het er niet aan af, en het was nog gebroken ook.quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
Was de mihoen wel lekkel voor vijf eulo?
Ja, best wel.. volgens haar was de bak 'glotel', hij was idd een cm of anderhalf hoger als een standaald bakquote:
die heb ik al een kleine weekquote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was al blij dat Alex weg was, kom jij met die avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
maar 5 euri.... das de prijs voor een hele bak nasi/bami.quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, best wel.. volgens haar was de bak 'glotel', hij was idd een cm of anderhalf hoger als een standaald bakGeeft niks, meteen laatste keel geweest, no ploblemo
quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef lipje het volgende:
[..]
die heb ik al een kleine weekJaaaa, geef ons maar weer de schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef lipje het volgende:
Hij gaat pas weg als Anne en SD weer hun normale avatars hebben
quote:
twaalf als je Mihoen neemtquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
Jonguh, voor 7 ¤ eulo heb je een compleet afhaalmenu
mag ik niet meedoen met deze trend?quote:
Kreeg ik niet, die hing daarquote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Krijg je een mooie poster die je geluk wenst van een nep-Chinees, is het weer niet goed
Truequote:
en jij wilt die klote Niva kwijt zijnquote:
Van mij welquote:
in koffiemelkquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
ik hoop dat je betaald wordt voor het zwaaien met die Friesche Flag![]()
Ben je helemaal gestoord, je denkt toch niet dat ik zondag om 7 uur bij een grensovergang een paar lada gekken ga uitzwaaien?quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
en jij wilt die klote Niva kwijt zijn
Heb je m nog uitgezwaaid?
Wij hebben er aan zitten denkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestoord, je denkt toch niet dat ik zondag om 7 uur bij een grensovergang een paar lada gekken ga uitzwaaien?!
dat is al meer als voldoendequote:
Reed gisteren op de terugweg achter een Lancer Evo 8... Die trok niet vol op want ik hield m bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Hyman het volgende:
En vet gaafik zag echt een "optocht" van 10 oude amerikaanse auto's waaronder een stuk of 3 Caddilacs 62-series en een caddillac uit 1959
En nog wel eentje die nóg ouder was
WS op weg naar of van de meet bij Muidenquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Hyman het volgende:
En vet gaafik zag echt een "optocht" van 10 oude amerikaanse auto's waaronder een stuk of 3 Caddilacs 62-series en een caddillac uit 1959
En nog wel eentje die nóg ouder was
Hey Barca, die naamgenoot op RTL5 is een stuk knapper als jijquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
AW's rondbrengen is wel een leuke actie ja.
Oh dan reden ze flink ver uit de buurt en de verkeerde kant op, was ook al tegen 17:00 toenquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WS op weg naar of van de meet bij Muiden
Doe Maarquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Dingest het volgende:
Ah, het is weer oldtimer-weerBen vandaag ook zo'n Amerikaan tegen gekomen, vind het toch wel mooi om te zien stiekem.
En met dit weer moet ik ook een beetje huilen dat niets van dat oude spul nog rijvaardig is![]()
Ik hoop trouwens dat mijn moeder blij is dat ze niet geïnvesteerd heeft in een tweede spuitbusje groene lak![]()
[ afbeelding ]
Die groene autolak dekt echt een stuk beter en liep veel minder snel uit. De laag op dat roze kreng ziet er van dichtbij redelijk bagger uit, maar gelukkig is de bus wel leeg en ik hoef er toch niet tegenaan te kijken![]()
Je zou het bijna denken he? Ik zou d'r maar eens stevig aan de tand voelenquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij heeft ze daar wel een cd van in de auto liggen![]()
Zou het dan een complot zijn? Dat ze 'toevallig' alleen die twee kleuren in huis had?
Betaald? wut? tis je moedahhquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Dingest het volgende:
Ik krijg d'r wat voor betaald, dus eigenlijk boeit het mij vrij weinig
Hoe lang is ze er in totaal mee bezig geweest om jou op de wereld te zettenquote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar als ik 4 uur bezig moet zijn om 2 van die krengen te schuren en te spuiten dan krijgt ze wel gewoon de rekeningBeetje mijn schaarse vrije tijd in beslag nemen zeg
Wat is "redelijk fraai"?quote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef Dingest het volgende:
Oeh, er komt misschien een redelijke fraaie Saab 95 in de verkoop op het Saabforum, net in mijn prijsklasse en dan misschien wel de moeite waard om die van mij weg te doen voor iemand die een project wil![]()
Nja, ik moet eerst tot woensdag wachten. Kijken wat er nu weer allemaal aan de 121 mankeert.
Die andere Clooney zie je inderdaad net wat vaker op TVquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey Barca, die naamgenoot op RTL5 is een stuk knapper als jij
Niet verleptquote:
een 'verstopte kabel'? zit er dan een klontje elektronen in ofzo? of is hij kwijt?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet verleptIk heb de auto niet in het echt gezien, maar hij ziet er nog redelijk netjes uit, schijnt deels gerestaureerd te zijn en daarbij vakkundig 'verouderd' van een '77-model naar een '72-model. Maar de problemen waar hij nu mee kampt zijn kleine problemen met een lekke koppelingscilinder of verstopte kabel, en onjuist gemonteerde remblokken of schijven. Niets schokkends, zeker niet in verhouding tot mijn 96
Hij moest er nog over nadenken, een oldtimer bracht 'meer' problemen met zich mee dan hij eigenlijk verwacht had dus hij weet nog niet of hij dat leuk genoeg gaat vinden.
Naais!quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Tjabbo het volgende:
Van de week binnen gekregen !
Waar is mijn fap smiley!
[ afbeelding ]
En een foto van de avcr die ik al een tijdje heb liggen
[ afbeelding ]
Wat is dit voor spul?quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Tjabbo het volgende:
Van de week binnen gekregen !
Waar is mijn fap smiley!
[ afbeelding ]
En een foto van de avcr die ik al een tijdje heb liggen
[ afbeelding ]
de bovenste zijn electrische fans. flexalites is DE shit in die wereld. Een complete wervelstorm in een klein kastje. met dezelfde fans als ik heb houden ze ook 1200pk supras koel.quote:
Hij is compleet verdwenen - wat kennelijk het bedienen van de koppeling erg lastig maaktquote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een 'verstopte kabel'? zit er dan een klontje elektronen in ofzo? of is hij kwijt?
Moet wel winst opleveren ja. De HKS hield boost niet enorm goed vast dus ik had soms een wat vreemd verloop en de boost viel af bij hogere toeren. dat moet nu verleden tijd zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat die Apexi ook nog winst opleveren, of wordt het spul alleen beter programmeerbaar?
Hmm, da's toch een kwestie van even kijken hoe het een en ander in elkaar steekt ?? kabel kun je volgen vanuit de motorruimte, lijkt me niet echt heel ingewikkeldquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij is compleet verdwenen - wat kennelijk het bedienen van de koppeling erg lastig maakt
Ik hoop wel dat hij ingewikkeld is, anders is het nogal kortsluitinggevoelig.quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, da's toch een kwestie van even kijken hoe het een en ander in elkaar steekt ?? kabel kun je volgen vanuit de motorruimte, lijkt me niet echt heel ingewikkeld
Dat wordt dus weer stevig banken na de montage; ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moet wel winst opleveren ja. De HKS hield boost niet enorm goed vast dus ik had soms een wat vreemd verloop en de boost viel af bij hogere toeren. dat moet nu verleden tijd zijn.
Niet dat de HKS slecht was, hij is gewoon versleten. De Apex'i is lekker nieuw en fris.
gewoon ommanteld werkt ook hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij ingewikkeld is, anders is het nogal kortsluitinggevoelig.
Mag ook als je wilt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gewoon ommanteld werkt ook hoor
ingewikkelde ommantelingen zijn dé shit in 2011quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mag ook als je wilt.
Ingewikkeld verhaal wordt het zo.
Het verschil tussen domheid en genialiteit is dat genialiteit zijn limiet heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ingewikkelde ommantelingen zijn dé shit in 2011
Nai, het is wel een leiding die mogelijk verstopt zit (en anders is het een lekke cilinder, wat ook regelmatig voorkomt). De 95/96 heeft een hydraulische koppelingquote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, da's toch een kwestie van even kijken hoe het een en ander in elkaar steekt ?? kabel kun je volgen vanuit de motorruimte, lijkt me niet echt heel ingewikkeld
Een kabel kan ook wel eens als leiding optreden. Dat hebben we met onze defender gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nai, het is wel een leiding die mogelijk verstopt zit (en anders is het een lekke cilinder, wat ook regelmatig voorkomt). De 95/96 heeft een hydraulische koppeling![]()
Maar soms zeg ik wel eens kabel als ik leiding bedoel en andersom
De cilinder is niet zo veel werk om te maken toch?quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nai, het is wel een leiding die mogelijk verstopt zit (en anders is het een lekke cilinder, wat ook regelmatig voorkomt). De 95/96 heeft een hydraulische koppeling![]()
ik ga niet meer banken met deze setup. Hij gaat max 5 pk meer opleveren. Het gaat ook niet zozeer om de nummers alswel om driveability. Hij pakt als het goed is eerder op en houdt het langer vol. Zie het als een hardloper die je van nieuwe schoenen voorziet. Hardlopen deed'ie al maar met nieuwe schoenen loopt het wat soepeler en maar weinig harder.quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer stevig banken na de montage; ik ben benieuwd
Nee, hoewel de hoofdcilinder redelijk lastig is om te verwijderen (je kan alleen met sleutel met een haakse kop erbij komen). Als je hem echt moet vervangen is het wel redelijk prijzig. Maar een probleem met de koppeling klinkt altijd zo heftigquote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
De cilinder is niet zo veel werk om te maken toch?
Oh mooi, dan kan ik nog even vooruitquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het verschil tussen domheid en genialiteit is dat genialiteit zijn limiet heeft.
Ik snap hem; je ruilt een C64 in voor een quadcorequote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga niet meer banken met deze setup. Hij gaat max 5 pk meer opleveren. Het gaat ook niet zozeer om de nummers alswel om driveability. Hij pakt als het goed is eerder op en houdt het langer vol. Zie het als een hardloper die je van nieuwe schoenen voorziet. Hardlopen deed'ie al maar met nieuwe schoenen loopt het wat soepeler en maar weinig harder.
Als je bovenstaande goed leest kan je weten waar ik mee bezig ben
Domweg die leiding eruit rukken en vervangen voor een nieuwe dus, en als het probleem dan nog steeds bestaat: koppelingscilinder vervangen of reviseren, ben je meteen weer helemaal nieuwquote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee je vergist je in de passage "ik ga niet meer met deze setup banken"quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap hem; je ruilt een C64 in voor een quadcore
Of even doorspuiten met een compressor. Ik heb zelfs revisiesetjes voor de hoofd- en hulpcilinder liggen. Maar het is niet mijn auto, dus ik heb niets aan die tipsquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domweg die leiding eruit rukken en vervangen voor een nieuwe dus, en als het probleem dan nog steeds bestaat: koppelingscilinder vervangen of reviseren, ben je meteen weer helemaal nieuw
Oww.. dus er komen nóg mooiere updates?quote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee je vergist je in de passage "ik ga niet meer met deze setup banken"
Dat is niet alleen een beetje boven budget, dat is ook niet helemaal het soort oldtimer-rijden wat ik zoekquote:Op maandag 11 april 2011 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
er staan wat leuke MK2 celica supras te koop. dat is ook stoer oldtimer fahren
het was ook moar een geintje JONGUH!quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een beetje boven budget, dat is ook niet helemaal het soort oldtimer-rijden wat ik zoek
Over een jaartje. als alles goed gaat een 2jz-gte VVT-I swap met SP6265 single turbo.quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oww.. dus er komen nóg mooiere updates?
Ok, en dan moet hij dus tussen de 650 en 700 RWHP gaan doen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het was ook moar een geintje JONGUH!
[..]
Over een jaartje. als alles goed gaat een 2jz-gte VVT-I swap met SP6265 single turbo.
Check wat filmpjes, er zijn alleen MK4 filmpjes maar een vergelijkbare setup komt in mijn suupje
Mooi zn tuintje omgeploegdquote:
Lijkt wel een beetje op hoe die ijsbeer aan z'n einde kwamquote:
Ik moet nog een wasmachine hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
ik kende hem al; ff onthouden voor als ik ooit weer eens een nieuwe wasmachine koop
Je doet je was nu op een wasbord in de Maas ?quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet nog een wasmachine hebben.
Nee, ik trek wel zijn vuile was aan. Tenminste, op dit moment dan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
En daar gooi je ook je vuile was in of wat wil je nu zeggen?
Nee, ik kijk ieder weekend mijn moeder lief aanquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je doet je was nu op een wasbord in de Maas ?
Slijmbalquote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ik kijk ieder weekend mijn moeder lief aan
Ik wil niet meer verplicht ieder weekend naar huis moeten rijden voor schone kleren, dus beter gooit er niemand hier stenen in wasmachines.quote:
Nee, nu is er chinees van gisterenquote:
Mihoen voor ¤2.50quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, nu is er chinees van gisteren
met vers gebakken schnitzelsquote:
proostquote:
Ben je al in Hongarije?quote:
ik zit nu in de randstad.. (en daar blijf ik deze week nog)quote:
voormalig-Annieland heet datquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
Nee joh, schnitsels, duitsland natuurlijk
Huh, ging je vakantie niet door?quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zit nu in de randstad.. (en daar blijf ik deze week nog)
vandaag gratis als je gisteren 5 euro betaald hebtquote:
Moet ie naar de Chinees.quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, ik hoor net dat Alex wel in Hongarije is en op zoek is naar poesjes.
ga eens schnitzels halen, je hapt teveelquote:
Heb ik wel zin inquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ga eens schnitzels halen, je hapt teveel
zijn je armen te kort om het beeldscherm te lezen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, ik hoor net dat Alex wel in Hongarije is en op zoek is naar poesjes.
kom je deze kant uitquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb ik wel zin in. Maar is een beetje uit de buurt.
VOORMALIG. ANNE.quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vorige week nog Annielandse Schnitzels op! Heerlijk.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
zijn je armen te kort om het beeldscherm te lezen?
Ok, ik snapte het al niet want mijn armen zijn te kort om het beeldscherm te lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Of je armen te kort zijn om het beeldscherm te lezen?
misschien moet je maar met een vergrootglas de 5 x-en zoeken in mijn naamquote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, ik snapte het al niet want mijn armen zijn te kort om het beeldscherm te lezen.
Ik zal het maar even duidelijk maken omdat jullie het waarschijnlijk graag willen horen:quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je maar met een vergrootglas de 5 x-en zoeken in mijn naam
ik begon!quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal het maar even duidelijk maken omdat jullie het waarschijnlijk graag willen horen:
IK WORD GEK VAN DAT GEWISSEL MET AVATARS.
huiliequote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
IK WORD GEK VAN DAT GEWISSEL MET AVATARS.
voormalig anneland.quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Dangel het volgende:
Ik ga zo goulash eten, drie ker raden waar ik ben
Ikheb gister schnitzel gegeten, twe ekeer raden waar ik was
Hey Ausländerquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Dangel het volgende:
gisteren bij iAnne, nu halverwege de weg terug?quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Dangel het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien moet je maar met een vergrootglas de 5 x-en zoeken in mijn naam
hihi 32 notes. Relschopper.quote:
Graag gedaan Annie.quote:
It was a setupquote:
Het buurstadje van Steyrquote:
Ik reageer het dadelijk af op degene die naast me zitquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Aiaiaiaiai, ze zit hier bijna te grommen
heb er nog een stuk of 15 weglaten gooien ookquote:
Dan is het nu niet leuk meerquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
Ik luister vanaf nu niet meer naar Annie. En ik hap ook niet meer.
Dat jullie het even weten.
Je had beter die notes kunnen weg laten halen bij Opgezwolle. Ik klikte er toevallig eergisteren op en toen ben ik snel een teiltje gaan halen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
heb er nog een stuk of 15 weglaten gooien ook
En jij zeurt over betekend?quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Af en toe gebeurd het zomaar dat die dingen in mensen hun PM-box belanden, heb ik vernomen.
godvergodvergodvergodver.quote:
quote:
Gezellig.quote:
quote:
Mijn katten hebben bijna geen haar meerquote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gezellig.
Verharen jouw katten ook weer nu het wat warmer is?
ze zat er naasttoen ik die zettequote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je had beter die notes kunnen weg laten halen bij Opgezwolle. Ik klikte er toevallig eergisteren op en toen ben ik snel een teiltje gaan halen.
Dat is ook een optie. Hier kunnen we niet aaien zonder harige handen te krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn katten hebben bijna geen haar meer.
Sneu.quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Dangel het volgende:
maar ja als je een natte stoel krijgt van iets blauws, kun je je vortsellen wat live een note zien ztten voor effect heeft
quote:
Nah, ik weet het eigenlijk niet. Volgens mij valt het wel mee. Ik laat ze 2x per jaar plukken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Hier kunnen we niet aaien zonder harige handen te krijgen.
Oh, kan dat ook? Dat laat mijn moeder alleen met haar hond doen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, ik weet het eigenlijk niet. Volgens mij valt het wel mee. Ik laat ze 2x per jaar plukken.
Ja, ik mag hopen dat ze dat niet met d'r poes doet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, kan dat ook? Dat laat mijn moeder alleen met haar hond doen.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen dat ze dat niet met d'r poes doet.
chagerijne boel hiero...quote:
moe, gezeik... en dan gaan jullie ook lekker tekeerquote:
Kusje erop danquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef lipje het volgende:
[..]
moe, gezeik... en dan gaan jullie ook lekker tekeer
Wat dan?quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
nog 3 minuten voor een ebay advertentie waar ik op jaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |