Doe normaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar de eerste keer denk ik echt wel even terug aan vandaag en hoop maar.....
appels/perenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?
Dan had een zwarte balk over de ogen volstaanquote:
En dan overreden worden door een vrachtwagen onderweg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
Verander "Sowieso baas" in coward danquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
http://alphen.nu/?p=forum&topic=53339&forumpage=7quote:werkte bij brookland, liep al langer rond met wazige verhalen etc, drugs, lid van een schietclub + niet 100% = zaterdag 9-4 alphen aan den rijn
Gelukkig dat je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Aaaaah, Kinderen voor Kinderen zondag is afgelast..
Juist! In tijden van bezuinigingen mag de media het oplossenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan had een zwarte balk over de ogen volstaan
Ok, dus daarom gebruiken ze altijd dekens om lichamen af te dekken i.p.v folie?quote:
Dat denk je nu, maar als je feitelijk in zo'n situatie terecht komt zou je wel eens heel anders kunnen reageren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Hoelaat?quote:
Zeker een twitter geruchtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Starlie het volgende:
Schijnt een filmpje van de schutter op youtube te staan want hij heeft weleens
met een spelprogramma meegedaan! Heb al even om en link gevraagd...
1 tegen 100?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Starlie het volgende:
Schijnt een filmpje van de schutter op youtube te staan want hij heeft weleens
met een spelprogramma meegedaan! Heb al even om en link gevraagd...
Ah ja. Zo is er wel meer respectloos hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
Twitterstilte is ook onzin. Maar dan om dan juist weer meer te gaan Twitteren is gewoonweg respectloos.
quote:
Ik had mezelf in een luchtschacht verplaatst, waar ik me aldaar zou realiseren dat ik geen schoenen aanhad. Dikke Bruce Willis stijl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Vlucht- of vechtmeganisme treedt in werking, derde optie is dat je gewoon verlamd van angst blijft staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar als je feitelijk in zo'n situatie terecht komt zou je wel eens heel anders kunnen reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |