Ok, dus daarom gebruiken ze altijd dekens om lichamen af te dekken i.p.v folie?quote:
Dat denk je nu, maar als je feitelijk in zo'n situatie terecht komt zou je wel eens heel anders kunnen reageren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
Hoelaat?quote:
Zeker een twitter geruchtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Starlie het volgende:
Schijnt een filmpje van de schutter op youtube te staan want hij heeft weleens
met een spelprogramma meegedaan! Heb al even om en link gevraagd...
1 tegen 100?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Starlie het volgende:
Schijnt een filmpje van de schutter op youtube te staan want hij heeft weleens
met een spelprogramma meegedaan! Heb al even om en link gevraagd...
Ah ja. Zo is er wel meer respectloos hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
Twitterstilte is ook onzin. Maar dan om dan juist weer meer te gaan Twitteren is gewoonweg respectloos.
quote:
Ik had mezelf in een luchtschacht verplaatst, waar ik me aldaar zou realiseren dat ik geen schoenen aanhad. Dikke Bruce Willis stijl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
Vlucht- of vechtmeganisme treedt in werking, derde optie is dat je gewoon verlamd van angst blijft staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar als je feitelijk in zo'n situatie terecht komt zou je wel eens heel anders kunnen reageren...
20.15 zou het zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Habork het volgende:
Geen persconferentie op NOS of niet live op Nederland 1?
Viel me ook al op idd. Super smalquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef gehotseflotst het volgende:
Jeetje, er was ook niet veel ruimte voor de winkelende mensen om zo ver mogelijk weg te rennen van de dader als je die beelden zo zietNiet veel ruimte tussen de winkels...
Ik ben getuige geweest van een (achteraf dodelijke) steekpartij. Ruwe schatting is dat 80% van de mensen blijft staan kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vlucht- of vechtmeganisme treedt in werking, derde optie is dat je gewoon verlamd van angst blijft staan.
En dan nog te bedenken dat het zaterdag is, mooi weer, dus waarschijnlijk veel mensen in de stadquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Eenskijken het volgende:
twitterstilte is al verbroken door een aantal mensen, respectloze..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Fosfolipide het volgende:
TimothyHeyden Timothy Heyden
Leuk dat mensen die meedoen aan de 15 minuten Twitterstilte dit TIJDENS de stilte melden #Fail #Alphen![]()
![]()
twitterstilte, wat een achterlijk idee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Eenskijken het volgende:
twitterstilte is al verbroken door een aantal mensen, respectloze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |